Sun73
|
|
« : 06.12.2009 13:20:25 » |
|
Hello Mä täs pohdiskelin Tiger Woodsin syntymäkellonaikaa.. Ajattelin itekseen että miehellä varmaan mars kaksosessa, scopu nousussa ja Venuksessa, useesti miehillä joilla naisia joka sormelle ovat juuri nämä.. Hän syntynyt 30.12.1975, Cypress, California. No syötin summassa kellon ajaks kl. 3.10 ja sain hänelle nousevaks Scopun, kuu-merkiks jouskarin, venus Scopu ja mars Kaksonen Voiskohan nää mennä oikein vai onko jollain oikeeta kellonaikaa tiedossa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #1 : 06.12.2009 20:05:16 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #2 : 06.12.2009 23:59:38 » |
|
Kiitti Eli nousussa onkin Neitsyt
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 07.12.2009 06:35:27 » |
|
Olisi mielenkiintoista lukea vielä jotain tarkempaa tulkintaa herrasta, enpä olisi ulkoisen olemuksen perusteella uskonut, tai no, mitä pieniä vilauksia herrasta nähnyt... = siveä ulkoa, sisältä/salaisesti voi olla vaikka minkälainen perverssi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hilton
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 17.12.2009 12:51:44 » |
|
Olisi mielenkiintoista lukea vielä jotain tarkempaa tulkintaa herrasta, enpä olisi ulkoisen olemuksen perusteella uskonut, tai no, mitä pieniä vilauksia herrasta nähnyt... = siveä ulkoa, sisältä/salaisesti voi olla vaikka minkälainen perverssi Vieläkö joku siis ulkonäön perusteella "ihmettelee" luonteesta/elämästä ilmaantuvia piirteitä? Astrologiaa tutkivana tiedämme, että ulkoinen olemus on vain vaate, pinnan alta löytyy se todellinen minuus. Tuosta Tigeristä vielä, mikään ei pysy salassa Plutolta eikä Saturnukselta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #5 : 17.12.2009 17:05:49 » |
|
niinpä, päältäpäin ei herrasta uskois, on niin kiltin ja lutuisen näköinen. No edelleenkin se kaksonen marsissa ja kuu-jousimiehessä, varokaa naiset mars-kaksos miehiä jos uskollisen miehen haluatte Ja me kuu-jouskarit ei taideta maailman uskollisimpia olla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hilton
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 17.12.2009 18:25:36 » |
|
Ihan pakko vielä kommentoida, oma Kuuni on Jousimiehessä ja pidän itseäni uskollisena..uskottomuuteen vaikuttanee muut seikat. Ja Tigerin suloisuudesta...no, kukin pitää suloisena ja lutuisena ketä haluaa, mutta eihän ulkonäkö ihmistä uskolliseksi tai uskottomaksi tee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #8 : 17.12.2009 19:22:19 » |
|
Hiltonille: lisään tohon mun edeliseen että jouskari-kuun lisäksi jos kaksosta, ne lisäävät uskottomuutta..Ja että ei yksistään jousimies-kuu tee uskottomaksi tietenkään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hilton
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #9 : 17.12.2009 19:43:02 » |
|
Meimi, olen kanssasi täysin samaa mieltä ! Pahimmat pyskopaatithan ovat yleensä hyväkäytöksisiä pukumiehiä :
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.12.2009 19:44:55 kirjoittanut hilton »
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 17.12.2009 19:45:55 » |
|
Jaa, nuitten merkkien perusteella mullahan on kotona oma Tiger Woods
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #11 : 17.12.2009 20:37:07 » |
|
Minunkin miehini nouseva-neitsyt,joten pitää alkaa tarkkailemaan häntäkin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #12 : 17.12.2009 21:23:49 » |
|
Ah …Tiger is a tiger..!! Mie oon aina sympatiseerannut, tykännyt ja arvostanut Tigeria.
Olen ihaillut hänen vakaata ja tyylikästä tyyliään. Golfin pelaajana huippu. Tykkään myös ulkonäöstään.
Mutta…mie oonkin aina tykännyt Kauris-miehistä.
Nousu- Neitsyt…sekin maamerkki, lisää vain tuota viileää tyyliä, josta pidän.
Ja minua ei yhtään haittaa, jos ulkoisesti viileän miehen sisällä palaa roihu…
Kuu Jousimies…ideologi…vapautta kaipaava…levoton, avoin, halu kokea ja matkustella? Mars Kaksonen..teräviä, älyllisiä suorituksia, muutokset ympäristössä ja ihmissuhteissa innostavat, halu kokeilla ja hankkia hetkellistä mielihyvää..?
Uskonpa, että monelle tuli yllätyksenä tämä Tigerin toinen puoli. Ihan eri kuvan on julkisuudessa hänestä saanut/ on antanut.
Mutta kaikesta huolimatta, minun silmissäni, taitava ammattilainen ja upea mies, minun makuuni.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #13 : 19.12.2009 10:46:05 » |
|
Ja tosiaan kyseessä kun tummaihoinen mies, tarttee seksiäkin piikkasen enemmän kuin valkoihoiset joten en ihmettelekkään jos ei yksi nainen riitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #14 : 19.12.2009 11:05:21 » |