Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346414 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Jooniin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #480 : 07.12.2010 00:10:52 »

Osuit aivan oikeeseen tuossa aikaisemmassa ennustuksessani. Mies, josta olen kiinnostunut on juuri pari kuukautta sitten eronnut pitkäaikasesta ja ennen kaikkea ensimmäisestä suhteestaan ja heillä on jopa yhteinen lapsi. Mies ehdotti minulle hitaasti etenemistä, mutta en tainnut oikein aluksi ymmärtää ja otin yhteyttä siihen entiseen tapaan ja ahdistin varmaan sitä hyökkäävällä käytökselläni. Nyt se ei enää ole ottanut yhteyttä tai vastannut puheluihini, vaikka ennen pidettiin joka päivä yhteyttä (tosin pari kertaa olen vain yrittänyt soittaa sille, sillä en halua olla liian tyrkky). Miten kannattaisi toimia tässä tilanteessa pystytkö katsomaan korteilla? Pitäisikö odottaa, että mies ottaa itse yhteyttä? Pitäisikö antaa hänelle aikaa ja tilaa? Mies vaikuttaa niin kiinnostavalta, etten haluaisi tän päättyvän näin.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #481 : 07.12.2010 13:38:45 »

Hei Ave,  nostaisitko minulle angel

Tarvitsen apua unettomuuteen. Kierrokset käy kovilla, eikä valot suostu sammumaan katkaisijasta. Miksi ja mikä avuksi?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ave^^
Vieras
« Vastaus #482 : 08.12.2010 12:49:24 »

Kiitos Ave! Onko tämä nainen minä vai joku muu? Smiley

Sitä ei tullut ilmi, voi olla että se kuvasi paljon sitä millä tavalla tuo mies suhtautuu naisiin. Yksi nainen kerrallaan kuitenkin..  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #483 : 08.12.2010 12:50:41 »

hei... Sekä työt että ihmissuhteet ahdistavat niin, että energia ja luovuus katoavat. Millaista nousisi loppuvuodeksi? Kiitos.

Nostetaan..  Smiley
Joulukoristeita.. kun laittaa taloa nätiksi, siinä tulee vähemmästäkin hyvälle tuulelle.  Smiley Pienet asiat elämässä ovat niitä kauniita, ja niiden avulla saa sen pienen hyvänolontunteen jonka pohjalta voi ponnistaa isommistakin ylös. Kauniita maisemia.. liiku ulkona, nyt on niin kaunis lumipeitekin ja liikunta ja raikas ilma antavat fyysisesti puhtia. Tässä nousee nyt tälläinen symboliikka, kuinka raskaassa negatiivisessa asiassa ovat läsnä kolme miekkaa, nainen ottaa kaksi niistä mukaansa ja vie omaan kotiinsa, siellä ne eivät tunnu enää niin raskailta, siellä ne ovat hänelle sydämen asia joita hän vaalii ja kunnioittaa. Ne muistuttavat häntä jostain ja auttavat jaksamaan.

Kiitos, vaikka en tuota symboliikan merkitystä pöljänä ymmärräkään  Smiley

Heh, niin, en minäkään tuossa ymmärtänyt sitä, joten kirjoitin suoraan sen symboliikan tuohon toivoen että se aukeaisi jotenkin sinulle.  Smiley
tallennettu
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #484 : 08.12.2010 13:48:04 »

Hei Ave!

Eräs entinen ihastukseni otti yhteyttä, katsoisitko mitä kortit lupailee? Mietin mitkä hänen oikeat motiivinsa asian suhteen ovat...

Kiitos kovasti jo etukäteen smitten

PS. Olet ihan loistava, edellinenkin ennusteesi oli aivan oikein!
tallennettu
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #485 : 11.12.2010 17:56:16 »

Hei!
Mitähän minulle nousisi näihin miesystäviin. Exä petti ja suhde loppui ja nyt selittelee syitä kontolleni, naurettava tapaus. Uusi yrittää päästä entisestä naisystävästä eroon, mutta nainen ei luovuta tai mies ei tiedä kumman valitsee vaikka minulle sanoo että minut. Pelkään että miten tässä oikein käy. Eli exät molemmilla taustalla häärää. Minä kyllä olen päässyt eroon omastani onneksi, vaikka koville otti, on nimit. narsisti. Oliko tämä nyt tarpeeksi sekavasti selitetty crazy2 smitten smitten
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #486 : 12.12.2010 23:36:09 »

Mulle saa kanssa nostaa  smitten !!!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #487 : 15.12.2010 12:35:46 »

ILMOITUSASIA !
Vastaan kaikkiin tähän mennessä tulleisiin kysymyksiin ennen joulua, jonka jälkeen jään joulutauolle, ja vastaan kaikkiin tämän viestin jälkeen tulleisiin kysymyksiin ensi vuoden puolella.  Smiley

Hauskaa joulua kaikille, syökää hyvin ja rauhoittukaa.  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #488 : 15.12.2010 13:12:32 »

Heip Ave. Mitäpä sanoisit minun (myös leijona) ja leijona-mieheni suhteesta?  Smiley

Nostellaan..  Smiley
Tähtitaivas, yö, kaksi kotkaa liitelee taivaalla. Tämä on heidän valtakuntaansa, kotiseutuja. Aika kiinteää tunnelmaa, tämä on se paikka missä haluaa olla ja pysyä. Tässä on hyvä olla. Seudulla asuu muitakin eläimiä, tässä kortissa joku hyvin totinen lintu, sekä kissa. Ne molemmat ovat jotenkin kuorensa pystyssä, varovaisia, ennakkoluuloisia, suojelevia. Ovat niin kuin patsaat eivätkä päästä itsestään mitään ulos ennen kuin tietävät olevansa varmasti turvassa. Tänne on tehty aika paljon ansoja mihin tulokkaat voisivat kompastua. Ainakaan liian helpoksi ei ole tehty asioita. Pitää kulkea jonkinlaisen testikierroksen läpi ennen kuin tulee hyväksytyksi.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #489 : 15.12.2010 13:19:05 »

hei... Sekä työt että ihmissuhteet ahdistavat niin, että energia ja luovuus katoavat. Millaista nousisi loppuvuodeksi? Kiitos.

Nostetaan..  Smiley
Joulukoristeita.. kun laittaa taloa nätiksi, siinä tulee vähemmästäkin hyvälle tuulelle.  Smiley Pienet asiat elämässä ovat niitä kauniita, ja niiden avulla saa sen pienen hyvänolontunteen jonka pohjalta voi ponnistaa isommistakin ylös. Kauniita maisemia.. liiku ulkona, nyt on niin kaunis lumipeitekin ja liikunta ja raikas ilma antavat fyysisesti puhtia. Tässä nousee nyt tälläinen symboliikka, kuinka raskaassa negatiivisessa asiassa ovat läsnä kolme miekkaa, nainen ottaa kaksi niistä mukaansa ja vie omaan kotiinsa, siellä ne eivät tunnu enää niin raskailta, siellä ne ovat hänelle sydämen asia joita hän vaalii ja kunnioittaa. Ne muistuttavat häntä jostain ja auttavat jaksamaan.

Kiitos, vaikka en tuota symboliikan merkitystä pöljänä ymmärräkään  Smiley

Heh, niin, en minäkään tuossa ymmärtänyt sitä, joten kirjoitin suoraan sen symboliikan tuohon toivoen että se aukeaisi jotenkin sinulle.  Smiley

No pystyykö symboliikalle nostamaan selityskortin, suomennoksen?  Grin

Nostan pari uutta korttia.  Smiley Hmm.. jos lähtisin nyt ihan itse tulkitsemaan, sanoisin että älä pidä jotain hankalaa asiaa niin kauheana, sillä jollain tavalla lopulta siinä on läsnä sellaisia asioita mitkä ovat sinulle hyväksi. Lisäkortit mitkä nyt nostin, kuvaavat ylitsepursuavaa hyvyyttä, joka on saavutettavissa omilla valinnoilla. Molemmissa korteissa on positiivinen henki. Tässä tuntuu olevan sellainen juju, että kun tajuat sen mikä on se hyvä asia, se jää pysyvästi sinun elämääsi.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #490 : 15.12.2010 13:33:05 »

Hei, kiitokset. Katson vuodenvaihteen jälkeen onko mitään parannusta tullut/tulossa. Jos ei, niin sitten lähden etsimään. Entä uusi asunto joka on otettavissa nyt, miltä se näyttää? t. Heart

Katsotaan mitä nyt tällä hetkellä nousee..  Smiley
Nytpä lähteekin oikein tarinaa tulemaan.  Grin No, kirjoitan sen sitten tähän vaan.. Aavikkoprinsessa, jolla on aina antaa vettä kaikille. Tuon veden seassa on kuitenkin mukana paha myrkyllinen käärme, joka on ujuttautunut sinne aavikkoprinsessan tietämättä. Käärme tietää että kaikki etsivät vettä prinsessalta, joten se on hyvä paikka piiloutua, jotta pääsee vaikuttamaan mahdollisimman moneen ihmiseen. Näin ollen kukaan ei tiedä mikä sen myrkytyksen tosiasiassa aiheutti. Tällä hetkellä käärme näyttää voivan hyvin ja rikkaasti, hänellä on paljon ympärillään, eikä ole jäänyt vielä kiinni. Aavikkoprinsessa jatkaa veden jakeluaan, mutta hänellä onkin ässä hihassa jonka avulla hän saa käärmeen lähtemään sabotoimasta hänen vettänsä. Hän tutustuu henkilökohtaisesti tuohon käärmeeseen ja ystävystyy tämän kanssa, lopulta saa käärmeen niin ihailemaan prinsessaa että se päättää vapaaehtoisesti lopettaa prinsessan veden myrkyttämisen. Muita vesiä se ehkä vielä myrkyttää, mutta ei enää täällä. Prinsessan tärkein voimavara on tahto ja usko omaan itseensä, ja oman tekemisensä hyvyyteen, ne eivät koskaan kadonneet, ja hän voitti.
Toivottavasti symboli aukeaa sinulle..  :Smiley Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #491 : 15.12.2010 13:43:27 »

Moikka Ave  Smiley
Olisin kysellyt korteilta ja sinulta että miten tulen selviämään tuoreesta erosta ja kannattaako minun jatkaa opiskeluja  Huh
Kiitos että jaksat tehdä tällaista ilman rahastusta  smitten

Nostellaan..  Smiley
Miekka ja hämähäkinseittiä sen ympärillä. Onko sinulla muuten ollut jupiterin transiitti meneillään? Tässä kuitenkin nousee sitä henkeä, että asiat ovat tuhoutuneet siihen että on haluttu laajentua ja kasvaa maailmaan ja se on vetänyt erilleen. Nyt tähän kannattaa itse reagoida sitten myös samalla tavalla, eli otat sen pölyttyneen miekan sieltä käteesi ja lähdet tutkimaan uutta. Tässä kortissa taivaalla näkyy jupiter, joka aivan varmana tuo uusia mahdollisuuksia eteesi. Mikä polku sinua ikinä kiinnostaakaan, niin mene sinne. Luovuutta ja mahdollisuuksia näkyy edessä olevan. Jos se mitä haluat tehdä on ne opiskelut, niin kannattaa silloin jatkaa. Joka tapauksessa annan sinulle nyt avainsanaksi jupiterin tematiikan tässä.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #492 : 15.12.2010 13:56:34 »

Hei Ave smitten Näkyiskö korteista miten eukon elämä tästä etenee??Olen kadottanut ns.punaisenlangan,en oikein saa elämästä kiinni.Kuukausi erossa ja kova ikävä  Embarrassed sitten mies taas tuli takaisin smitten Ei oikein jaksa näitä parisuhde kiemuroita Cry

Nostellaan..  Smiley
Mies.. hän ei enää jaksa heilua ympäriinsä ja etsiä jotain, nyt hänestä taitaa tuntua siltä että tässä voisi olla vaikka elämänsä loppuun asti. (Totta kai nuo ajatukset voivat taas muuttua vaikkapa kymmenen vuoden päästä, mutta nyt tämänhetkinen henki. Smiley) En tiedä mikä teidän riitanne on ollut, tai eronne syy, mutta hän näyttää kuitenkin olevan aika tosissaan sinun kanssasi. Häntä ei huvita enää lähteä etsimään parempaa. Voipa olla mahdollista ihan kihlatkin.. Näen tässä siis kihlat, mutta en sitä keiden kesken, en siis tarkalleen tiedä mitä se tarkoittaa..
Tarkennetaan vielä, että viesti näissä korteissa oli juuri se, että mies ei jaksaa enää etsiä parempaa, riippuu tilanteestanne miten se siihen uppoaa mitä se tarkoittaa sitten.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #493 : 16.12.2010 19:31:20 »

Hei Ave, elämässäni puhaltavat uudet tuulet ja kaikki on periaatteessa kohdallaan, mutta rakkauselämä on avoinna. Mitä siitä sanoisit?  Mitä voisi olla odotettavissa?

No katsellaan..  Smiley
Suloinen. Söpö. Sellainen tunne tästä tulee.  Smiley Tuossa on tuommoinen rapu, joka vinhaa vauhtia kiipeää miehen paidan reunusta ylöspäin, hurjan suloinen otus, ja tuo mies katselee sitä ja repeilee hymyyn välillä. Välillä ajattelee jotain muuta, maailman murheita ja vakavoituu, ja sitten taas ei voi olla hymyilemättä. Tuon miehen elämässä on joku nainen jota kohtaan hänellä on hyvinkin lämpimiä tunteita. Tuo yllä kuvaamani rapu liittyy miehen omaan persoonaan, hän ei häpeä omaa suloista puoltaan, vaikka se ei aina niin miehistä olisikaan. Nainen on avannut sen mahdollisuuden hänelle, naisen ansiosta hän ei enää häpeä, ei hän oikein enää oikein näekään yhtään mitään mitä hän pitää epäolennaisena, ihastunut siis.  :Smiley Smiley On tämä jotenkin aina niin ihana asia kun miehestä saa avattua sen pehmeämmän puolen. Tälläistä ehkä tulossa, näitä tunnelmia ainakin nostan täältä.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #494 : 16.12.2010 19:44:58 »

Heipp! Smiley

Nousisiko minulle jotakin yleistä ohjetta / vinkkiä tämänhetkiseen elämääni? Suuntaa antavaa, rohkaisevaa, valaisevaa? Mitä tahansa.  Smiley

Kiitos jo etukäteen!  smitten

Nostetaan..  Smiley
Virallista, jäykkää, seisotaan vierekkäin. Tuuli puhaltaa, kaikki ovat ilmeettömiä, kaikki mikä tehdään, tehdään ilmeettömästi. Henkilö viereisessä kortissa tanssii, mutta kukaan ei katso häntä. On odotettu jo pitkään ja nyt on tilaisuus lähteä pois, se on mahdollisuus, vaunut ovat tulleet pihaan odottamaan. Uusi ympäristö kokonaan, tässä on sitä ilon ja helpotuksen ja energian tunnetta, kuinka pääsee muuttamaan pois ja jotain uutta on luvassa. Se uusi paikka vain ei tule olemaan se lopullinen, mutta miksi sen tarvitsisikaan? Elämä on pieniä askelia täynnä. Se uusi paikka tässä vain tuntuu olevan hirveän nopeasti ohi menevä, tavallaan kuin unessa läpi kuljettava. Ja jossain vaiheessa heräät. Hmm.. tässä tuntuu siltä, että joka tapauksessa lähtö on hyvä asia, mutta se mihin tähtäät ei välttämättä ole se mihin tulet menemään, tai mikä kuuluu sinun elämääsi. Kuitenkaan, ei minusta sitä tarvitsekaan tietää mihin lopulta tulee päätymään, sillä kunhan vain ottaa muutokset vastaan siinä järjestyksessä kun ne tulevat eteen. Ehkä tuon päämäärän ajatteleminen saa sinut toteuttamaan tämän lähdön jota tarvitset, ja kun olet sen toteuttanut, huomaat ettet haluakaan sitä mitä nyt tavoittelet. Ja sitten suuntaat oikeaan suuntaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: