Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tarkoittaa 03:50?  (Luettu 5605 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 04.12.2009 20:12:27 »

Minulle on tapahtunut viikon sisään aika outoja juttuja. Yleensä nukahdan siinä kymmenen-yhdentoista välissä ja nukun (joskus hyvin, joskus levottomasti) niin että herään aina ennen herätyskelloa, joka soi meillä 06.20.

Mutta maanantaita vasten yöllä heräsin, luulin että jaa, se on pian töihin lähtö, otin kännyn ja menin vessaan. Kello oli 03.50. Ihmettelin että ompa kumma, en minä yleensä tähän aikaan herää.

Tiistaita vasten yönä sama juttu. Heräsin, olin varsin pirteä ja menin vessaan, avasin kännyn ja ihmetykseni oli suuri kun se oli 03.50.

No ette ikinä arvaa: Keskiviikkoa vasten yönä sama juttu. Heräsin, menin vessaan ja osasin jo odottaa että olisko 03.50, mutta kello oli 03.49. Tosin juuri vaihtumassa 03.50, ja ajattelin että yleensä lähden hitaasti, nyt lähdin nopeasti koska tiesin mitä odottaa.

Seuraavana yönä heräsin myös, mutta en viitsinyt vaivautua vessaan. Pakotin itseni nukkumaan, heräsin taas pian ja kello oli vähän yli 4, eli voipi olla että olin alunperin herännyt juuri 03.50.

Eli nyt kysymys: Mitä tarkoittaa 03.50? Aivan kuin noilla numeroilla olisi jotain kerrottavaa? Mutta mitä?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 05.12.2009 06:31:06 »

Minun oma unirytmini muuttui pari viikkoa sitten ja nukun nykyisin tasan kuusi tuntia ja ihmettelin kovasti, miksi minua alkaa väsyttää yhdeksän tai kymmenen aikaa ja miten itse herään kolmen neljän aikaan. Sain tietää, että raja-joogit heräävät siten, että he kykenevät meditoimaan neljältä. Silloin on kuulemma paras yhteys, kun kaikki muut ihmiset ovat nukkumassa.

Kokeile, jos se antaisi vastauksia. Samoin ihminen voi ennen nukahtamistaan tai meditaatiossa asettaa itselleen kysymyksiä ja aika moni on ymmärtänyt asioita, kun he ovat tarpeeksi monta kertaa kysyneet saman.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.12.2009 10:22:30 »

Ainakin aamuyöstä herääminen tulkitaan psykologisessa tiedossa stressin merkiksi. Se voi liittyä myös hormonaalisiin muutoksiin, mutta hyvin usein aamuyön herääminen on stressin aiheuttamaa (jota myös esim. hormonaaliset muutoksetkin voivat aiheuttaa). Eli en tiedä tarkoittaako tuo kellon aika mitään, mutta ehkä enemmänkin miettisin sitä, että mikä asia vaivaa, kun kehon pitää sitä yölläkin ruveta miettimään...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 01.02.2010 18:46:35 »

Minulle on tapahtunut viikon sisään aika outoja juttuja. Yleensä nukahdan siinä kymmenen-yhdentoista välissä ja nukun (joskus hyvin, joskus levottomasti) niin että herään aina ennen herätyskelloa, joka soi meillä 06.20.

Mutta maanantaita vasten yöllä heräsin, luulin että jaa, se on pian töihin lähtö, otin kännyn ja menin vessaan. Kello oli 03.50. Ihmettelin että ompa kumma, en minä yleensä tähän aikaan herää.

Tiistaita vasten yönä sama juttu. Heräsin, olin varsin pirteä ja menin vessaan, avasin kännyn ja ihmetykseni oli suuri kun se oli 03.50.

No ette ikinä arvaa: Keskiviikkoa vasten yönä sama juttu. Heräsin, menin vessaan ja osasin jo odottaa että olisko 03.50, mutta kello oli 03.49. Tosin juuri vaihtumassa 03.50, ja ajattelin että yleensä lähden hitaasti, nyt lähdin nopeasti koska tiesin mitä odottaa.

Seuraavana yönä heräsin myös, mutta en viitsinyt vaivautua vessaan. Pakotin itseni nukkumaan, heräsin taas pian ja kello oli vähän yli 4, eli voipi olla että olin alunperin herännyt juuri 03.50.

Eli nyt kysymys: Mitä tarkoittaa 03.50? Aivan kuin noilla numeroilla olisi jotain kerrottavaa? Mutta mitä?

angel  angel  angel  angel
Hei! Toisaalta tämä kuvastaa siltä, aivan kuin joku henkilö kaipaa ja ajattelee sinua jatkuvasti. Hänkään ei ole nukkunut tuona aikana ja eikä uskalla soittaa yöllä koska luulee sinunkin nukkuvan. Kuka tämä henkilö voisi olla sinun elämässäsi?? Henkilöllä on jollain lailla tunteita ja muistoja sinua kohtaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 03.02.2010 10:46:19 »

3+5=8 eli vaurautta.. heh..

voi olla suuri kosminenkin merkitys jos haluaa etsiä.. aamuherätyksiä kun on itse kullakin.

näin 8-päivän kunniaksi.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 03.02.2010 11:51:57 »

3+5 kuvaa myös ikuisuutta
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 05.02.2010 18:23:55 »

Hei!

Kellonajat mietityttää minuakin. Olen muutaman vuoden ajan lähes päivittäin tai useamman kerran päivässä törmännyt tasalukuun eli kello on esim 12:12, 15:15.

Mikähän tuo viesti mahtaisi olla?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #7 : 05.02.2010 19:16:40 »

Kiitos vastauksista!

Tilanne on vähän helpottanut, aina en yöllä enää heräile tai jos heräilen niin käännän kylkeä ja nukahdan varsin pian.

Hei! Toisaalta tämä kuvastaa siltä, aivan kuin joku henkilö kaipaa ja ajattelee sinua jatkuvasti. Hänkään ei ole nukkunut tuona aikana ja eikä uskalla soittaa yöllä koska luulee sinunkin nukkuvan. Kuka tämä henkilö voisi olla sinun elämässäsi?? Henkilöllä on jollain lailla tunteita ja muistoja sinua kohtaan.

Taidan tietää kenestä on kyse. Minullakin on ikävä tuota henkilöä ja meillä on vahva telepaattinen yhteys. Tässä tilanteessa emme voi kommunikoida muuten kuin tällä tasolla.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: