Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Telepatia eläinten kanssa  (Luettu 14188 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 27.11.2009 09:51:41 »

Eläimet ovat aina olleet minulle läheisiä ja tärkeitä. Ne ovat niin aitoja ja henkisiä, todellisia ystäviä.  smitten Jokatapauksessa olen aina kokenut vahvaa yhteyttä eläinten kanssa, jotenkin ymmärtänyt niitä ja ollut samalla "aaltopituudella". Aikoinaan nähdessäni siskoni kissan viimeistä kertaa, "kuulin" kun se hyvästeli minut ja vain tiesin etten näe sitä enää yms. on tapahtunut. Nyt on viime vuosina tämä kykyni ymmärtää eläimiä kuitenkin lisääntynyt entisestään ja usein koen että pystyn kommunikoimaan eläinten kanssa ajatusten voimin, telepaattisesti.

Kun mietin taaksepäin, tämä selkeä sysäys eläinten kanssa entistä vahvempaan ja selkeämpään kommunikointiin taisi alkaa vuonna 2007, kun näin merkillisen unen, haavoittuneesta haukasta jota unessa paransin ja autoin. Uni jonka merkityksen nyt tänään tajuan yhä selkeämmin.  Cheesy Tuon unen näkemisen jälkeenhän reissasin sitten Egyptiin, jossa sain sen ihan oikean haukkaystävän (täällä siitä kirjoitellut) jonka kanssa oli kumma ja erittäin vahva telepaattinen yhteys ja se tuli aina paikalle kun vain ajattelin sitä.  Shocked smitten

Sitten jossain vaiheessa toinen kissoistani sairastui yllättäen vakavasti. Pelkäsimme sen jo kuolevan, lääkärikin siitä varoitteli. Jos ei kuolisi, luulin joutuvani väkisin syöttämään sille sydänlääkkeitä lopun elämäänsä, mutta jotain ihmeellistä tapahtui tuolloinkin. Ensinnäkin kun lääkärin kanssa pohdimme eläinlääkärissä, että kannattaako Eetu viedä yöksi kotiin, vai olisiko parempi jättää se yön yli tarkkailuun. Sain vahvan varmistuksen ja vakuutuksen Eetulta, että se halusi ehdottomasti kotiin, se katsoi minua suoraan anovasti silmiin ja yritti kömpiä luokseni. Lääkärikin sanoi hieman ihmeissään, että selkeästi Eetu haluaa kotiin.

Niin sitten mentiin kotiin. Ihmeet eivät loppuneet tähän, sillä Eetu vaatimalla vaati myös päästä makuuhuoneeseeni viereeni nukkumaan, jota ei normaalisti tee, mutta nyt oli pakko päästää se. Aamulla Eetu oli ilokseni vielä elossa, mutta se oli vielä huonossa kunnossa. Kun yritin väkisin tunkea sille niitä monia lääkkeitä, se katsoi minua niin anovasti silmiin ja selkeästi telepaattisesti sanoi, että EI minä en halua enkä tarvitse noita lääkkeitä. Ihan melkein säikähdin, kun tuo lause tuli mieleeni niin selkeästi. Sitten se tuli luokseni, oli sylissäni ja vietti tosi paljon aikaa lähelläni. Yhdessä vaiheessa koin energiaa virtaavan minusta Eetun, samalla rukoilin myös sen puolesta. (Tätä en ole aiemmin kertonut  Wink ) Eetu alkoi silminnähden piristyä ja seuraavana päivänä Eetu oli yllättäen taas ihan oma itsensä. Sen jälkeen se on ollut aivan terve ilman lääkkeitä ja nyt on 12v, kohta 13v. Jotain ihmeellistä tuossakin siis tapahtui.

Nyt sitten tässä syksyllä vanhimman siskoni hamsteri meni yllättäen huonoon kuntoon, se ei syönyt, ei juonut ja kyyhötti vain ja siskoni oli ihan varma, että se kuolisi. En nähnyt tuolloin hamsteria, mutta sen jälkeen kun olin jutellut siskoni kanssa puhelimitse rukoilin. Rukoillessani koin energian virtausta jälleen ja tiesin että jotain tapahtui. Seuraavana päivänä siskoni aivan innoissaan ja ihmeissään soitti taas, että hamsteri oli nyt täysin terve. En sitten sanonut siihen mitään sen kummempaa, olin vain iloinen.  smitten Wink

Eilinen tapahtuma taasen sai minut kirjoittamaan tämän jutun tänne. Olin junassa ja sinne tuli nainen pienen koiran kanssa. Huomasin ja vaistosin kuinka tuo koira pelkäsi olla junassa, se ihan tärisi vaikka oli naisen sylissä ja katseli pelokkaasti ympärilleen. Katselin koiraa ja keskitin ajatukseni siihen. Mielessäni sanoin sille, ei mitään hätää pikkuinen ystävä, sinulla ei ole mitään pelättävää. Junaa ei tarvitse pelätä, se ei tee mitään pahaa. Välittömästi kun olin "lähettänyt" tuon ajatuksen ilmoille, tuo koira kääntyi tuijottamaan minua. Se katsoi ja tuijotteli minua pitkään hieman yllättyneen näköisenä. Omistajakin jo kurkkasi minuun päin, että ketä se oikein tuijottelee.  Grin Tämän jälkeen koira selkeästi rauhoittui ja tärinä lakkasi.  smitten

Olen niin kiitollinen tästä lahjasta, joka on nyt selkeästi puhjennut "kukkaan".  smitten angel

Haluaisin tietää onko teillä muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

T: "Eläinkuiskaaja"  Grin
« Viimeksi muokattu: 27.11.2009 10:01:59 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 27.11.2009 11:54:34 »

Tutustu sellaiseen kirjaan kuin Arthur Myers Eläimet puhuvat ihmisille, voi olla, että se puhuttelee sinua. Kyllä minulle joidenkin eläinten kanssa syntyy hyvinkin syvä suhde. Etenkin koirani kanssa, me luemme toisiamme kuin avointa kirjaa ja kun minua on henkiparannettu niin koira välillä tuntee energian ja ilmoittaa tervehdyksensä aivan kuin joku olisi tullut käymään.

Surullinen yhteensattuma tässä kävi kissani kanssa, joka oli aina tukenani ja ilonani, kun löysin parantajani niin kissa katosi samana iltana. Ei vain tullut enää kotiin. Ajattelin, että ehkä se oli tehtävänsä tehnytkin ja jatkoi matkaansa, mutta sellaista kissaa vain ei ole toista ja totta kai olen kaipaan kovin. Ehkä me vielä tapaamme.
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 27.11.2009 12:32:14 »

Olen niin kiitollinen tästä lahjasta, joka on nyt selkeästi puhjennut "kukkaan".  smitten angel

T: "Eläinkuiskaaja"  Grin

Upea lahja Rakkauden valo.  smitten

Mulla on nuoruudesta kokemus "eläinkuiskaamisesta". Siskolla oli koiranpentu hoidossa jonkin aikaa muutaman viikon, jollain tavalla sitten kun puoliajatuksissani koiran temmellystä seurasin niin huomasin että ihan kuin se jotenkin reagoisi mun ajatuksiin. Lähdin sitten kokeilemaan ja kutsuin velipojankin katsomaan kun leikittiin hauvelin kanssa sellaista leikkiä että mä kerroin ajatuksissani paikan minne juosta ja koira juoksi, aina yhtä iloisena ja vähän samalla tavalla kuin olisi lelua heittänyt niin hauveli jäi odottamaan ajatusta uudesta paikasta minne juosta.

Vähän tuon jälkeen kokeilin samaa siskon omaan koiraan mutta ei onnistunut ja sen jälkeen asia sitten unohtuikin, kunnes nyt taas muistin. Smiley

Käytiin luontaislääketieteen kursseillä läpi ja harjoiteltiin sydänyhteyden luomista hoidettavaan, mikä auttaa sisäisen sieluyteyden muodostamisessa ja kommunikoinnissa sisäisillä tasoila. Sama rakkausyhteyden muodostaminen eläimeen voisi kanssa toimia. Luulen että eläimillä ja lemmikkieläimillä olisi paljonkin viisasta kerrottavaa kunhan vain me ihmiset maltettaisiin kuunnella ja hyödyntää sydänyhteyttä.  smitten

t.Free

tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 27.11.2009 22:34:44 »

Tutustu sellaiseen kirjaan kuin Arthur Myers Eläimet puhuvat ihmisille, voi olla, että se puhuttelee sinua. Kyllä minulle joidenkin eläinten kanssa syntyy hyvinkin syvä suhde. Etenkin koirani kanssa, me luemme toisiamme kuin avointa kirjaa ja kun minua on henkiparannettu niin koira välillä tuntee energian ja ilmoittaa tervehdyksensä aivan kuin joku olisi tullut käymään.

Surullinen yhteensattuma tässä kävi kissani kanssa, joka oli aina tukenani ja ilonani, kun löysin parantajani niin kissa katosi samana iltana. Ei vain tullut enää kotiin. Ajattelin, että ehkä se oli tehtävänsä tehnytkin ja jatkoi matkaansa, mutta sellaista kissaa vain ei ole toista ja totta kai olen kaipaan kovin. Ehkä me vielä tapaamme.

smitten

Olen niin kiitollinen tästä lahjasta, joka on nyt selkeästi puhjennut "kukkaan".  smitten angel

T: "Eläinkuiskaaja"  Grin

Upea lahja Rakkauden valo.  smitten

Mulla on nuoruudesta kokemus "eläinkuiskaamisesta". Siskolla oli koiranpentu hoidossa jonkin aikaa muutaman viikon, jollain tavalla sitten kun puoliajatuksissani koiran temmellystä seurasin niin huomasin että ihan kuin se jotenkin reagoisi mun ajatuksiin. Lähdin sitten kokeilemaan ja kutsuin velipojankin katsomaan kun leikittiin hauvelin kanssa sellaista leikkiä että mä kerroin ajatuksissani paikan minne juosta ja koira juoksi, aina yhtä iloisena ja vähän samalla tavalla kuin olisi lelua heittänyt niin hauveli jäi odottamaan ajatusta uudesta paikasta minne juosta.

Vähän tuon jälkeen kokeilin samaa siskon omaan koiraan mutta ei onnistunut ja sen jälkeen asia sitten unohtuikin, kunnes nyt taas muistin. Smiley

Käytiin luontaislääketieteen kursseillä läpi ja harjoiteltiin sydänyhteyden luomista hoidettavaan, mikä auttaa sisäisen sieluyteyden muodostamisessa ja kommunikoinnissa sisäisillä tasoila. Sama rakkausyhteyden muodostaminen eläimeen voisi kanssa toimia. Luulen että eläimillä ja lemmikkieläimillä olisi paljonkin viisasta kerrottavaa kunhan vain me ihmiset maltettaisiin kuunnella ja hyödyntää sydänyhteyttä.  smitten

t.Free

smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 28.11.2009 03:04:31 »

Olen aina, läpi koko elämäni tullut aina toimeen paremmin eläinten kanssa kuin ihmisten.

Ainutkaan vihainenkaan eläin ei ole koskaan tehnyt mitään pahaa minulle,
jos vahinkoa ei lasketa, esim. iso koira kaatanut minut innostuneena
tai hevonen litistänyt kipiemmin, kun ne hieroo otsaansa minuun tms.
ja sitten ne on ihan  Embarrassed jos ne on vahingossa satuttanut ja saattavat itkeä.

Käsittelepä vhainen ihminen... pfff.. :Smiley ..I am out of the business. Tongue

Ah..! Mutta lasketaanpas mukaan ilkikurisuus, joka löytyy ihan
samalla tavalla eläimeltä kuin ihmiseltä. Cheesy

Bio-äidilläni oli yksi sellainen koiran kokoinen mini-poni, joka aina esim. hiljaa hiipi taakse,
puraisi pyllyyn ja pinkaisi äkkiä hirnuen karkuun.  Grin 2funny
Samainen poni oli oikein hellyyden kipeä ja kerjäsi oikein suloisesti paijausta,
mutta kun se oli aikansa ollut paijattavana, niin taas alkoi leikittää
ja se puraisu jonnekin ja hirnuen karkuun. Grin

Koiria, kissoja, vuohia, undulaatteja, hevosia ja poneja minulla on ollut
pääasiallisesti lemmikkeinä 11 kk:sta asti. Siksi en varmaan ole allerginenkaan millekään,
kun kun aina on ollut kissat ja koirat samassa sängyssä. Grin

Noita rakkauslapsia, orpolapsia ja kaltoinkohdeltuja meille pelastettiin paljon
ja olen toiminut eläinsuojelussa ja siksipä Suomessa, kun en välittänyt niin paljon
muista ihmisistä, niin tuli adoptoitua ja koulutettua
ja uudelleen sijoitettua monta karvaista lasta. Smiley

Jotenkin kaipaan hiukan sitä, kun poliisi tai eläinlääkäri soitti, että meillä olisi taas
lapsukainen sulle. Siinä on ihan oma spesiaali tunne ottaa joku kärsinyt
reppana, kun se ensin tarvitsee aina ensimmäisenä ruokaa, vettä, vitamiineja
ja usein antibiottia, loisten poistoa ja turkin pesua ja leikkausta,
tottuttelemista uuteen paikkaan, lepoa, luottamuksen voittamista,
rutiinien ja koulutuksen aloittamista ja ennen kaikkea; turvaa ja rakkautta.

Nyt sitten täällä on vain noita hevosjuttuja ja olen harkinnut
kahta kissaa tai sitten ihan vain pientä koiraa, joka kulkisi hyvin joukossa töihin ja koululle
ja kaupungilla mukana ja talleille. Ilmeisesti Veskari olisi allerginen,
mutta kyllä miehen voi karvatassuun vaihtaa. angel :Smiley
Mielestäni isolle koiralle kaupunki ja minun elämäntyyli voi tuntua stressaavalle,
kun isoilla koirilla on kaupungissa erikoisjärjestelyitä aina. Undecided

Minulla haaveena joskus vanhemmiten asua maalla villassa tai kartanossa,
kasvatella viiniä ja aprikooseja ja omistaa muutama hevonen, muutamia koiria,
muutama kissa, hanhia ja ehkä vuohia ja muutama kana. :Smiley

Tiedä tuosta telepatiasta, höpiseehän eläin kaikenlaisia juttuja ilmeillään, eleillään
ja puhumisellaan ja sitten siinä kuvittelen muka suuria telepaattisia yhteyksiä
ja mä nyt pälätän niille koko ajan, niin kait sitten kuvittelen, että ne vastaakin. crazy2

Ainakin kun kysyy, että kuka on mamman höpönassu?, :Smiley
niin kaikki kissat, koirat, hevoset ja poni sanoo ihan selkeästi, että;
"Minä-minä, minä-minä..!"  Cheesy ja höpsöttävät ihan mahdottomasti (etenkin jos on joku herkkupala kädessä)  :Smiley

Hassuja juttuja..  Wink

http://www.youtube.com/watch?v=skE2dq3cm0A

http://www.youtube.com/watch?v=zQbHS4YJOMc&feature=related

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 06.12.2009 12:17:17 »

Eläinten kanssa on paljon helpompi kommunikoida, koska ne pelaavat niin vaistojen varassa.

Minulla on omat eläimeni ollut suurena lohtuna näinä päivinä, en olisi tullut toimeen ilman niitä. Koirani tulee luokseni vaikeimpien päivien aikana, lohduttaa ja yrittää piristää. Kissat liimaantuvat minuun kiinni silloin, kun kipukohtaukset iskevät ja niin, pieni kukkoni antaa päivääni haasteita ja iloa.

Kaikkein hauskin tapahtuma oli se, että näin ystäväni kanssa pitkästä aikaa, viimeksi kun näimme olin melkoisen sairas. Ja nyt kun voin paremmin ja menin hänelle kylään, hänen koiransa sekosi aivan täysin. Olenhan minä ennenkin ollut mieluinen vieras, mutta nyt hän liimautui minuun kiinni, häntä heiluen ja voi sitä pusujen määrää. Kun yritin pitää koiran päätä hieman kauempana kieli vaan lirputteli ja tuo koira oli onnensa huipulla.

Ystäväni kanssa nauroimme, että ilmeisesti sinä todella olet parantumassa, kun koiratkin reagoivat tuolla tavoin.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 06.12.2009 12:52:42 »

No tämä nyt ei varsinaisesti liity telepatiaan minun ja eläinten välillä, mutta...
Olin kerran koirani kanssa kävelyllä, kun se alkoi heiluttaa häntäänsä aivan kuin olisi jonkun tutun nähnyt. Se katsoi ylemmäs, ikään kuin jonkun kasvoihin ja häntä vispasi hillittömästi, vaikka en nähnyt ketään. Ketähän mahtoi tervehtiä...

Kerran yritin etsiä koirani sukulaisia Rovaniemellä telepatian/johdatuksen avulla. Tiesin kadunnimen missä ne asuivat, mutta en ollut katsonut kartasta missä ko. kadut sijaitsevat. No, löytyihän niistä kaksi. Tosin kahdella eri pyöräilyreissulla. Meditoin silloin säännöllisesti, joten sillä oli varmasti jotain tekemistä herkkyyden kanssa. Oi niitä opiskeluaikoja  Wink
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 06.12.2009 13:34:26 »

Jos tähän haluaa ottaa astrologiaa mukaan, niin kheiron liittyy eläinten ja ylipäätään luonnon kanssa kommunikointiin. Ja neitsyen merkki/6:s huone liittyy eläinten hoitamiseen.

Olen aina tullut hyvin juttuun eläinten kanssa, lemmikkien ja myös niiden villieläinten, joita olen kohdannut. Villieläinten kohtaaminen on tietenkin hyvin hienovaraista ja erilaista kuin kesyn eläimen.

Kartallani on  merkurius  aspect_con  chiron, ja  keskitaivas neitsyt.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 06.12.2009 18:04:28 »

Eläinten kanssa on paljon helpompi kommunikoida, koska ne pelaavat niin vaistojen varassa.

Totta  smitten

Jos tähän haluaa ottaa astrologiaa mukaan, niin kheiron liittyy eläinten ja ylipäätään luonnon kanssa kommunikointiin. Ja neitsyen merkki/6:s huone liittyy eläinten hoitamiseen.

Olen aina tullut hyvin juttuun eläinten kanssa, lemmikkien ja myös niiden villieläinten, joita olen kohdannut. Villieläinten kohtaaminen on tietenkin hyvin hienovaraista ja erilaista kuin kesyn eläimen.

Kartallani on  merkurius  aspect_con  chiron, ja  keskitaivas neitsyt.

Mielenkiintoista.  :Smiley Minullahan on myös  askendentti neitsyt
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 06.12.2009 20:55:43 »

Mulla on  merkurius kaksoset aspect_kvi askendentti skorpioni
 merkurius  aspect_sex chiron
 merkurius aspect_tri uranus
 merkurius aspect_ssx  venus rapu
jotka uskon selittävän eläinten kielen ymmärtämisen itselläni.

Hoidollisesti taas  kuu vesimies ja  venus rapu tykkää hoitaa heikompiaan,
viattomia ja uhreja. Minä en muista oliko jollain hoitohuoneella myöskin vaikutusta siihen, idiot2
kun mulla menee niin, että jos jokin eläin tarvitsee apua, niin sitä ei tarvitse edes miettiä,
että auttaako vai, vaan se on itsestään selvyys, mutta jos se on joku ihminen,
niin tulee kyllä ensin mietittyä.. Embarrassed  Kiss ...vaikka kyllä riennän apuun sen ajatuksen jälkeen,
mikäli tarvetta, mutta pakko myöntää, etten kyllä sitä mielelläni tee.

Eläimen kanssa ei tule mietittyä moisia, että sotkeeko se minun vaatteet vai ei,
jos autan, ihmisen kanssa kyllä ja lasken, kuinka paljon rahaa pesulaan tai uusiin menee,
kun nämä ovat pilalla ja kyllä vtuttaa ankarasti!

Siinä on mielestäni yksi niistä hyvistä mittareista, kuinka arvostaa mitäkin.  Tongue

Minussa herättää eläinvauva tai ihan aikuinenkin uskomattoman hoivavietin ja hellyydentunteen,
mutta ihmisvauva tai aikuiset.. harvoin niissä on mitään sellaista.  idiot2
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 06.12.2009 20:59:10 »

Eläimet heikompia? Huoh, kyllä se on niin, että ainakin meillä tuo yksi herra kasvattaa enemmän emäntäänsä kuin emäntä koiraa. Sen itseluottamukselle moinen lause ei istu ei sitten vaikka kuinka opettaisi.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 06.12.2009 21:05:17 »

Tuli noista mittareista vielä mieleen, että minä en kestä katsoa, kun eläintä lyödään silvotaan
tai rääkätään, kyyneleet voi valua vielä kauan, mutta jos ihmistä lyödään tai kidutetaan,
niin ajattelen helposti, että se on sille ihan oikein, eikä aiheuta toimenpiteitä mun puolelta.

Mulla todella sadistinen luonne, mitä tulee ihmisiin, mutta eläimet.. ne ovat ihan eri juttu.

Olihan Adolf Hitlerkin aivan erityisen eläinrakas, mutta hänen ihmisrakkaudestaan
ja ihmisten kohtelusta ei voi edes puhua samana päivänä! Grin

Eva Brown on sanonut, että Blondi oli Hitlerille tärkeämpi kuin hän
ja Brown potki ja nipisteli Blondia sen vuoksi aina kun Hitler ei nähnyt
ja Hitler ihmetteli aina, miksi Blondi murisi ja oli vihainen Evalle.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 06.12.2009 21:08:29 »

Eläimet heikompia? Huoh, kyllä se on niin, että ainakin meillä tuo yksi herra kasvattaa enemmän emäntäänsä kuin emäntä koiraa. Sen itseluottamukselle moinen lause ei istu ei sitten vaikka kuinka opettaisi.

Pffff...! Huomaa, että Suomessa on pimeää,
kun näitä sanomisiani otetaan miten sattuu.  buck2 buck2 buck2 buck2

Eläimet on edelleen ihmisen (mieli) vallan alla, valitettavasti. Cry
Ihminen haluaa hallita kaikkea elollista, valitettavasti.  Cry
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 07.12.2009 06:09:59 »

Tai sitten joku viettää liikaa aikaa koneella ja aivot alkaa pehmetä...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 07.12.2009 12:37:35 »

Tai sitten joku viettää liikaa aikaa koneella ja aivot alkaa pehmetä...

Se kuuluu työnkuvaan. Liika vapaa-aika vieraannuttaa yhteiskunnasta ja terveydestä. Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: