Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Telepatia eläinten kanssa  (Luettu 14161 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 07.12.2009 12:54:08 »

Minä jopa sairastan samaan aikaan koiran kanssa. Kun se sairastuu, saan samat oireet, kun taas minä sairastun niin koirakin sairastuu..
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 07.12.2009 12:58:54 »

Ei vain päinvastoin yhteiskunnasta ja terveydestä vieraantuminen synnyttää liikaa vapaa-aikaa. Tätä minun huumoriani taas.

Koirilla todellakin on taipumus kantaa meidän sairauksiamme ja sairastua itse.

Syksyllä meillä oli koiran kanssa samana päivänä fysikaalinen tutkimus. Minulla oli mm. rintakehä jumissa, onnuin toista jalkaani ja niskassani oli mutka neljännen nikaman kohdalla ja oli aika hämmästyttävää, kun koirani tutkimuksessa minun koirallani oli samaan aikaan rintakehä aivan jumissa, se ontui toista jalkaansa ja jopa sen hännän neljäs nikama oli pois paikaltaan.

Todellista myötätuntoa. Tällä hetkellä näen melko tarkkaan koiristani, missä kunnossa olen. Pahimpia ovat ne päivät, jolloin koirani makaa toisessa huoneessa apaattisena ja kun kutsun sitä luokseni se tulee täysin apaattisena eikä katso edes minuun päin. Aivan kuin olisin piessyt sen ja sitten kun oloni on hyvä tuo reppana menee täysin sekaisin, se tarjoaa kaikki mahdolliset temput, mitä keksii. En ole löytänyt mitään elemerkkiä itsestäni, jolla koirani vaistoaa terveydentilani, mutta se vain tekee sen.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 07.12.2009 16:55:10 »

Tämä saattaisi olla ikään kuin negatiivinen kokemus eläinten kanssa viestimisestä:

Olen aina ollut todella eläinrakas, mutta teini-iässä sairastaessani syvää masennustilaa, ulkona kävellessäni sain kaikki vieraat koirat haukkumaan perääni. Ilmeisesti säteilin jotain todella epämiellyttävää  Undecided

Nyt kun olen taas tällä valoisalla puolella, ei ole tarvinnut vastaavaan törmätä.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 10.12.2009 06:50:41 »

Pikkutyttönä pelkäsin tosi paljon koiria, varsinkin isoja. Asuin omakotialueella ja joka päivä piti kulkea talon ohi josta sellainen iso haukkuva otus juoksi tielle. Mä olin aina aivan paniikissa, ja ei kai siihen aikaan ollut tapana että vanhemmat menis naapurille valittamaan jos eivät olleet niin tuttuja. Sitten kerran se hurtta taas juoksi sieltä rinnettä alas ja mä aloin tuijottaan sitä silmiin ja sanoin sille ajatuksissani et "mä en sua enää pelkää" Koira pysähtyi kun seinään ja sen jälkeen se ei enää juossut sieltä pihaltaan ulos kun kävelin ohi.  Smiley Olin jotain 8-v. Sen jälkeen en oo oikeastaan pelännyt koiria.
tallennettu
Lucanne
Satunnainen astroilija
*

Angels are for us

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 16.12.2009 00:51:20 »

Minulle on käynyt usein niin, että kun vain ihan hiljaa katselen vaikkapa tv:tä eikä mitään muita ääniä kuulu mistään.......vaikkapa tosi myöhään yöllä niin yht äkkiä toinen koiristani alkaa murisemaan ja on ihan selvästi jotenkin peloissaan.

Kerran tuo hauvani katseli keittiössä muutaman metrin päässä hellaan päin ja alkoi murista.

Olen tuota ihmetellyt mutta olen sitten sanonutkin välillä, että "älä ole peloissasi se on vain minun isä kun käy vierailulla. "
Isäni on kuollut jo vuosia sitten ja hänkin oli todella eläinrakas kuten minäkin.
Joskus en välitä jos vaikka jollekin ihmiselle sattuu jotakin mutta jos joku eläin kärsii niin minulla tulee aina kyyneleet silmiin. Ne kun ovat niin pyyteettömiä rakkautensa kanssa.
Ovat niin tyytyväisiä nuo omat koiranikin kun heitä pusin, annan ruokaa, pidän puhtaana ja paljon lenkkeilemme. Saan niin paljon kiitosta joka päivä. smitten

tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: