Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 29.11.2009 21:39:21 » |
|
Jostain kulmasta voin ehkä muistuttaa Krista Kososta. Muistan joskus jonkun sen kuvan nähdessäni pari sekuntia miettineeni katsoinko omaa kuvaani. Kartasta ei kyllä löydy mitään yhtäläisyyksiä, mutta nousumerkistä ei ole tietoa. http://omakaupunki.hs.fi/image/image_gallery?img_id=58631
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 29.11.2009 21:48:01 » |
|
Olen saanut kuulla varsin usein olevani Helena Christensenin näköinen, joka joskus muinoin keikisteli puolialastomana Chris Isaakin videolla "Wicked game." Yhdennäköisyydestä alettiin huomautella heti, kun kyseinen video alkoi pyöriä taivaskanavila.
Ai että, rakastan sitä kappaletta. Eikä siinä videossakaan mitään vikaa ole.. : Ja todella kaunis nainen. Mahdat olla hyvännäköinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #17 : 02.12.2009 07:22:00 » |
|
Joskus olen saanut kuulla olevani Audrey Tautoun näköinen, varsinkin leffasta Amelie http://actrices.org.free.fr/caps/img/amelie_poulain_01.jpg Hiukseni on leikattu samoin, silmät nyt eivät ole ruskeat vaan vihreät ja suomalaiseen tapaan vinot + korkeammat poskipäät. Hymyssä kuulemma jotain samaa vaikka huulten muoto onkin ihan erilainen . En tiedä hänen astrologisia tietojaan. Audrey on ihana Olet varmasti varsin viehättävä jos häntä muistutat
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 02.12.2009 15:21:51 » |
|
Joskus olen saanut kuulla olevani Audrey Tautoun näköinen, varsinkin leffasta Amelie http://actrices.org.free.fr/caps/img/amelie_poulain_01.jpg Hiukseni on leikattu samoin, silmät nyt eivät ole ruskeat vaan vihreät ja suomalaiseen tapaan vinot + korkeammat poskipäät. Hymyssä kuulemma jotain samaa vaikka huulten muoto onkin ihan erilainen . En tiedä hänen astrologisia tietojaan. Audrey on ihana Olet varmasti varsin viehättävä jos häntä muistutat Itse asiassa en omasta mielestäni kauheasti häntä muistuta , samanlainen hiusten leikkaus varmaan saa aikaan yhtymäkohtia .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #19 : 02.12.2009 16:14:06 » |
|
Uskaltaisin väittää, että jos kuvittelee John Belushin naispuoliseksi, hiukan punertavilla, suorilla, puolipitkillä hiuksilla, silmälaseilla ja vähän siistimmillä kulmakarvoilla, niin tämä saattaisi olla aika lähellä mua. Plus nenä ei ole ehkä ihan noin pitkä, mutta mallia peruna kuitenkin... Joku sanoi mulle joskus, että mussa ja Spaissareiden Baby Spicessä on jotain samaa: http://www.aceshowbiz.com/images/events/ALO-000687.jpgSilmät tosin erilaiset, Baby Spicellä enempi haaveelliset, mulla vähän viirumaisemmat ja ilkikurisemmat (+ vihreät kirkkaan sinisten sijaan). Joo, piti tähänkin lisätä, että John Belushi on , kuten minäkin - ehkä tämä kertonee yhtäläisyyksistä ulkonäössä (= pallinaamasta + perunanenästä) Baby Spice (Emma Bunton) on syntynyt 21.1.1976 - eli on siis tai ... Syntymäkellonaikaa ei ole tiedossa, joten karttaa ei voi katsoa ja verrata omaani
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #20 : 03.12.2009 14:12:16 » |
|
Joskus olen saanut kuulla olevani Audrey Tautoun näköinen, varsinkin leffasta Amelie http://actrices.org.free.fr/caps/img/amelie_poulain_01.jpg Hiukseni on leikattu samoin, silmät nyt eivät ole ruskeat vaan vihreät ja suomalaiseen tapaan vinot + korkeammat poskipäät. Hymyssä kuulemma jotain samaa vaikka huulten muoto onkin ihan erilainen . En tiedä hänen astrologisia tietojaan. Audrey on ihana Olet varmasti varsin viehättävä jos häntä muistutat Itse asiassa en omasta mielestäni kauheasti häntä muistuta , samanlainen hiusten leikkaus varmaan saa aikaan yhtymäkohtia . Audrey on jotenkin tosi viehättävä mun makuun Tykkään sen leffoista valtavasti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 03.12.2009 15:19:45 » |
|
Joskus olen saanut kuulla olevani Audrey Tautoun näköinen, varsinkin leffasta Amelie http://actrices.org.free.fr/caps/img/amelie_poulain_01.jpg Hiukseni on leikattu samoin, silmät nyt eivät ole ruskeat vaan vihreät ja suomalaiseen tapaan vinot + korkeammat poskipäät. Hymyssä kuulemma jotain samaa vaikka huulten muoto onkin ihan erilainen . En tiedä hänen astrologisia tietojaan. Audrey on ihana Olet varmasti varsin viehättävä jos häntä muistutat Itse asiassa en omasta mielestäni kauheasti häntä muistuta , samanlainen hiusten leikkaus varmaan saa aikaan yhtymäkohtia . Audrey on jotenkin tosi viehättävä mun makuun Tykkään sen leffoista valtavasti Minustakin hän on viehättävä, pitäisi päästä näkemään leffa Coco Chanelista lähiaikoina
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #23 : 04.12.2009 08:07:20 » |
|
Joskus olen saanut kuulla olevani Audrey Tautoun näköinen, varsinkin leffasta Amelie http://actrices.org.free.fr/caps/img/amelie_poulain_01.jpg Hiukseni on leikattu samoin, silmät nyt eivät ole ruskeat vaan vihreät ja suomalaiseen tapaan vinot + korkeammat poskipäät. Hymyssä kuulemma jotain samaa vaikka huulten muoto onkin ihan erilainen . En tiedä hänen astrologisia tietojaan. Audrey on ihana Olet varmasti varsin viehättävä jos häntä muistutat Itse asiassa en omasta mielestäni kauheasti häntä muistuta , samanlainen hiusten leikkaus varmaan saa aikaan yhtymäkohtia . Audrey on jotenkin tosi viehättävä mun makuun Tykkään sen leffoista valtavasti Minustakin hän on viehättävä, pitäisi päästä näkemään leffa Coco Chanelista lähiaikoina Ah totta! Coco Chanelin olen tahtonutkin nähdä. Olen vaan niin leffafriikki että täytyy juosta elokuvissa koko ajan, aina on jotain mitä tahtoo nähdä Tykkäsin valtavasti tietysti myös Tautoun Amelie leffasta, mutta myös elokuvista Pitkät kihlajaiset, Hinnasta viis, Kimpassa.. (en osaa noita kirjoittaa ranskaksi joten suomennokset oli muistaakseni nuo )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #24 : 04.12.2009 08:09:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 13.12.2009 18:50:48 » |
|
Minulle kerran humalainen mies sanoi että näytän ihan Britney Spearsilta.. En ottanut sitä kohteliaisuutena sillä tämä tapahtui aikana jolloin Spears kärsi hermoromahduksesta ja oli vetänyt överit jostain pillereistä ja oli muutenkin silmät seisoen aina.. Toivottavasti hän tarkoitti Britneyn hieman hemaisevampia aikoja Vaikka nainen ei kyllä ole koskaan oikein kuulunut suosikkeihini.. Jessusmaria..! Toivottavasti! Niin minä toivon omallakin kohdalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #27 : 15.12.2009 20:10:08 » |
|
Olen saanut kuulla varsin usein olevani Helena Christensenin näköinen, joka joskus muinoin keikisteli puolialastomana Chris Isaakin videolla "Wicked game." Yhdennäköisyydestä alettiin huomautella heti, kun kyseinen video alkoi pyöriä taivaskanavila.
Ai että, rakastan sitä kappaletta. Eikä siinä videossakaan mitään vikaa ole.. : Ja todella kaunis nainen. Mahdat olla hyvännäköinen. Ave, onko toi sun koira tossa profiilikuvassa? Aika suloinen turri. Näin koiraihmisenä huomaan aina koirat
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 17.12.2009 12:53:55 » |
|
Se on vanhempieni koira. Ja suloinen ikipirteä se on. Ihanaa kun nyt jouluna pääsee senkin kanssa taas riehumaan. Harmi kun ei ole varaa omaan koiraan, mutta eipä täällä kerrostaloyksiössä se kovin helppoakaan olisi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #29 : 17.12.2009 13:19:47 » |
|
Koirat ovat kyllä parhaita Jos kaamos masentaa, olo on yksinäinen ja kaipaa hellyyttä niin koira on hyvä vaihtoehto :)Itselläni kaamospimeys lievenee rakkaan turrini ansiosta kun tulee lähdettyä ulos päivittäin pitkille lenkeille, saa siltä hellyyttä ja huomiota ja saa antaa sitä myös Ja jos olen yksin ja kaipaan seuraa niin se kyllä leikkii ja peuhaa kanssani Koira sitä paitsi lämmittää öisin paremmin kuin mies Toki koiran hankintaa pitää aina miettiä kunnolla, koska siitä tulee pitkäaikainen perheenjäsen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|