Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346196 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #465 : 30.11.2010 14:51:39 »

Kiitos Ave Wink

Aika loistavasti osuva "näkemminen" Smiley Allussa aivan selvä totuus mutta tuo tulkintasi loppu oli jotain jota en ymmätänyt Shocked voi olla että olen vain niin idiootti ettei aukene Wink Viitsitko valaista uudelleen

hän on asunut siellä paljon pidempään. Prinssi on muovannut olonsa mahdollisimman hyvin niin että hän olisi osa sitä, se on hänen päämääränsä johon hän suurella voimalla pyrkii. Ehkäpä jopa unohtaen kaiken muun. Mutta hän ei ole asunut täällä yhtä pitkään, eikä hän voi korvata sitä mitenkään. Se on vain fakta joka ei muutu, ja jos sitä epätoivoisesti yrittää jollain hämätä, se ei onnistu, se vain vie voimia. Hän on uusi tulokas naisen omassa maassa.

Lähinnä kolme viimeistä riviä Smiley

Kiitos Ave olet pätevä Wink   

Kiitoksia vain.  Smiley Hmm.. yritin sen tuossa mahdollisimman symbolisesti ilmaista jotta siinä olisi mukana ne kaikki tunnevivahteet, eikä sulkisi niistä mitään pois.. Konkreettisestihan en tiedä mihin tuo tunne johtaa, tunsin vain että sellainen tunne on olemassa. Ajatus lähtee siitä, että tuo prinssi on muuttanut tuonne pilviin ja päättänyt olla osa sitä paikkaa. Hän on kuitenkin vasta muuttanut sinne, siellä asuu muita, jotka ovat asuneet siellä pidempään. Naisella on tiettyjä velvollisuuksia, tämä nainen ei ole sellainen joka suin päin heittäytyy tuntemattomaan. Eikä tämän naisen päätä saa käännettyä ellei hän itse sitä halua. Et välttämättä ehkä tiedä kaikkea mitä tuo nainen ajattelee, ei hän kaikkea pinnalle tuo.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #466 : 30.11.2010 17:03:53 »

Hei Ave^^

Nostaisitko taas muutaman kortin minun elämälleni, kiitos  smitten

Nostellaan..  Smiley
Elämä tarjoaa hyviä mahdollisuuksia, rakentaa jotain. Ojennetaan jotain nyt näkyvillä, mikä ei ennen ole ollut niin näkyvillä. Tästä tulee vähän sellainen henki, että se on jotain mitä sinun kuuluu tehdä, jotain mihin tavallaan on koko elämä valmisteltu, ja nyt on se hetki kun on aika ottaa se käsiinsä. Se on nyt sinun. Onhan se tavallaan ehkä velvollisuuskin, tässä tuntuu että niin tulet tekemään koska valitset sen tehdä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #467 : 30.11.2010 17:39:52 »

Hei!

Katsoisitkos minulle? Siteet erääseen pahamaineiseen vintiöön eroavat viikon päästä. Mieli on sekä kaihoisa, surullinen, että helpottunut. Miksi tiemme eroavat? Opimmeko toisiltamme sen mitä piti? Vai mitä?

Esmis

Katsellaan..  Smiley
Aurinko nousee, hitaasti, muuttaen kaiken pikku hiljaa, sulattaen kaiken kovan kylmän ja mustan, jäljelle jää kuin keväällä aina talven jättämät roskat, jotka eivät lämmössä sula. Siivoamista jää, ehkä se on helpompaakin sitten kun voi omalla tahdillaan siivota ne pois silloin kun haluaa. On jotain mikä hetken aikaa on siinä vaikka tietääkin koko ajan siivoavansa niitä pois. Nostan miehen ja jonkin tapahtuman häneen liittyen, en tiedä kuka on kyseessä, mutta tämän miehen tekemisiä ainakin seurailet nyt sitten, vähän niinkuin taustalla näen sinut täällä.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #468 : 30.11.2010 22:15:08 »

Hei!

Katsoisitkos minulle? Siteet erääseen pahamaineiseen vintiöön eroavat viikon päästä. Mieli on sekä kaihoisa, surullinen, että helpottunut. Miksi tiemme eroavat? Opimmeko toisiltamme sen mitä piti? Vai mitä?

Esmis

Katsellaan..  Smiley
Aurinko nousee, hitaasti, muuttaen kaiken pikku hiljaa, sulattaen kaiken kovan kylmän ja mustan, jäljelle jää kuin keväällä aina talven jättämät roskat, jotka eivät lämmössä sula. Siivoamista jää, ehkä se on helpompaakin sitten kun voi omalla tahdillaan siivota ne pois silloin kun haluaa. On jotain mikä hetken aikaa on siinä vaikka tietääkin koko ajan siivoavansa niitä pois. Nostan miehen ja jonkin tapahtuman häneen liittyen, en tiedä kuka on kyseessä, mutta tämän miehen tekemisiä ainakin seurailet nyt sitten, vähän niinkuin taustalla näen sinut täällä.  Smiley

Kyllä tosiaan pakkasta on, ja varmaan tuon pikkuisen peijoonin ja minunkin välillä. Kyllähän sitä ilmapiiriä siivotaan koko ajan työympäristössäni. Mutta en ymmärrä mikä mies siellä taustalla oisi, ehkä psykologi, jonka kanssa olen keskustellut. Ehkä isä. Aika näyttää!

Kiitos kuitenkin kovasti! Näistä tällaisista saa aina jotain uutta näkökulmaa.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #469 : 01.12.2010 21:22:48 »

Hei Ave^^

Nostaisitko taas muutaman kortin minun elämälleni, kiitos  smitten

Nostellaan..  Smiley
Elämä tarjoaa hyviä mahdollisuuksia, rakentaa jotain. Ojennetaan jotain nyt näkyvillä, mikä ei ennen ole ollut niin näkyvillä. Tästä tulee vähän sellainen henki, että se on jotain mitä sinun kuuluu tehdä, jotain mihin tavallaan on koko elämä valmisteltu, ja nyt on se hetki kun on aika ottaa se käsiinsä. Se on nyt sinun. Onhan se tavallaan ehkä velvollisuuskin, tässä tuntuu että niin tulet tekemään koska valitset sen tehdä.

Kiitos taas paljon Ave ^^  smitten

Mihin elämän osa-alueeseen luulisit tuon sijoittuvan ?
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Ave^^
Vieras
« Vastaus #470 : 02.12.2010 13:16:26 »

Hei Ave^^

Nostaisitko taas muutaman kortin minun elämälleni, kiitos  smitten

Nostellaan..  Smiley
Elämä tarjoaa hyviä mahdollisuuksia, rakentaa jotain. Ojennetaan jotain nyt näkyvillä, mikä ei ennen ole ollut niin näkyvillä. Tästä tulee vähän sellainen henki, että se on jotain mitä sinun kuuluu tehdä, jotain mihin tavallaan on koko elämä valmisteltu, ja nyt on se hetki kun on aika ottaa se käsiinsä. Se on nyt sinun. Onhan se tavallaan ehkä velvollisuuskin, tässä tuntuu että niin tulet tekemään koska valitset sen tehdä.

Kiitos taas paljon Ave ^^  smitten

Mihin elämän osa-alueeseen luulisit tuon sijoittuvan ?

Vaikea oikeastaan sanoa, yritin nostaa muutaman kortin vielä, mutta näistä viestii nyt jotain maailmanmatkaamista, Egypti tuli mieleen. Ihmisiä tuolta muualta. Ehkä tuo on jokin henkinen päätös, en ainakaan nyt saa irti mitään yhteneväistä.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #471 : 02.12.2010 13:27:22 »

hei kysyisin parisuhteeni liittyen.. olen seurustellut vasta vähän yli kuukauden kyseisen miehen kanssa ja kaikki menee kuten kuuluukin, mutta silti minusta tuntuu että jokin asia menneisyydestäni jäänyt kaivelemaan jonka vuoksi minun on erittäin vaikea antaa suhteelle kaikkeni. haluaisin kyllä, koska tämä mies kohtelee minua hyvin (uskoisin ainakin) että voisin luottaa häneen. mutta eihän koskaan tiedä. haluaisin tietää kestääkö suhteemme pidempäänkin.. Smiley

Nostellaan..  Cheesy
Miekka nousee ensimmäisellä, tämä on suunnattoman voiman miekka. Se edustaa sitä kuinka paljon voimaa omassa itsessä on vaikkei sitä tajuaisi, kuinka paljon vaikutusvaltaa myös toiseen ihmiseen, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa vain toisen armoilla. Tiedostamattasi vaikutat tuohon ihmiseen hyvin paljon. Sinulla on myös paljon voimavaroja ja mahdollisuuksia luoda siitä suhteesta sen mitä sinä haluat. Onhan se paljon kiinni myös sinusta, se jatkuu jos sinä haluat että se jatkuu. Antautuminen pelolle tarkoittaa sitä, että annat oman puolesi pois, ja se toinen joutuu kantamaan suhteen kokonaan omilla harteillaan, päätös ja halu jatkamisesta riippuu silloin ainoastaan hänestä. Eihän sen niin pitäisi ollla, vaan molempien yhteinen halu. Se pelko nimittäin syö sen halun sinusta. Ja kuka jaksaa kantaa kaikkea kovin pitkään yksin? Rakasta itseäsi ja toista, niin se on paljon helpompaa, se kantaa itse itsensä jos molempien halu on sen puolella.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #472 : 02.12.2010 13:50:04 »

Olen tutustunut jokunen aika sitten erääseen mieheen. Välillämme on kipinää, mutta en ole varma onko hän aidosti kiinnostunut minusta. Näkisitkö korteista jotakin tähän liittyen? Millainen loppuvuosi minulle on tulossa?

Katsellaan..  Smiley
Nainen, jolla sisällä pistelee miljoonat tikarit, mutta perusnaamalla hän vain tuossa on. Tässä yhteiskunnassa se taitaa pelata niin, että ensin pitää näyttää sitä kuorta, ja vasta sitten kun toinen on saatu oikeasti kiinnostumaan itsestä, voidaan raottaa enemmän. Ehkä olet nyt saanut haaviisi herkästi pelästyvän miehen, tai pidät vain tästä taktiikasta itse. Vähän varovainen tuon miehen kanssa kannattaa olla niin hyvä tulee. Saat hänestä hyvän kumppanin, jos onnistut. Vielä näen hänet vähän etäällä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #473 : 02.12.2010 14:11:11 »

hei... Sekä työt että ihmissuhteet ahdistavat niin, että energia ja luovuus katoavat. Millaista nousisi loppuvuodeksi? Kiitos.

Nostetaan..  Smiley
Joulukoristeita.. kun laittaa taloa nätiksi, siinä tulee vähemmästäkin hyvälle tuulelle.  Smiley Pienet asiat elämässä ovat niitä kauniita, ja niiden avulla saa sen pienen hyvänolontunteen jonka pohjalta voi ponnistaa isommistakin ylös. Kauniita maisemia.. liiku ulkona, nyt on niin kaunis lumipeitekin ja liikunta ja raikas ilma antavat fyysisesti puhtia. Tässä nousee nyt tälläinen symboliikka, kuinka raskaassa negatiivisessa asiassa ovat läsnä kolme miekkaa, nainen ottaa kaksi niistä mukaansa ja vie omaan kotiinsa, siellä ne eivät tunnu enää niin raskailta, siellä ne ovat hänelle sydämen asia joita hän vaalii ja kunnioittaa. Ne muistuttavat häntä jostain ja auttavat jaksamaan.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #474 : 02.12.2010 14:23:50 »

Hei Ave!

Katsotko minullekin kahdesta härkämiehestä.. Tumma ja vaalea... Kun täällä on nyt vahvasti yllä mieskuviot...  Grin

Katsotaan..  Smiley
Hmmm.. Vaaleasta nousee paljon itsenäisempi mies, tässä on tuo mies yksinään, ja sitten nainen joka hänellä on aika vahvasti kiikarissaan. Tumma mies on taas perhekeskeisempi, hänellä on ehkä paljon sukulaisia, täällä nousee vähän niinkuin eri ikäisiä ihmisiä, jotka ovat hänelle tärkeitä. Hän ei ehkä ole niin suoraan intohimoisesti suuntautunut naiseen kuin tuo vaaleampi mies tekee. Tummalle miehelle on monet muutkin ihmiset yhtä tärkeitä. Vaalealle miehelle nostan yhä taas sitä sokeutta, että kun hän näkee naisen, hän näkee vain tämän eikä mitään muuta. Joten sanoisin, että tumma mies on enemmän vastuullisempi ja luotettava, kun taas vaalea mies intohimoisempi.  Smiley Cheesy Tuolla tummalla voi olla synkkyyttä niskassaan vain sen takia, että hän kantaa toisten ihmisten asioita, ja tälläinen mies voi joutua pettymään naisasioissaan naisten valitessa usein jonkun jolla ei ole huollettavanaan muuta kuin oma itsensä, koska he ovat kevyempää seuraa.
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #475 : 02.12.2010 14:47:29 »

Kiitos Ave! Onko tämä nainen minä vai joku muu? Smiley
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #476 : 02.12.2010 20:26:56 »

Hei Ave,

Laitoin sinulle joku pv sitten ysärin  angel

Kiitos, olet kyllä taitava  smitten smitten

aava1
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #477 : 04.12.2010 01:17:59 »

Hei Ave, elämässäni puhaltavat uudet tuulet ja kaikki on periaatteessa kohdallaan, mutta rakkauselämä on avoinna. Mitä siitä sanoisit?  Mitä voisi olla odotettavissa?
tallennettu
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #478 : 04.12.2010 01:58:27 »

Heipp! Smiley

Nousisiko minulle jotakin yleistä ohjetta / vinkkiä tämänhetkiseen elämääni? Suuntaa antavaa, rohkaisevaa, valaisevaa? Mitä tahansa.  Smiley

Kiitos jo etukäteen!  smitten
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #479 : 04.12.2010 03:13:03 »

hei kysyisin parisuhteeni liittyen.. olen seurustellut vasta vähän yli kuukauden kyseisen miehen kanssa ja kaikki menee kuten kuuluukin, mutta silti minusta tuntuu että jokin asia menneisyydestäni jäänyt kaivelemaan jonka vuoksi minun on erittäin vaikea antaa suhteelle kaikkeni. haluaisin kyllä, koska tämä mies kohtelee minua hyvin (uskoisin ainakin) että voisin luottaa häneen. mutta eihän koskaan tiedä. haluaisin tietää kestääkö suhteemme pidempäänkin.. Smiley

Nostellaan..  Cheesy
Miekka nousee ensimmäisellä, tämä on suunnattoman voiman miekka. Se edustaa sitä kuinka paljon voimaa omassa itsessä on vaikkei sitä tajuaisi, kuinka paljon vaikutusvaltaa myös toiseen ihmiseen, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa vain toisen armoilla. Tiedostamattasi vaikutat tuohon ihmiseen hyvin paljon. Sinulla on myös paljon voimavaroja ja mahdollisuuksia luoda siitä suhteesta sen mitä sinä haluat. Onhan se paljon kiinni myös sinusta, se jatkuu jos sinä haluat että se jatkuu. Antautuminen pelolle tarkoittaa sitä, että annat oman puolesi pois, ja se toinen joutuu kantamaan suhteen kokonaan omilla harteillaan, päätös ja halu jatkamisesta riippuu silloin ainoastaan hänestä. Eihän sen niin pitäisi ollla, vaan molempien yhteinen halu. Se pelko nimittäin syö sen halun sinusta. Ja kuka jaksaa kantaa kaikkea kovin pitkään yksin? Rakasta itseäsi ja toista, niin se on paljon helpompaa, se kantaa itse itsensä jos molempien halu on sen puolella.

Kiitos tästä vastauksesta, meillä on mennyt juurikin näin asiat. Nyt mies puhui yllätyksestä, joka minusta ei kuulostanut miltään kovin pieneltä ja se tapahtuisi oikeaa aikaa odotellessa.. haluaisin suuntaa antavan vastauksen vielä tähän minkätyylistä yllätystä minulle on tulossa, mitä hän minulta odottaa.. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: