Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346131 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #435 : 10.11.2010 12:39:09 »

Hei Ave!

Näetkö mitä talvi tuo tullessaan? Varsinki miesrintamalla... Cheesy

Nostellaan..  Smiley
Tällä miehellä on sitten taustallaan ties mitä arvostettavaa. Tässä hän kohottaa ryhtiään ja antaa oikein tarkoituksella kaiken näkyä. Itse hän ei ehkä kuitenkaan haluaisi olla juuri tässä missä hän on, vaan on siinä vain koska hänen on nyt pakko. Hän on hieman vapaampi sielu sisältä, eikä jaksaisi tällä kaikella ulkoisella poseerata. Mutta hänen on nyt vain ollut pakko omaksua tämä rooli, ja siinä hän aikoo olla. Jotain on ehkä sattunut niin, että nyt hänellä on enemmän velvollisuuksia. Totta kai hän voi nyt tarjota kaikkea hienoa naisille, mutta kannattaa ehkä hieman varoa olemasta kovin pinnallinen tämän miehen seurassa, ehkä hän tuolla kaikella vain testaa millainen nainen sisimmältään on.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #436 : 10.11.2010 12:52:43 »

Hei Ave!
Työstä kysyin viime joulukuussa ja silloin tuli koulutusta kahden kortin voimalla. No nyt on toteutunut toinen koulutus ja toinen alkaa ensi viikolla, lyhyitä koulutuksia molemmat  Cheesy
Miltä näyttää työtilanne koulutuksen jälkeen?
Rakkausasiatkin kiinnostaa, yksin olen nyt ilman parisuhdetta??

Katsotaan..  Cheesy
Työasioihin liittyen nousee joku mieshahmo.. Johonkin pääset nyt mukaan, sellaiseen kun siitä astuu sisään niin sitten pääsee eteenpäin. Tartu sellaiseen tilaisuuteen joka tulee, jossa haetaan jotain sellaista juuri mitä olet. Ei aivan ihan ovelle tule kuitenkaan, tarvitsee sinun se aloittava ele tehdä.  Wink
Rakkauselämässä ei näy miestä, mutta jollain tapaa hyvin rikasta elämää kuitenkin. Paljon kaikkea mistä nauttia. Yksityiselämässä. Ehkä sekin, että työn kautta saat käyttöösi enemmän rahaa joilla toteuttaa kaikkea mitä haluat. Kokeile vaikka jotain uutta harrastusta.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #437 : 10.11.2010 13:04:57 »

Hei Ave!Mitäpä kortit mulle näyttäis tulevaan??

Katsellaan..  Smiley
Kuninkaan kruunu putoaa. Hän ei enää hallitse. Elämä ottaa uuden, tuntemattomamman suunnan. Nyt on aika valita uusi hallitsija. Toivottavasti valinta osuu sellaiseen joka osaa tuon tehtävän hoitaa lämmöllä, voimalla ja kärsivällisyydellä, hyvyydellä. On voimakas taipumus kuitenkin valita yhtä samanlainen kuin entinenkin, pitäisi mielummin kallistua siihen suuntaan mikä ei tunnu niin tutulta. Sieltä löytyy jotain parempaa. Tässä hetkessä on vapautumisen mahdollisuus, mahdollisuus palata takaisin viattomuuteen, lakata toistamasta vanhoja kaavoja. Se päätös on kuitenkin aina oma mihin suuntaan tästä päättää lähteä. Kuuntele itseäsi enemmän, ja arvosta itseäsi enemmän kuin nyt.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #438 : 10.11.2010 13:17:58 »

                           Hei Ave Smiley

Voisitko katsoa minulle kiltti smitten Tunnen itseni yksinäiseksi ja roikun exässä smitten Shocked
En nauti enää mistään Embarrassed

Terveisin Musta iloinen lumikki Smiley

Nostellaan..  Smiley
Ehkä se on se itseaiheutettu helvetti. Täällä en näe mahdottomana hyviä ihmissuhteita sinulle. Itse asiassa sellainen lähinnä nousi tähän. Tuon viestin perusteella ajattelisin, että estät itseäsi saavuttamasta sitä, mutta, korteissa ei nouse eston henkeä. Joten sen saavuttaminen on sinulle aika lailla hyvinkin mahdollista. Ehkä se on se joku pieni vipu mikä pitää kääntää oikeaan asentoon niin sitten maailma aukeaa. Sinulla voi olla joku mies hyvinkin lähellä, joka aidosti ymmärtää sinua. Sinun pitää vain osata huomata se. Ja jos se exä nyt jollain tapaa pitää sinua otteessaan, niin älä herran jestas anna sellaisen ihmisen hallita sinua, eihän se mihinkään johda kuin siihen että olette molemmat alhaalla suossa. Antaa sen miehen tehdä mitä tekee, ja nosta oma katseesi omaan elämääsi, josta sinulla on mahdollisuus tehdä kymmenen kertaa parempi kuin hänen.  Wink
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #439 : 10.11.2010 13:59:18 »

Hei Ave, olen aikeissa ryhtyä katselemaan uusia mahdollisuuksia työmarkkinoilla. Löydänkö sieltä minulle sopivaa työtä vai onko jäätävä vanhaan, entä tilanne siellä? Työni ei ole motivoivaa. t. Heart
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #440 : 10.11.2010 18:13:00 »

Hei Ave!
Työstä kysyin viime joulukuussa ja silloin tuli koulutusta kahden kortin voimalla. No nyt on toteutunut toinen koulutus ja toinen alkaa ensi viikolla, lyhyitä koulutuksia molemmat  Cheesy
Miltä näyttää työtilanne koulutuksen jälkeen?
Rakkausasiatkin kiinnostaa, yksin olen nyt ilman parisuhdetta??

Katsotaan..  Cheesy
Työasioihin liittyen nousee joku mieshahmo.. Johonkin pääset nyt mukaan, sellaiseen kun siitä astuu sisään niin sitten pääsee eteenpäin. Tartu sellaiseen tilaisuuteen joka tulee, jossa haetaan jotain sellaista juuri mitä olet. Ei aivan ihan ovelle tule kuitenkaan, tarvitsee sinun se aloittava ele tehdä.  Wink
Rakkauselämässä ei näy miestä, mutta jollain tapaa hyvin rikasta elämää kuitenkin. Paljon kaikkea mistä nauttia. Yksityiselämässä. Ehkä sekin, että työn kautta saat käyttöösi enemmän rahaa joilla toteuttaa kaikkea mitä haluat. Kokeile vaikka jotain uutta harrastusta.  Smiley

Kiitos Ave  smitten
Toivottavasti nuo työasiat tosiaan lutviutuu.  Smiley Eihän se toinen kurssi alkanutkaan, kun oli liian vähän hakijoita  Sad Olisihan tuo rakkauselämä saanut elpyä, mutta hyvä kun on kuitenkin muuta kivaa elämässä  Wink
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #441 : 10.11.2010 18:15:56 »

 smitten        Kiitos Ave, kiitos smitten

Hienoa, jos hyvä ihmissuhde löytyy, toivon, ettei ole se varattu mies, mikä pyörii kintereilläni smitten
En nimittäin enää halua tähän lisää dramaa Cry

Oikein hyvää loppuviikkoa Sinulle smitten

toivoopi, Musta iloinen lumikki
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #442 : 10.11.2010 18:49:53 »

Hei Ave^^

Nostaisitko taas muutaman kortin minun elämälleni, kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #443 : 10.11.2010 23:25:03 »

Hei!

Katsoisitkos minulle? Siteet erääseen pahamaineiseen vintiöön eroavat viikon päästä. Mieli on sekä kaihoisa, surullinen, että helpottunut. Miksi tiemme eroavat? Opimmeko toisiltamme sen mitä piti? Vai mitä?

Esmis
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #444 : 11.11.2010 10:36:38 »

Jaksaks/ehdiks katsella miun rakkausrintamaa?? Aina me naiset ollaan tän saman kysymyksen perässä..  Grin Kiinnostaa vähän..  angel Kiitos!!

Katsellaan..  Smiley
Saturnus.. hieman köyhää ehkä tällä hetkellä tai viileää, hieman etäistä. Olet joutunut etääntymään jostain. Se on tavallaan ollut välttämätöntä. Ja oikeastaan, sellainen tunne että niin sen on kuulunutkin mennä, jotta et olisi mennyt väärään suuntaan, vaan osaisit myöhemmin valita sen oikean tien. Sinun täytyy nyt tällä hetkellä rakentaa jotain perustuksia, jotain mitä et muuten ehtisi rakentamaan, ja joiden on kuitenkin hyvä olla jossain vaiheessa pystyssä. Elämä on pitkä kiertokulku, jossa palkkio odottaa seuraavassa vaiheessa jos on edellisen vaiheen osannut läpi käydä. Kun nauttii jokaisesta hetkestä elämässään ja ottaa vastaan sen mitä aina sillä hetkellä saa, huomaa että on paljon valmiimpi menemään eteenpäin kuin jos yrittäisi sitä väkisin heti.


Kiitos Ave!! Menihän tuo nyt niin nappiin kuin mikään voi vain mennä...  Grin Toi perustusten rakennus on aivan oikein, sisäinen pakko, sisäinen pakko.. No hyvähän se on että ei ole tarvettakaan hötkyillä, mutta uteliaisuushan se aina vähän asian suhteen kurkistelee.  angel
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #445 : 11.11.2010 21:34:57 »

hei kysyisin parisuhteeni liittyen.. olen seurustellut vasta vähän yli kuukauden kyseisen miehen kanssa ja kaikki menee kuten kuuluukin, mutta silti minusta tuntuu että jokin asia menneisyydestäni jäänyt kaivelemaan jonka vuoksi minun on erittäin vaikea antaa suhteelle kaikkeni. haluaisin kyllä, koska tämä mies kohtelee minua hyvin (uskoisin ainakin) että voisin luottaa häneen. mutta eihän koskaan tiedä. haluaisin tietää kestääkö suhteemme pidempäänkin.. Smiley
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #446 : 17.11.2010 13:40:17 »

Hei Ave,

laitoin sinulle joku pv takaperin ysärin.. angel
tallennettu
Jooniin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #447 : 19.11.2010 03:15:29 »

Olen tutustunut jokunen aika sitten erääseen mieheen. Välillämme on kipinää, mutta en ole varma onko hän aidosti kiinnostunut minusta. Näkisitkö korteista jotakin tähän liittyen? Millainen loppuvuosi minulle on tulossa?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #448 : 21.11.2010 14:36:20 »

Tämähän meni ihan todella mielenkiintoiseksi! Aluksi en ymmärtänyt, että mitä ihmettä tämä sinun viestisi tarkoitti, mutta nyt alkaa valjeta! Tämä pisti todella ajattelemaan! Smiley

Olisitkohan vielä nähnyt, että mitä rakkausrintamalleni kuuluu? Se selventäisi asioita vielä enemmän!

Kiitos Smiley

Katsellaan..  Smiley
Täällä on tällainen maasto, mikä on kokonaan siirappia ja siinä on kiinni miekkoja. Ne yrittävät vetää itseään ylös, mutta siirappi vain venyy. Kulman takaa, piilosta, tulee joku joka osoittaa, täysin hievahtamatta osoittaa niihin kohtiin mitä voisi yrittää vältellä. Jos ne ovat itsessä, ne on pakko kohdata, vaikka se olisi joku muu, joka omista haluistaan niitä esille toisi, silti, jos ne ovat itsessä, ne pitää kohdata. Ne eivät katoa mihinkään vaikka niitä peittelisi. Voit kuvitella että tuo osoittaja olisi vihollisesi, joka haluaisi tuhota kaiken hienon sinulta nyt, mutta ei, joka tapauksessa hän ei osoita mitään muuta kuin jotain sellaista mitä sinussa jo on. Ne miekat lopulta ympäröivät sinut ja tajuavat sen ilman tuota osoittajaakin. En nyt tiedä oliko yhtään selventävä  Grin mutta tälläinen mielikuva nousi nyt.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #449 : 21.11.2010 14:47:35 »

Mitäs nousee härkämiehestä?  Tongue

ENTÄS eräästä kaurismiehestä? Saatkohan yhteyden...  :Smiley
Viestien perusteella olen käsittänyt että sulla on jo joku rapu kiikarissa.  Grin Grin Mutta.. nostetaan nyt härälle ja kauriille..
Härkä: Hmm.. ajatus tästä on, että jos teillä on jo hiipunut hommat, hänellä on jo joku uusi nainen kiikarissa, tai sitten se nainen tässä on yhä sinä, ei mitään erityistä ollenkaan näy, joka tapauksessa jos hiipuu, niin sitten hällä on se uusi nainen jo kohta mielessään.  Grin
Kauris: Täällä näkyy nainen joka on lähtenyt kävelemään. Pois. Ehkä entinen naisystävä, nyt mies on sinkku ja varsin tosissaan liikkeellä.. Hän etsii naista, muttei hosu, on mielessä joku kuva mitä haluaa?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: