Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhdennäköisyydet ihmisten kesken‏  (Luettu 18084 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15 : 29.11.2009 21:39:21 »

Jostain kulmasta voin ehkä muistuttaa Krista Kososta. Muistan joskus jonkun sen kuvan nähdessäni pari sekuntia miettineeni katsoinko omaa kuvaani.  Cheesy Kartasta ei kyllä löydy mitään yhtäläisyyksiä, mutta nousumerkistä ei ole tietoa.  Smiley
http://omakaupunki.hs.fi/image/image_gallery?img_id=58631
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 29.11.2009 21:48:01 »

Olen saanut kuulla varsin usein olevani Helena Christensenin näköinen, joka joskus muinoin keikisteli puolialastomana Chris Isaakin videolla "Wicked game." Yhdennäköisyydestä alettiin huomautella heti, kun kyseinen video alkoi pyöriä taivaskanavila.

Ai että, rakastan sitä kappaletta.  smitten Eikä siinä videossakaan mitään vikaa ole..  Wink  :Smiley
Ja todella kaunis nainen. Mahdat olla hyvännäköinen.   Wink  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 02.12.2009 07:22:00 »

Joskus olen saanut kuulla olevani Audrey Tautoun näköinen, varsinkin leffasta Amelie http://actrices.org.free.fr/caps/img/amelie_poulain_01.jpg

Hiukseni on leikattu samoin, silmät nyt eivät ole ruskeat vaan vihreät ja suomalaiseen tapaan vinot + korkeammat poskipäät. Hymyssä kuulemma jotain samaa vaikka huulten muoto onkin ihan erilainen Smiley. En tiedä hänen astrologisia tietojaan.

Audrey on ihana  smitten Olet varmasti varsin viehättävä jos häntä muistutat  Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #18 : 02.12.2009 15:21:51 »

Joskus olen saanut kuulla olevani Audrey Tautoun näköinen, varsinkin leffasta Amelie http://actrices.org.free.fr/caps/img/amelie_poulain_01.jpg

Hiukseni on leikattu samoin, silmät nyt eivät ole ruskeat vaan vihreät ja suomalaiseen tapaan vinot + korkeammat poskipäät. Hymyssä kuulemma jotain samaa vaikka huulten muoto onkin ihan erilainen Smiley. En tiedä hänen astrologisia tietojaan.

Audrey on ihana  smitten Olet varmasti varsin viehättävä jos häntä muistutat  Smiley

Itse asiassa en omasta mielestäni kauheasti häntä muistuta  Grin, samanlainen hiusten leikkaus varmaan saa aikaan yhtymäkohtia  Smiley.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #19 : 02.12.2009 16:14:06 »

Uskaltaisin väittää, että jos kuvittelee John Belushin naispuoliseksi, hiukan punertavilla, suorilla, puolipitkillä hiuksilla, silmälaseilla ja vähän siistimmillä kulmakarvoilla, niin tämä saattaisi olla aika lähellä mua. Plus nenä ei ole ehkä ihan noin pitkä, mutta mallia peruna kuitenkin...

Joku sanoi mulle joskus, että mussa ja Spaissareiden Baby Spicessä on jotain samaa:
http://www.aceshowbiz.com/images/events/ALO-000687.jpg

Silmät tosin erilaiset, Baby Spicellä enempi haaveelliset, mulla vähän viirumaisemmat ja ilkikurisemmat (+ vihreät kirkkaan sinisten sijaan).

Joo, piti tähänkin lisätä, että John Belushi on  askendentti kauris , kuten minäkin - ehkä tämä kertonee yhtäläisyyksistä ulkonäössä (= pallinaamasta + perunanenästä) Wink

Baby Spice (Emma Bunton) on syntynyt 21.1.1976 - eli on siis  aurinko kauris tai  vesimies ... Syntymäkellonaikaa ei ole tiedossa, joten karttaa ei voi katsoa ja verrata omaani Sad
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 03.12.2009 14:12:16 »

Itse asiassa en omasta mielestäni kauheasti häntä muistuta  Grin, samanlainen hiusten leikkaus varmaan saa aikaan yhtymäkohtia  Smiley.

Audrey on jotenkin tosi viehättävä mun makuun  Smiley Tykkään sen leffoista valtavasti  smitten
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #21 : 03.12.2009 15:19:45 »

Audrey on jotenkin tosi viehättävä mun makuun  Smiley Tykkään sen leffoista valtavasti  smitten

Minustakin hän on viehättävä, pitäisi päästä näkemään leffa Coco Chanelista lähiaikoina  Smiley
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #22 : 03.12.2009 23:55:09 »

Lauren Ambrosen (näytellyt mm. Mullan alla -sarjassa) on muutama ihminen maininnut muistuttavan minua. Näytin erään netistä löytämäni kuvan hänestä vanhemmilleni ja he olivat sitä mieltä, että kuvassa olen minä, joten yhdennäköisyys lienee melko selvä  Grin

Ainut yhteneväisyys, jonka löysin, oli  jupiter kaksoset 9. huoneessa. Ehkä siinä piilee sitten Lauren-Violettemainen ulkonäkö Smiley Laurenin syntymän kellon aikaakaan ei löytynyt valitettavasti.

Enkä enää löytänyt netistä kuvaa, jota vanhempani erehtyivät luulemaan minuksi, mutta kyllä ne muutkin minua muistuttavat Smiley
http://www.exposay.com/celebrity-photos/lauren-ambrose-10th-annual-screen-actors-guild-awards-arrivals-1pd4vo.jpg
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 04.12.2009 08:07:20 »

Minustakin hän on viehättävä, pitäisi päästä näkemään leffa Coco Chanelista lähiaikoina  Smiley

Ah totta! Coco Chanelin olen tahtonutkin nähdä. Olen vaan niin leffafriikki että täytyy juosta elokuvissa koko ajan, aina on jotain mitä tahtoo nähdä Smiley

Tykkäsin valtavasti tietysti myös Tautoun Amelie leffasta, mutta myös elokuvista Pitkät kihlajaiset, Hinnasta viis, Kimpassa..
(en osaa noita kirjoittaa ranskaksi joten suomennokset oli muistaakseni nuo Smiley )
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 04.12.2009 08:09:28 »

Musta on heitetty, että Britney Spears, etenkin nyt kun hiukseni ovat vaihteeksi vaaleat,
paitsi että silmäni ovat ylöspäin vinot, Britney-bitchillä on alaspäin ja sillä on kookkaampi nenä amerikkalaiseen tapaan kuin mulla.
Hän tismalleen saman pituinen kuin minä ja kroppamalliltaan sama,
paitsi, että on kahden lapsen jälkeen lihavampi kuin minä, vaikka laihtunut sittemmin.
Mulle kävisi varmaan samoin muksun jälkeen. Shocked

Hän  kuu vesimies kuten minäkin.

Bio äitini oli lähes täydellinen kaksoisolento Meryl Streepistä. Shocked
Äitini inhosi nenäänsä ja leukaansa. En ole vielä perehtynyt heidän karttoihinsa.

Mun lähteä Ikeaan, palaan astialle. Smiley

Minulle kerran humalainen mies sanoi että näytän ihan Britney Spearsilta.. En ottanut sitä kohteliaisuutena sillä tämä tapahtui aikana jolloin Spears kärsi hermoromahduksesta ja oli vetänyt överit jostain pillereistä ja oli muutenkin silmät seisoen aina..  Cool
Toivottavasti hän tarkoitti Britneyn hieman hemaisevampia aikoja  Grin Vaikka nainen ei kyllä ole koskaan oikein kuulunut suosikkeihini..
tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 13.12.2009 18:34:05 »

Oman haun perusteella tuolta putkahti esiin Monica Bellucci, jolla on samaa voimakasta kaurisenergiaa ykköshuoneessaan. Mm. Saturnus kauriissa siellä.
http://www.poster.net/bellucci-monica/bellucci-monica-photo-monica-bellucci-6235708.jpg

Ja Sophie Marceaulla ja mulla on näköjään molemmilla nouseva urkki  Cool.
http://news.xinhuanet.com/english/2005-09/20/xinsrc_18209022010500002854729.jpg

Varsinkin otsatukalla yhdennäköisyyttä löytyy Smiley. Pitkät hiukset ja tummat piirteet. Olen törmännyt kyseisiin rouviin myös Myheritage.com- julkkisyhdennäköisyys kollaasissa.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2009 18:39:09 kirjoittanut Roxsheena » tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 13.12.2009 18:50:48 »

Minulle kerran humalainen mies sanoi että näytän ihan Britney Spearsilta.. En ottanut sitä kohteliaisuutena sillä tämä tapahtui aikana jolloin Spears kärsi hermoromahduksesta ja oli vetänyt överit jostain pillereistä ja oli muutenkin silmät seisoen aina..  Cool
Toivottavasti hän tarkoitti Britneyn hieman hemaisevampia aikoja  Grin Vaikka nainen ei kyllä ole koskaan oikein kuulunut suosikkeihini..

Jessusmaria..! Shocked Toivottavasti! Niin minä toivon omallakin kohdalla. buck2
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 15.12.2009 20:10:08 »

Olen saanut kuulla varsin usein olevani Helena Christensenin näköinen, joka joskus muinoin keikisteli puolialastomana Chris Isaakin videolla "Wicked game." Yhdennäköisyydestä alettiin huomautella heti, kun kyseinen video alkoi pyöriä taivaskanavila.

Ai että, rakastan sitä kappaletta.  smitten Eikä siinä videossakaan mitään vikaa ole..  Wink  :Smiley
Ja todella kaunis nainen. Mahdat olla hyvännäköinen.   Wink  Smiley

Ave, onko toi sun koira tossa profiilikuvassa? Aika suloinen turri. Näin koiraihmisenä huomaan aina koirat  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #28 : 17.12.2009 12:53:55 »

Se on vanhempieni koira. Ja suloinen ikipirteä se on.  smitten Ihanaa kun nyt jouluna pääsee senkin kanssa taas riehumaan.  smitten
Harmi kun ei ole varaa omaan koiraan, mutta eipä täällä kerrostaloyksiössä se kovin helppoakaan olisi.  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 17.12.2009 13:19:47 »

Koirat ovat kyllä parhaita  smitten

Jos kaamos masentaa, olo on yksinäinen ja kaipaa hellyyttä niin koira on hyvä vaihtoehto  :)Itselläni kaamospimeys lievenee rakkaan turrini ansiosta kun tulee lähdettyä ulos päivittäin pitkille lenkeille, saa siltä hellyyttä ja huomiota ja saa antaa sitä myös  Smiley
Ja jos olen yksin ja kaipaan seuraa niin se kyllä leikkii ja peuhaa kanssani  Grin
Koira sitä paitsi lämmittää öisin paremmin kuin mies  2funny

Toki koiran hankintaa pitää aina miettiä kunnolla, koska siitä tulee pitkäaikainen perheenjäsen.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: