Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346123 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #420 : 07.11.2010 15:32:02 »

mulle saa nostella jos jaksaa Cheesy

Nostellaan...  Smiley
Ensimmäisenä nousee voimakastahtoinen nainen. Tämän naisen veli (tai joku veljen tapainen henkilö).. Yhdessä he ehkä suunnittelevat jotain. Tilanteessa on mukana myös tämän naisen mies. Hmm.. ehkä nämä mies ja tämä veli hieman repivät naista eri suuntiin. Nainen päättää aina tilanteen mukaan mitä tekee. Painaa kuitenkin paljon vaakakupissa se, että miehen kanssa on lapsi, se on se mikä on aina naisen päätöksissä merkittävin asia. Liikaa ihmisiä samassa sopassa samaan aikaan.. naisen on pakko tehdä päätökset vain oman päänsä mukaan. Se on se kehotus, koska jokaisella on oma mielipiteensä joissa jokaisessa on oma puolensa, on naisen pakko vain sulkea ne pois ja päättää miten itse tuntee hyväksi.

 Grin 2funny  just oon varaamassa laivareissua pvä tukholmassa jossa olisi veli tarkoitus tavata ..
(siis tän veljen löysin fb:n kautta alkuvuonna ja ollaan koitettu mahdollisuuksien mukaan tavata ja tutustua kun 24 vuotta jäi välistä. hän siis muutti 1 vuotiaana äitinsä kanssa ruotsiin.) yritän saada ukostani selkoo että tuleeko mukaan, että mitenkä varaan hytin,kun muka ei tiedä onko töitä sillon vai ei  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #421 : 07.11.2010 15:36:27 »

 2funny eikä  Grin Grin Cheesy
tallennettu
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #422 : 08.11.2010 08:54:59 »

Hei!

Katsoisitko mitä tämä syksy tuo tullessaan ja miltä talvi ja ensi vuosi vaikuttaa?
Viime talvena kärsin pahasta stressistä ja taisipa se mennä jo masennuksenkin puolelle, koska niin vaikealta ja raskaalta tuntui koko alkuvuosi.
Keväällä auringon säteiden alkaessa lämmittää poskipäitä, tein tietoisen päätöksen halusta muuttaa elämääni parempaan suuntaan. Halusin vakaasti päästä eroon huonosta itsetunnosta ja itsesäälistä, joista olen kärsinyt viime vuodet, perhettämme kohdanneen onnettomuuden takia.

Jo kesällä vietin aikaani mahdollisimman paljon harrastukseni parissa ja lähiaikoina aloitan opiskelut, edessä on uusi ala ja uudet kujeet.
Ainakin vielä syysauringon paistaessa tunnen itseni pirteämmäksi kuin pitkään aikaan.

Jännittää kyllä vähän, että kuinka työn ja opiskelun yhdistäminen onnistuu?
Miten lähipiiri ja työkaverit suhtautuu opiskeluihini?
Onko tulevaisuudessa onni myötä, että saisin jopa uuden työmahdollisuuden uuden alan myötä vai jääkäö vai harrastustasolle?


Kiittäen Marutska


Katsellaan..  Smiley
Matkan varrella tanssivat miekat, ohjaavat kulkua, seuraavat sitä. Ympäröivät lopulta, jättävät yksin seisomaan siihen keskelle. Ne antavat sen voiman, että tästä et enää poikkea. Ne estävät jos haluaisit lähteä. Ehkä tarvitset sen, pakon että saat tien kuljettua. Olisi se oikeastaan aika turvatonta jos yksin pitäisi kulkea jonnekin ihan ilman mitään rajoja. Mies.. miehesikö se joka sinua tukee? Nuo miekat kulkevat siinä vierellä niin kevyesti, tanssien. Matka on kevyt, sillä tunnelma on noin positiivinen. Ja aina jos hieman poikkeat, tulee epävarmuuden hetki, todella vahvasti ja päättäväisesti ne estävät tiesi. Ne eivät päästä enää mitään lävitseen.

Kiitos Ave   Smiley

Ymmärsinkö oikein, että vaaikeudet ovat vihdoinkin ohi ja kohti parempaa ollaan menossa.
Mieheni on ollut hyvänä tukena ja kannustaa minua eteenpäin elämässäni, uusia harrastuksia ja opiskeluita myöden.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #423 : 08.11.2010 12:32:10 »

Ei hitsi, nyt se tapahtui!! Olen aivan ihastunut... smitten
En tiedä onko tämä todellista, mahdollista tai edes eettistä, mutta ihan mahtavalta tuntuu  Cheesy
Onko minulla toivoa... pliis, vilkaisitko?

Nostellaan..  Smiley
Tällä henkilöllä on arvokas lantti piilossa paitansa alla. Hän on ottamassa sen esiin. Se on juuri tällaisia tilaisuuksia varten. Muuten hän elää sen verran köyhemmissä olosuhteissa ettei tuhraan sitä ole tuhlannut. Nyt hänellä ei kuitenkaan ole minkäänlaista epäilystä ottaa sitä esiin. Elämä jatkuu kuitenkin samanlaisena, ei se lantti piilossa hänelle paljoa lämpöä ole tuonut. Nyt hän voi käyttää sen siihen mihin se on tarkoitettu. Hän antaa sen pois ja suuntaa kohti jotain muuta. Hän ei ehkä enää jaksa taistella, ja nyt kun hänellä ei enää ole sitä lanttia, ei hänen tarvitsekaan. Muut jatkavat sitä. Ehkä hekin nyt tämän jälkeen tajuavat jotain enemmän, ehkä eivät, se ei ole tuon hahmon murhe. Tälläiset mielikuvat mulla nyt tällä kertaa nousi..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #424 : 08.11.2010 12:43:10 »

Hei Ave  Smiley

Jos viitsit tai ehdit, niin tahtoisin tietää mitä kortit kertovat... Tällä hetkellä askarruttaa työ- ja asumisasiat. Etenkin tuo asumisasia stressaa  Sad ... kun ei tiedä mitä tekisin...

Nostellaan..  Smiley
Tässä on joku henkilö, jonka puoleen ehkä kannattaa kääntyä, sillä hänellä on käsissään kirja josta voit selata erilaisia vaihtoehtoja. Pysähtyä ei kannata, sillä ei silloin kukaan sitä sinun puolestasi tee. Kannattaa kuitenkin ottaa rauhassa ja vaikkapa luottaa tuon henkilön apuun ja mahdollisuuksiin joita onnistuu vielä keksimään. Tuo mies on nyt hieman, ehkäpä itserakas, ja kuvittelee että olet hänen hallinnassaan nyt. Kannattaa ottaa hyödyt ja ideat irti, mutta varoa ettei joudu liikaa kiinni mihinkään/huonoon tilanteeseen/sopimukseen. Oma selusta kannattaa aina turvata. Siis mennä mukana, mutta huomioida riskit.
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #425 : 08.11.2010 13:06:31 »

Hei Ave, mikäli vielä teet tarot-tulkintaa tässä osiossa, haluaisin tietää mihin suuntaan taideharrastukseni on menossa ja tietysti ihmissuhteet kiinnostavat näin sinkkuna.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
helga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #426 : 08.11.2010 14:13:02 »

Hei Ave,
 
Mullekin voisit katsoa jos ehdit/viitsit ja jos vielä nostelet kortteja:

Miltä tulevaisuus näyttää, olen ollut nyt n. kuukauden työttömänä, näkyykö uutta työtä edessäpäin? Tiedän että paljon aikaa ei ole vielä kulunut ja olen kärsimätön, mutta olen sellainen ihminen joka ei osaa vaan olla kotona Smiley

Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #427 : 08.11.2010 14:30:56 »

Nostellaan..  Cheesy
Luonnonläheisyys, pieni piha tai sitten sellainen suojaisa, tärkeä kriteeri ehkä? Näen puuaitaa.. Taitaa tämä ehkä tarkoittaa sitä että se asunto on tässä jo nyt (anteeksi viivästyneestä vastauksesta) tai sitten lähellä tulossa. Viesti on ehkä se, että sinulla on koti tässä nyt, oma paikka, eikä sieltä tarvitse lähteä minnekään. Mies nousee.. Tämä mies kuuluu sinun kotiisi. Tässä on semmoista itse rakentamisen tunnelmaa, jossain muodossa. Lähinnä tuntuu että tätä miestä todella kiinnostaa laitella niitä paikkoja itsekseen. Muita ei ehkä niin kuin häntä. Nostan tässä nyt hieman myös sellaiste henkeä, että jostain syystä haluaisit rikkoa tämän kaiken, tai jokin painostaa rikkomaan sen, tai jokin häiritsee sitä, stressaa, tai jokin ei ole ihan niin kohdallaan. Kummallinen tunne, sillä tavallaan tämä kaikki voisi olla juuri sitä mitä haluaisit, mutta silti.. jotain.. Se ei ehkä silloin olekaan niin, sillä oikeastaan, kuka sen on sanomaan mikä on oikein. Pitäisikö sitä elää omaa tunnettaan vastaan sitten?

Hei, kiitos vastauksesta. Kotia ei ole vielä löytynyt mutta haaveissa olisi juuri tuollainen luonnonläheinen koti. Miestä ei juuri nyt ole, toisiko tämä uusi koti mukanaan sitten sellaisen?
[/quote]
tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #428 : 08.11.2010 18:17:02 »

Kiitos Ave^^ sinulle vastauksestasi ja anteeksi kun palautteeni kesti.

Miestä ei siis edelleenkään ole elämääni tulossa. No ei se mitään, koska olen tuon oman viestini lähetyksen jälkeen huomannut että kaikki on ihan hyvin näin. Voi olla että esitän joitain maneereja tuolla jossain, vaikka itse en niitä tunnista. Olen aina pyrkinyt olemaan oma itseni ja jos en tälläisenä kelpaa, niin sille en voi mitään. Tietysti on kyllä tosiasia, että nuo ihmissuhde markkinat ovat muuttuneet ja aika sen puolesta ajanut minun ohitse, etten osaa kaikkia koukeroita joita niihin nykyään vaaditaan Grin (enkä välttämättä ole niitä niin halukas opettelemaankaan).
Ehkä jonakin päivänä kohtaan sen sielun puolikkaan tai sitten en, se jää nähtäväksi. Nyt elän lapseni kanssa kahdestaan mukavaa aikaa ja nautitaan elämästä juuri tälläisenä kuin se on.

Saapi nähdä miten tuon minun työpaikka asiani kanssa käy... Jään mielenkiinnolla odottelemaan Tongue.

Kaunis ja iso kiitos sinulle korttien nostosta Smiley. Mukavaa talven ja Joulun odotusta sinulle!
Tiipoo 
tallennettu
Exx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #429 : 08.11.2010 21:23:25 »

Tervehdys Ave Smiley

Jos suinkin jaksaisit katsoa minulle selvennystä tähän mieltäni paljon askarruttavaan ihmissuhde asiaan olisin iki onnellinen :Smiley

 Tunnen ihmeellistä vetoa ja hyvänolon tunnetta erästä varattua kahden tyttölapsen äitiä kohtaa smitten Oikeastaan kukaan ystäväni ei ymmärrä minua ja pitävät todennäköisesti minua idioottina joten en juurikaan ole asiasta heille maininnut idiot2 Olen jättänyt järjellisen ajattelun pois ja mennyt asian kanssa periatteessa tunteella ja päivä kerrallaan :Smiley Tunteeni häntä kohtaan on vaan joka kerta kun olemme tekemisissä aivan käsittämättömän hyvä ja rauhallinen.

 Cheesy Nyt vaan jotenkin tämä tunteeni alkaa vaihtua todelliseen ihastumiseen tai jopa rakastumiseen smitten Tunne toisaalta pelottaa kun en ole aivan varma tämän ihmisen todellisesta mielihalusta ja siitä olenko hänelle vain jännä leikkikaveri Sad Toisaalta uskon että hän minusta pitää oikeasti, mutta järki ja tunne saattaa nyt sekoittua mielessäni Cheesy

Miltä tämä tilanne näyttää ja kannattaisiko minun haudata tunteeni ja vetäytyä tilanteesta ajoissa vai jatkaa tunteen mukaan päivä kerrallaan???

Kaunis kiitos etukäteen Ave Smiley
tallennettu
betrayed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #430 : 08.11.2010 21:52:15 »

Kokeillaas taas tälläkin puolella. Tummahiuksinen, silmälasipäinen naikkonen. Saanko jonkin sortin yhteyden häneen? Samassa tapahtumassa käydään ja sen "jälkipeleissä" istutaan välillä samassa pöydässä, pitäisi vain mennä juttelemaan enemmän... näetkös mitään? kiitos Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #431 : 09.11.2010 11:57:47 »

Kiitos edellisestä, se meni jotenki niin kuin näetkin.
nyt minua kiinnostais minun terveys, onko paranemaan vai huononemaan päin ja myös tämä lapsen saanti? kiitos jo etukäteen jos viitsit katsoa..

Nostellaan..
Sellainen henki tässä on, että kun pidät huolta siitä terveydestäsi ja huolehdit kaikki mitä pitää tehdä, niin kyllä silloin kaikki ihan hyvin sujuu. Voit ehkä olla taipuvainen hieman luistamaan joissain asioissa siinä. Lisäksi en näe sinua missään rapakunnossa täällä todellakaan. Tuo lapsen saanti.. samanaikaisesti tulee tunne siitä että olet kykenevä sen tekemään, mutta tällä hetkellä mitään ei näy. Ehkä tulevaisuudessa.. täällä on sellainen optio ilmassa. Hoidoilla? Voi liittyä tuohon aluksi mainitsemaan terveyden tilaasikin nuo mitä täällä nousee.. Ehkä se on enemmänkin joku henkilökohtainen este mikä nyt estää.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #432 : 09.11.2010 12:04:46 »

Hei!

Kiitollisuudella otan vastaan, mitä ikinä minusta/minulle tähän hetkeen/lähitulevaan nousee. smitten

Nostellaan..  Smiley
Vuorenhuippu kaukana, sinne matkaavat jo monet. Ja houkuttelevat sinuakin mukaan. Jokin siinä painostaisi sinua päättämään niin. Voit samaa matkaa kulkien kuitenkin suunnata myös omaan päämäärääsi. Sen ei tarvitse olla niin kaksiajakoista, että sinä sitten lähdet eri suuntaan kuin muut. Ei, sinun päämääräsi on siellä yhtä lailla kuin muidenkin, kunhan otat sen omasi suunnaksi, etkä sen mikä sinulle pakotetaan. Kuuntele omia tunteitasi, äläkä vain reagoi. Vastakkaisuusreaktiokin on vain reaktio, jolla ei välttämättä ole tekemistä sen kanssa mitä oikeasti haluat. Kuitenkin, voit nyt saavuttaa sen mitä haluat hieman helpommimkin kuin ehkä kuvittelet.  Smiley
tallennettu
tizia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #433 : 09.11.2010 16:00:58 »

Hei Ave,

ehtisitköhän vilkaisemaan minkälaista näkyisi minun ja tumman miehen suhdemahdollisuuksiin?
Jonkinlainen yhteys on ja paljon yhteisiä asioita, mutta nähdään vaan satunnaisesti (välimatkaa) ja en oikein tiedä miten pitäisi edetä, olla aktiivisempi vai odottaa, että hän tekee aloitteen, jos tekee... viestiä hänelle olen lähettänyt, mutta ei ole kuulunut mitään. Mitenhän siis tämä pitäisi tulkita, ei kiinnosta vai onko jotain mikä estää vastaamasta?

kiitos, jos ehdit.





Nostellaan..  Smiley
Sauva makaa maassa, se on heitetty siihen. Eihän sen siinä tarvitsisi olla, mutta jostain syystä se vain on heitetty siihen. Väärinymmärrys? Pelkoja ihmisillä ainakin on runsaasti, jotka vääristävät kaiken mitä ajattelee. Harvoin siinä hetkessä ajattelee, että sillä toisella voi olla yhtä vääristynyt ajattelu kuin itsellä. Omia tekemisiään ja tunteitaan harvemmin ajattelee että tarvitsee kärsivällisesti näyttää, sillä hitto totta kai nyt tästä tyhmäkin ymmärtää. Vaan ei ymmärrä aina. Jos tilanne on ajautunut siihen, että olet yksin ja haluatkin olla yksin, niin en näe tässä mitään kauheaa menetystä tapahtuneen. Vain yksi etappi elämässä. Tavallaan.. ehkä nyt vain luulet että olet taas yksin, mutta sekin on vain taas yksi oman mielen temppu. Ehkä yllätyt vielä positiivisesti.  Smiley

Kiitos sinulle! Kyllä pelkoja on taustalla ainakin itsellä kuin myös kuvittelisin että myös tällä toisella osapuolella. Oikeassa olet, että sen aina unohtaa, että tunteet eivät "näy" toiselle niin selkeästi kuin itse kuvittelee. Yksin olen kyllä, mutta en haluaisi olla todellakaan! Toivon siis tuota positiivista yllätystä ja täytyy yrittää viestiä niistä omista tunteista selkeämmin. Kovasti olisin vaan odottanut tuohon viestiini vastausta...
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #434 : 10.11.2010 12:12:00 »

Nostellaan..  Smiley
Vuorenhuippu kaukana, sinne matkaavat jo monet. Ja houkuttelevat sinuakin mukaan. Jokin siinä painostaisi sinua päättämään niin. Voit samaa matkaa kulkien kuitenkin suunnata myös omaan päämäärääsi. Sen ei tarvitse olla niin kaksiajakoista, että sinä sitten lähdet eri suuntaan kuin muut. Ei, sinun päämääräsi on siellä yhtä lailla kuin muidenkin, kunhan otat sen omasi suunnaksi, etkä sen mikä sinulle pakotetaan. Kuuntele omia tunteitasi, äläkä vain reagoi. Vastakkaisuusreaktiokin on vain reaktio, jolla ei välttämättä ole tekemistä sen kanssa mitä oikeasti haluat. Kuitenkin, voit nyt saavuttaa sen mitä haluat hieman helpommimkin kuin ehkä kuvittelet.  Smiley

Kiitos! Noin juuri ajattelen, suht kaksijakoisesti.. Täytyy kuunnella entistä enemmän itseäni. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: