Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viestittelyt ja varoitukset toiselta puolelta  (Luettu 15557 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 03.12.2009 04:22:17 »

Pakko kirjoittaa näin tuoreeltaan ja aloittaa mielenkiintoinen aihe ihan omasta kokemuksesta!

Olin illalla ystäväni Erikan kanssa varaamassa ja maksamassa Joulun ja Uuden Vuoden
bileet ja suunnittelemassa niitä muutaman muun ystävän kanssa illallisella.

Veskarini liittyi seuraan toimistoltaan ja jatkoin Veskarin luo ja kotiuduin myöhään.
Tarkoitus oli jäädä Veskarin luo yöksi, mutta en ollut varma, oliko mulla jotain
kotihommia duuniin koneellani ja päätin sitten Veskarin pettymykseksi lähteä kotiin.

No siinä koneella ollessani minulla oli useampi saitti auki ja siinä sivusilmällä
silmäilin niitä ja silmiini osui koko ajan jouluvalomainokset, kuvia, juttuja
ja kuinka EU on antanut varoituksen jouluvaloista kuluttajille.
Koko ajan iski silmiin johtojen ylikuumenemiset
ja sitten viimein IL:n uutinen, kuinka EU liioittelee noissa jouluvalo-varoituksissa.

Olen miettinyt uusia minikynttilä-valojani eteisessä, jotka ovat tungettu
riskuista tehtyjen neliöiden sisään, usein, jostain kumman syystä pari viimeistä päivää
ja sitä, ovatkohan ne turvallisia jättää päälle, kun menee töihin ja öisin nukkumaan.

Menin sitten intuition ohjaamana tarkastamaan ja....

....niiden johdot olivat jostain syystä valahtaneet alas kaasu -muka takan- päälle,
joka oli ylikuumentunut jostain kumman syystä tulikuumaksi, toden näköisesti siksi,
että olin toisen vastaavan takan säätänyt pienemmälle olohuoneessa
ja ensimmäinen takka eteisessä ylikuormittu linjassa ja siellä paloi enemmän kaasua
suhteessa säätöön. Johdot oli ilmeisesti kuumuudesta johtuen "löystyneet"
ja valahtaneet alas sen takan metalliosan päälle.

Ne oli ihan lötköinä kuumuudesta ja hiukan sulaneet johdoistaan, mutta toimivat.
Kaasutakka oli tulikuuma ja siihen ei voinut koskea paljain sormin.

Mietin että pari minuuttia lisää ja...  angel olisi ollut suurhälytys Wienin vanhassa kaupungissa
pienellä ja kapealla vanhalla kadulla, jonne ei edes normaalilla paloautolla mahduta,
koska kaasun kanssa ei leikitä, kuten ei myöskään sulavien sähköjohtojen kanssa. Kiss

Niitä töitä huomiseksi ei ollut ja jos en olisi epäillyt niitä olevan, olisin jäänyt Veskarin luo.
Myöskään en olisi saanut moisia pomppuja joka sivustolla olevista jutuista,
ellen olisi avannut konettani ja vain mennyt, kuten tavallista,
suoraan suihkun jälkeen nukkumaan. Shocked

Mulla on kyllä loistavat suojelusenkelit ja henkioppaat! Nyt sen uskon (jälleen/uudestaan)!
Nimittäin tyhjensin 2 pulloa proseccoa Erikan, Christianin ja Thomasin kanssa
ja olin mukavassa tuiskeessa Veskarin napattua minut kotiinsa ja vielä omassa kotonakin,
mutta kyllä pää selvisi parissa sekunnissa vesikirkkaaksi, kun menin tarkistamaan ne valot! Shocked
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 03.12.2009 07:04:08 »

Niin joskus tosiaan yhteyksistä on todellista hyötyä. Oletko miettinyt sitä, tekikö moinen alkoholin määrä sinusta ns. vapautuneemman, jolloin yhteys oli mahdollista vai toimiiko sinulla intuitio muutoinkin?

Itselläni aikoinaan oli niin, että sitä vaistosi asioita, mutta nykyään, kun sitä elää sen verran terveellisesti yhteys on kirkas, mutta sitä en tiedä menettäisikö sen ainakin väliaikaisesti, jos esimerkiksi joisi. En tosin ole valmis riskeeraamaan kaikkea juomalla ja tosin mitä väliä tällä ajattelulla on, kun mietokaan alkoholi ei enää mene kurkusta alas, maistuu aivan karsealta etikalta ja myrkyltä. Joten en tiedä onko sillä mitään väliäkään, kun en ole kokeillut.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 03.12.2009 11:59:10 »

Niin joskus tosiaan yhteyksistä on todellista hyötyä. Oletko miettinyt sitä, tekikö moinen alkoholin määrä sinusta ns. vapautuneemman, jolloin yhteys oli mahdollista vai toimiiko sinulla intuitio muutoinkin?

Itselläni aikoinaan oli niin, että sitä vaistosi asioita, mutta nykyään, kun sitä elää sen verran terveellisesti yhteys on kirkas, mutta sitä en tiedä menettäisikö sen ainakin väliaikaisesti, jos esimerkiksi joisi. En tosin ole valmis riskeeraamaan kaikkea juomalla ja tosin mitä väliä tällä ajattelulla on, kun mietokaan alkoholi ei enää mene kurkusta alas, maistuu aivan karsealta etikalta ja myrkyltä. Joten en tiedä onko sillä mitään väliäkään, kun en ole kokeillut.

Naa.. kyllä se viestittely toimii ilman kuohuvaakin ja kuohuvalla,  mutta olen pitänyt sitä enemmän
hyvänä vaistona / tilanteiden luontaisena kykynä laskea ja hahmottaa tilanteet
ja "ennustaa" siitä seuraava tilanne tähän asti.  Minulla on tapana yrittää järkeistää,
jota en pidä yhtään huonona asiana ollenkaan -> olihan tuli ja sähkökin "taikavoimia"
ja "uskonnollisia" juttuja aikoinaan.  Wink

Mä vain puhun näistä asioista(ni) harvemmin, kun tälläistä tasapainoista ja ulkoisesti
menestyvää elämää viettävä ei saa minkään lain mukaan olla henkinen
ja omata minkään valtakunnan henkisiä kykyjä. Wink
Wienissä asuminenkin on este sille, kun pitäisi asua jossain vanhassa ladossa
ilman lämmitystä, juoksevaa vettä ja sähköä..   :Smiley

Grin

Suomessa minunkin suuhun viini ja ne järkyt kuoharit maistu etikalle
(tosin se on merkki huonosta korkista ja pilaantuneesta tuotteesta),
koska valikoima on mitä on. Suomalaiset tykkää niin makeista siidereistä jne,
(mitä täällä ei juo kukaan, ellei se ole jonkun pappilan/luostarin oma tuotos
ja suoraan tynnyristä lasiin) joten ne "oikeat" viini -ja kuohari valikoima on  buck2
Kunnon proseccoja Suomessa ei ilmeisesti edes myydä,
tai ei ainakaan myyty mun aikana Alkoissa.

Ja blah-blah... :Smiley alkoholin maistuminen suussa etikalle ei ole mikään henkinen juttu,
eikä henkisen kasvun tai kehittyneisyyden merkki.  Wink
tallennettu
rosemary
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 03.12.2009 13:57:47 »

Ottamatta sen enemmän kantaa tuohon saamaasi suojeluun henkimaailman taholta (mikä muuten on hieno juttu!), ihmettelen vaan sitä, kuinka aina kaikille "henkisille" ihmisille käy niin, ettei "hapan" enää maistu?  Wink Siis tarvitse ei tietenkään, mutta tuosta jotenkin paistaa läpi se, että tietyssä henkisyyden vaiheessa ei alkoholi enää maistu, ei liha jne. jne. Että sitten kun nousee korkeille henkisyyden tasoille, näin käy...

Väittäisin kyllä olevani henkinen itsekin ja oma yhteys toimii "ylös" monellakin tapaa, mutta sillä toimivuudella/toimimattomuudella ei ole paljoakaan tekemistä oman ruokavalion kanssa...olettaen, että syö  ja juo "normaalisti", kohtuudella.

Hauska kuriositeetti tässä on se, että käydessäni runsas vuosi sitten yhdistetyssä enkelihoidossa/kanavoinnissa, ylhäältä minulle tuli viesti, ettei minun tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä, että otan lasin tai pari hyvää viiniä hyvän ruoan kanssa. Smiley Minusta se oli hyvin sanottu! Ei toisella puolella olla tiukkapipoja, niitä on vain täällä!  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 03.12.2009 14:37:58 »

miksi ihmeessä viinistä pitäisi tulla huono omatunto? sehän on vain nestettä, jota juotu vuosisatoja. eri asia jos ei vaan pidä alkoholin mausta.  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 03.12.2009 14:58:09 »

ja kuinka EU on antanut varoituksen jouluvaloista kuluttajille.
Koko ajan iski silmiin johtojen ylikuumenemiset
ja sitten viimein IL:n uutinen, kuinka EU liioittelee noissa jouluvalo-varoituksissa.

Siis onko se EU oikeesti varottanu noista?
Se on ihan oikeessa.
Jos näistä etiäisistä mistä lie onkaan kysymys, itse satuin sattumoisin katsomaan joulaaton karttaa
(sattuu tyttären kuunpaluuksi)
Siitä mietin että pahimmassa tapauksessa menee pimiäksi huusholli jos toinenkin.
Siellä "johdot" (johtavat merkit) t-ristissä.
 saturnus 4  vaaka aspect_opp kuu 4  oinas
t-ristin kärkenä energialatinki  pluto 3  aspect_con aurinko 3  kauris,
"virran" kulkemistakuvannee  :merkurius:21  kauris aspect_con kuunsolmu 21  kauris.
Himmeitä kohtaamisia? Pimeän laajeneminen? luku 3 on Jupiteria..
Energiaplaneetta  mars RETROILEE 19  leijona ja kohtaa Akilleen kantapäänsä Marsin alueella Oinaassa, mars rx 19  leijona aspect_tri Achilles 19  oinas.
Mukavaa joulunodotusta!
Ostakaa oikeita kynttilöitä.
Polttakaa niitäkin varoen.
Ja tulilientä kohtuudella. Pikkasen vaan glögiä.
Varokaa kynnyksiä...
« Viimeksi muokattu: 03.12.2009 15:00:44 kirjoittanut nikki » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 03.12.2009 15:13:58 »

Hahaha... Grin Mukavaa Joulun odotusta tosiaan noilla transuilla!  Grin
Harmi, että tuo devil-hymiö uupuu Astron valikoimista.  :Smiley

On se ihan oikeasti varoittanut, mutta mitä täältä käsin Suomen uutisia seuraan,
niin kuullosti kirjoittelu ja lausunnot vähän sille, että ei vaan meilläpäin mitään tuollaista tapahdu,
muualla vain, kun nuo meidän sähkölaitteet on niin korkeatasoisia.. :Smiley

Paskanmarjat, samaa laatua ne myy täälläkin kuin Suomessa,
mutta täällä ei ole naivius suojelemassa. Tongue

Uskomaton etiäinen(!) ja olisin varmasti itse pelastunut eilen,
jos olisin Veskarin luo jäänyt, mutta asunto olisi lähtenyt alta,
jos etiäiseen en olisi luottanut. Smiley

tallennettu
rosemary
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 03.12.2009 15:22:09 »

No se huono omatunto tulee tietenkin niistä omista uskomuksista, jotka sanovat, että viinin lipittelyssä on jotakin väärää  :Smiley. Uskon, että muillakin alkoholistiperheen aikuisilla lapsilla voi olla samankaltaisia ajatuksia...alkomahooliin kun lapsena liittyi niin paljon mielipahaa ym.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #8 : 03.12.2009 18:31:50 »

Hyvä Sasha  Cheesy sulla on hyvät hoksottimet, ja ihanat oppaat   angel
 smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 03.12.2009 19:22:38 »

Wink

Kerrompa missä muissa jutuissa saan varoituksia ja etiäisiä. :Smiley
Mulla on tapana matkustaa U-bahnilla useinmiten pummilla angel ja olen laskenut,
että vuoteen saan ottaa 10 sakkoa, että vuosilipun hinta tulee täyteen.

Se merkitsee 3-4 vuotta ilmaiseksi matkustamista metrolla,
koska se sakko tulee 2-3 kertaa vuodessa, hmm... jos ei usko etiäistä. :Smiley

Olen saanut joka kerta etiäisen, että nyt voisi sen lipun ostaa,
tarkastajat ovat liikenteessä ja näin on käynyt!

Kesällä 2 kertaa en totellut sisäistä ääntäni ja menin liputta
ja sakothan siitä tuli.

Kertaakaan en ole maksanut lipusta ilman, että tarkastaja ei olisi tullut.
Maksan n. kerran 2-3 viikossa metromatkasta. Tongue

Täällä lipun tarkastajat ovat siviilivaatteissa, käyttäytyvät kuin kuka tahansa
matkustaja ja kun metron ovet sulkeutuu, ne heittää takin kauluksesta
kaulassa roikkuvan virkamerkin esiin ja laukusta minikompuutterin
ja  kuuluttavat kovaan ääneen, että lipun tarkastus!!!!!!!!!!! police knuppel2

Jos ei ole lippua ja olet unohtanut henkilöllisyystodistuksen, niin ne kutsuu poliisit
paikalle, ne tulee yhdessä kotiisi noutamaan henkkarit ja se sakko pitää maksaa heti
ja jos ei ole käteistä, niin 3 päivää aikaa laskulla ja sitten se menee perintään. Tongue
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 04.12.2009 08:05:07 »

Itse asiassa tuo alkoholin sopimattomuus voi myös johtua minun tämän hetken terveydentilastani, aivan kuten äärimmäisen tiukka ruokavaliokin. Kun elimistö on sairas niin se ei kestä samalla tavoin kuin terveen elimistö kestäisi. Eilen ostin itselleni alkoholittoman siiderin, se maistui tiskivedelle ja kesti vähän aikaa miettiä miksi. Siinä oli sokeria. Siis ei sitäkään, ehkä sitten joskus. Sama toistuu kaikessa makeassa ja rasvaisessa. En saa vain alas ja ne maistuu aivan karsealta.

Mutta etiäinen, ompa kiva sana. On niitä aikaisemminkin ollut, mutta nykyään hieman eri kaliperilla. Kaikkein hauskin on tuo minun kyynärsauvani. Minä vain jostain syystä tiedän etukäteen milloin se pitää ottaa mukaan ja milloin ei. Kerran tein erehdyksen, kun oloni oli terve ja ajattelin, että en minä tuota kyllä mukana raahaa ja kaduin sitä päätöstä tosi paljon.

Viime yönä näin unta krokotiilistä, se vaivaa melkoisesti, niinhän nuo unet yleensä, mutta luulen, että tiedän vastauksen, mistä se varoitti enkä pidä ajatuksesta lainkaan. Mutta minkäs sille teen.

Sitten onko teitä koskaan valmisteltu mihinkään, siis tulevaan tapahtumaan pidemmällä ajanjaksolla? Minulla on taipumusta siihen unieni kautta.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 05.12.2009 20:18:59 »

Grin 2funny
Etiäiset lipuntarkastuksesta on oikeasti  käytännöllisiä! Grin

Mulla on etiäisiä myös poliisin ratsioista ja ihmisten yllärivierailuista! Tongue
« Viimeksi muokattu: 05.12.2009 20:22:09 kirjoittanut Sasha » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #12 : 05.12.2009 21:42:30 »

Mie maksan aina ja kaikkialla,
siitä,
mitä on tässä yhteiskunnassa sovittu meidän jäsenten kesken.

Olen  kauris

Smiley 2funny

Mutta ns. etiäiset...
Koen ne suurempina asioina kuin lipuntarkastajina.

Tiedän jossain sisimmässäni mikä on tehtäväni, mikä sinun , mikä koko maailmaan...

Sen tiedon kanssa eläessä,
ei pahemmin häiritse ne asiat,
mitkä täällä yhteiskunnassa on ihmisten kesken,
tällä hetkellä,
sovittu...

angel
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 06.12.2009 10:15:38 »

Olen samaa mieltä kannasi rovatar, minä maksan myös lippuni aina. Minulle se on tärkeää, koska rikkomalla lakia syyllistyisin ylenkatsomiseen ja oman edun tavoitteluun. Hinta, mitä maksan pussistani on paljon pienempi, kuin hinta, jota maksan oman tuntoni kautta.

Silti vaikka tiedän, että olen melkoisen ankara itselleni tietyissä asioissa olen pidättäytynyt arvostelemasta edes mielessäni muita, joten ihan huoleti sen puolesta. Minä en kiinnitä toisten moraalisiin tekoihin mitään huomiota.

Niin etiäiset, olen alkanut pitää tuosta sanasta, se on melkein yhtä hyvä kuin nentit. Etiäisten tehtävä on todella suojella, mutta minun etiäiseni joskus varoittavat ja ohjaavat minun kauttani myös toisia ihmisiä. Kai silläkin on tarkoituksensa, en vain ymmärrä vielä ihan täysin miten se toimii, mutta kaipa sekin selviää.

Ja sitten eläinrakkaan ihmisen näkökulmasta, kun minä saan varoituksen minun koirani vaistoaa sen, se menee ikkunalle ja haukkuu muristen todella määrätietoisesti. Suloista, eikö totta.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 06.12.2009 12:07:55 »

Saan usein ihan kirjoituksenakin ilmoituksia tulevasta, koska tämä yhteys yläkertaani on jo vuosia toiminut joko kirjoituksen kautta tai suorana mieleeni tulevina sanoina tai lauseina. Eli olen saanut tietää tulevista ihmisten tapaamisista sekä myöskin oman oppimiseni kannalta tärkeistä tapahtumista, jotka sen jälkeen, kun ne olen läpi käynyt, olen selityksenäkin saanut, että mitä sillä oli tarkoituksena, jos omaa oivallusta ei heti tullut. Mutta ehkä tämä ei ihan ollut tuota, mitä tarkoitit Sasha vaan ehkä enemmänkin sitä tavallisempaa sisäisyytemme kanssa kommunikointia. Sillä mitään sellaista ei enää ole edes tapahtunut elämässäni, jossa olisin tarvinnut yhtikäs minkäänlaisia varoituksia, koska se luottamus tulevaisuuteeni oli jo siitä hetkestä saakka taattu, kun sain tuon yhteyteni pelaamaan.  Smiley
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: