Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346389 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #510 : 27.12.2010 19:56:30 »

Minulle voisi nostaa kortti rakkauselämästä tulevalle vuodelle  :Smiley
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #511 : 28.12.2010 17:01:31 »

Tähän nykyiseen rakkauteen ensi vuonna Wink
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #512 : 01.01.2011 02:12:36 »

Mitä uusi vuosi tuo tullessaan?  Smiley

Hyvää uutta vuotta 2011 angel

aava1
tallennettu
yksinäinen susi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #513 : 01.01.2011 03:34:12 »

Tuntuu että tarvin nyt niin paljon vahvistusta ja johdatusta että kysyn sinultakin mitä minulle näkyy smitten
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #514 : 02.01.2011 03:29:33 »

hei.. kysyisin rakkauselämääni liittyen. Ujo vaalea mies pyörii paljon mielessä ja on ollut siellä jo pidemmän aikaa.. mitä näkyy?Wink
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Milan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #515 : 05.01.2011 01:12:17 »

Heipsan!
Liityn joukon jatkoksi minäkin Smiley
Mitäs tämä vuosi näyttäisi tuovan tullessaan? Onko suhde ulkomaalaiseen nuoreen mieheen pelkkää haihattelua? Entäs nämä asunto ongelmat, jäänkö vai muutanko?
Kiitos kaunis jos joskus ehdit vastaamaan. Oikein ihanaa vuoden alkua!  smitten
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #516 : 10.01.2011 23:41:23 »

Teen minä vielä..  Smiley
Taideharrastuksesta nostin varsin vahvan oloisen henkilön, omalla voimallaan hän puskee läpi ja luo. Voimaa se ehkä juuri tarvitsee, taiteen tekeminenkin kun on aina sidoksissa omiin tunteisiin, mutta ei silti saa luovuttaa. Luovuttaminen ei ole tälle henkilölle vaihtoehto, sillä hmm.. hänellä on joku jolle hän haluaa todistaa kykenevänsä, pystyvänsä siihen.. Vähän ehkä liikaakin hän ajattelee sitä kuin itse muita asioita.. Aika kovapäinen. Naisia nyt nousee.. jollain tavalla merkittävä juttu.. ehkä kannattaisi kohdistaa homma suoraan naisille? En oikein osaa sanoa miksi noita naisia nousee tuolta noinkin pakottavasti.  Grin
Ihmissuhteet.. Täältä nousee semmoinen pahvimies, pahvinainen, seinään ikuistettu suhde, seinän takana, lasin alla, se on esillä sitten kymmenien vuosien päästä kun sitä katsotaan, mutta ei nyt, se on kertomus, ei todellinen, eloton.. suoraan en osaa sanoa mitä se tarkoittaa, sillä voi olla monia selitystapoja, ainoastaan tuo tunne nousi. Ehkä joku mennyt esimerkiksi vanhempiesi suhde, jota katsot yhä jollain tapaa omassa elämässäsi?
[/quote]

Kiitos Ave. Olen seurannut ikäni naisten käyttäytymistä oppiakseni ymmärtämään itseäni, olen  erilainen, vahva nainen. Ikäluokassani minun on tarvinnut "murtautua" perinteisen naisen mallista ja uskon että haluan todistaa taiteen kautta tämän itselleni. Vanhempien suhteen olen käsitellyt ja ymmärrän peilanneeni itseäni äitiin joka on aina rohkaissut minua olemaan sellainen kun haluan.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
hanna.76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #517 : 15.01.2011 00:09:38 »

Hei katsoisitko mitä tuleva vuosi tuo tullessaan niin rakkaudessa, perheessä ja työssä? Joko se Oikea on tulossa  Wink terveisin Hanna.76
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #518 : 15.01.2011 12:11:58 »

Moikka! Nostaisitko kortin rakkauelämälleni?


Kiitos!  smitten

Nostetaan..  Smiley
Olet todella hyvä jossakin, tai sinusta ajatellaan niin. Jonkinlainen sellainen tunnelma nousee ensimmäisenä. Et välttämättä itse tunne sitä niin, ja voi ollakin että nuo ihmiset näkevät sinusta vain jotain ulkoisia edellytyksiä joista olettavat kaiken olevan täydellisesti. Niin, ja totta kai sinä olet hyvä siinä jossakin, et vain ehkä uskalla tai osaa toteuttaa sitä täysillä. Toiset taas jo olettavat että osaat. Voit tuntea itsesi jotenkin narriksi, mutta muista että mikä tahansa sen onkin aiheuttanut, on vain yksittäinen kokemus, tai monena kertanakin vain yksittäisiä kokemuksia. Minkäänlaista kaavaa elämässä ei ole, ainoastaan ne mitä itse luomme itsellemme. Ja siitä voimme katketa mikä hetki tahansa. Jos olet kohdannut vääränlaisia ihmisiä, niin rehellisesti sanottuna vain poista heidät elämästäsi. Sanon tämän siksi, koska korteissa nousee hieman sellaista henkeä että voit olla vielä kiinni jossain missä ei tarvitsisi olla kiinni, sillä elämässä on tarjolla niin paljon muutakin. Juu.. tuommoista nousi tällä kertaa..  Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #519 : 15.01.2011 12:27:52 »



   Hei,--katsoisitko mitä minulle kortit kertoo,  olisi mielenkiintoista tietää,  kiitos.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #520 : 15.01.2011 12:28:01 »

Hei Ave^^  smitten
Miehiä, miehiä, niistä taas kyselisin...
Skorpparimies, joka osaa viedä ja johon tunnen voimakasta vetoa ainakin fyysisesti, mutta en ole vakuuttunut hänen motiiveistaan, luotettavuudestaan ja vilpittömyydestään.
Ja leijonamies, jonka kanssa tunnen välitöntä, voimakasta yhteyttä sielun tasolla SEKÄ fyysistä vetovoimaa, mutta olosuhteet eivät ole mitenkään ihanteellisia, paljon ongelmia olisi luvassa.
Itse asiassa molempien kanssa olisi luvassa ongelmia, meidän keskinäisten virallisten asemien ja suhteiden vuoksi, tilanne on nytkin aikamoinen soppa vaikka mitään ei ole vielä tapahtunut paitsi satunnainen tanssi, pusu ja flirttailu.
Mitä siis näkyy...?

Miehiäpä niin.  Cheesy Nostellaan..
Skorpparimiehen kohdalla tässä lantti nojaa jonkinlaiseen juurakkoon. Ihan kuin hengästynyt olisi ja on siinä toisen kannateltavana. Joku syy siinä on, ehkä jotain henkilökohtaista, miksi asiat ovat lopulta muotoutuneet tällaisiksi. Jollain tapaa hieman erikoinen tunne tuosta ajatuksesta tulee, en osaa sanoa tarkemmin mitä se on.
Leijonamies.. no tämä mies ei ainakaan ilman naisia ole. Voi olla ehkä hieman vaikeampi tapaus valloittaa, tarvitset jonkinlaisen avaimen siihen. Voi jopa olla niinkin, että jollain toisella naisella on jo se avain käsissään.
Kummankaan miehen kohdalla ei asian kehittymisestä nyt noussut mitään viestiä. En ehkä osaa katsoa, mutten vakavan suhteen henkeä nostanut..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #521 : 15.01.2011 12:39:19 »

Katsoisitko minulle tähän tilanteeseen, jatkaako näin? Millaista näkyisi noin muuten ensi vuoteen, joko alkaisi elämä todella helpottaa?

Kiitos oikein paljon!

Nostellaan..  Smiley
Mies ajaa kilpaa pilvien kanssa. Ne ovat kohta peittämässä koko taivaan. Ja nainen ohjaa niitä. Hän haluaa toimia oikeudenmukaisuuden nimissä. Päältä päin hän on kuin mitään ei tekisi. Häntä ei voi syyttää mistään. On aina hankalaa jos ottaa oikeuden yksin omiin käsiinsä. Koska silloin pitäisi osata niin paljon. Kukaan meistä ei ole jumala, joka näkee objektiivisesti kaiken ja voi siten tuomita. Tuomitessamme toisia, tekomme voivat vaikuttaa välillisesti myös niihin joihin emme haluaisi niiden vaikuttavan, läheisiin ihmisiin jotka sattuvat olemaan samassa paikassa samaan aikaan, syyttömiin, ja mikä heidän näkemyksensä koko tilanteesta on sen jälkeen? Emme voi hallita kaikkea.

Kiitos Ave! Luin tekstisi moneen kertaan, mutten oikein ymmärtänyt sen merkitystä  Embarrassed Pystytkö vähän selventämään, mitä tämä viesti tahtoo minulle kertoa? Tarkoitatko miestä vai naista kun puhut oikeudenmukaisesti toimimisesta ja näyttää kuin ei mitään tekisi? höh, en vain ymmärrä, mitä minun nyt pitäisi tehdä, kun itse en mielestäni ole tuominnut tms.. Olen vain yrittänyt olla oikeuden mukainen tms..

Kiitos jos ehdit hiukan selventää!  Smiley

Anteeksi kun hieman kesti selventäminen, enää ei tuo nostokaan ole mielessä.  Embarrassed Kuitenkin, tuomitsemista on hyvinhyvin hienohkoa ja lievääkin, siis sen ei tarvitse tarkoittaa suoraa toisen haukkumista tai muuta sellaista. Tuomitseminen voi ehkä olla väärä sana jos se kuulostaa liian rankalta, sillä samaa asiaa tarkoittavat kaikki meidän ajattelumallimme, joilla olemme tottuneet ajattelemaan jostain asiasta että se on näin. Olemme siis jonkinlaisten kokemusten tai ajatusprosessiemme perusteella päättäneet että asia on niin, ja tuollaiset mallit pysyvät melko vahvasti. Kirjoitin ehkä hieman liian rankasti, pahoittelut siitä. Nostin tuossa kuitenkin sen, että se mitä sinä ajattelet, on herkkä siirtymään jonkun toisen ajatuksiin, ja näin tuo ajatus siirtyy eteenpäin.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #522 : 15.01.2011 12:49:59 »

Ave^^ , olisitko kiltti ja katsoisit minullekkin sitten kun ehdit? (= Olen kiinnostunut eräästä jätkästä. Syntymäkartalla meillä on junot yhtymässä toistemme aurinkoihin, ja muutenkin tunnen suurta vetovoimaa häneen. Eilen sitten hieman 'ei-niin-selvässä-olotilassa' tuli soitettua tälle ja laitettua viestiä.
  Puhelimessa vastasi että on mukavaa, kun soitan hänelle, viestiin ei vastannut.... Sanoin hänelle että olisi mukava tutustua... Luulen että tämä hieman hämmentyi asiasta.

Mutta kuinkas olisi, olisiko  tiedossa/tulossa minkälaista/mitään juttua tämän kanssa?

Nostetaan..  Smiley
Yin ja Yang, tasapainossa. Voi ehkä hyvinkin olla että jotain tuo juttu poikii eteenpäin, ja merkityksenä sillä on ehkä juuri antaa sinulle sitä toista näkökulmaa, miehen näkökulmaa asioihin. Nostan täältä että sinulla voi tällä hetkellä olla muitakin tarjokkaita  Wink, ja joku voi ehkä olla hieman pettynytkin jos valitset tuon ihmisen. No, koskaan ei voi valita kaikkia, niin aina sitä joku pettyy. Ihan hyvälle pohjalle tässä nyt rakennetaan eteenpäin, että ihan positiivisin mielin kannattaa olla.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #523 : 16.01.2011 13:55:43 »

Heissan!
Mitäpä näkyy joululle ja uudelle vuodelle?

Smiley Kyllikki

Nostellaan..  Smiley
Paljon pumpulia, kaikkea pehmeää, ruohokin kasvaa niin vehreästi, ne vain lisääntyvät ja täyttävät koko tilan. Hieman alkaa tuntua ahdistavalta. Ei voi hengittää, koska ei tuon pumpulin läpi voi hengittää. Jos ne olisivat aitoja pilviä, se onnistuisi, mutta nyt ne ovat vain jotain mitkä yrittävät olla pilviä. Nyt ajatus vaihtui jonkinlaiseen lasten leikkikehään, sellainen paikka mikä on suljettu, jonka sisällä yrittää päästä mielikuvitusmaailmaan rajattomaan. Mutta kun aikuisena on tässä kehässä, ei enää saa tyydytystä siitä pelkästä mielikuvitusmaailmasta, kun tietää että kehän on ulkopuolella on paljon todellista, ja on vain suljettu tähän. On pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja olla aikuinen, hoitaa ne velvollisuudet mitä on, sen jälkeen voi hengittää todellista ilmaa todellisessa maailmassa. Tälläinen mielikuva tällä kertaa.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #524 : 16.01.2011 14:07:57 »

Hei Ave^^,

mitä minun elämälleni nyt nousisi ?

Kiitos, lämpöistä joulua  smitten

terv. joulupukkia odotteleva af

Nostetaan.  Smiley
Jotain kuuloaistin kanssa tekemisissä olevaa. Ehkä kuulet nyt jotain tärkeää kun pidät korvasi auki. Jonkinlaisessa sellaisessa puvussa nyt olet, joka ei kuulu sinulle, mutta se auttaa sinua ehkä saamaan selville jotain mitä et muuten saisi. Voi olla että olet kehittänyt uuden ulkoisen roolin itsellesi. Jonkinlainen uudistuminen tässä on henkenä, ja sen uudistumisen kautta uudenlaisten mahdollisuuksien saaminen. Nostan tässä jonkun miespuolisen henkilön johon et olisi tutustunut ilman tätä. Se ovi on mahdollista aueta. Ei tarvitse olla aina samanlainen ihminen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: