Sivuja: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 386
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2233096 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1365 : 19.06.2012 19:18:49 »

Menee vaan oudommaks... idiot2
Miten se nainen, puolituttu aikojen takaa pysty tietää mun hius- ja ihongelmat eli hiusten ohenemisen ja ihottuman? Ihan kummallista. Sanoi rukoilevansa meidän molempien eli mieheni ja mun puolesta ja soittaa huomenna mitä on tapahtunut, auttoiko.
Soitti yhteensä neljä kertaa ja puhui Raamatun lauseita ja siunauksia lähetti.
Olkoon huru tai mikätahansa outous mutta mun päivään toi kyllä valoa  angel Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1366 : 19.06.2012 23:22:20 »

Tuli vaan mieleen, että ei olisi tunnistanu sua täällä tai jossain muualla?

Toivottavasti kuitenkin on ihana ja valoisa ja rakkaudellinen ihminen ja saatte apua Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1367 : 20.06.2012 21:37:58 »

Menee taas kummalliseksi. Nukuttiin taas koko päivä ja tää mun tuttuni oli soittanut 8 kertaa ja laittanut viisi viestiä. Hän lupasi auttaa mua hiusongelmassani ja mitä tapahtuikaan: hiukset tuntuvat paksummilta ja ovat tummentuneet monta astetta yhdessä yössä  idiot2
Lupasi auttaa vielä lisää. Olen rukoillut ettei hiuksia lähtisi yhtään enää ja saisin tummat hiukset. Outoa on juu
Tosi tyytyväinen oon vaikken yhtään tiedä mitä ihmettä tapahtuu  Smiley angel
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1368 : 20.06.2012 21:46:58 »

Hih Minsa ja Kuuhilda, pian nähdään juu smitten smitten

Ja hui pikkari! Kaikenlaista sitä tapahtuu, no toivon että toi on pelkkää hyvää kuitenkin  Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1369 : 20.06.2012 21:54:30 »

Hih, mun ei pitäis kirjottaa mitään kun tää pappi puhhuu niin kaveritkin ajattelloo et se on hullux tullu..  2funny

Solnishko, se oli aivan loistava idea, keräsin Wordiin jo chakra viestisisikin niin huomenna kirjoitan kaiken
uuteen värikkääseen päiväkirjaani ja sen jälkeen maalaan parin taulun pohjat, toisen helmeilevän vihreäksi
ja toisen syntisen punaiseksi missä aavistus mustaa niin huomenna nautitaan aurinkoisesta päivästä..

SE OLI SAIRAAN LOISTAVA IDEA, JOKAISEN PITÄIS KIRJOITTAA PÄIVÄKIRJAA, ON SE NIIN KIVAA..

Niin, ja mä oon muuten aivan mahtavassa kunnossa, kaikki ihmettelly mikä muhun on iskeny kun olen ollut
niin väsyneen ja masentuneen oloinen tänä vuonna ja nyt viikon ollu pirteä oma itseni.. et sää teit ihmeitä  :Smiley

S smitten O :smitten:L :smitten:N :smitten:I :smitten:S :smitten:H :smitten:K :smitten:O  smitten

Huomenna pelkkää rentoutumista kaikille Smiley

-M-
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1370 : 21.06.2012 15:59:26 »

Luonto alkaa olla kauneimmillaan nyt,..kukkivat omenapuut,pihlajat. smitten    smitten      smitten
Nyt on ki taas pihlajat niin kukkia täynnä..ihana tuoksu hmmmmm    :Smiley     smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1371 : 21.06.2012 16:17:31 »

Mun hiukset on muuttunu kahdessa päivässä kun se hullu "viestejä Jumalalta-nainen" rukoili meidän puolesta
Miten hiukset voi muuttua niin nopeesti ja miks se huru-uskovainen otti just nyt yhteyttä?
Mä tarvitsin apua ja se kuultiin  angel
Toissapäivänä koko eteinen ja puolet olohuoneesta oli vaaleenpunaisessa valossa.
Ihan ihmejuttuja tapahtuu mun elämässä  crazy2
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1372 : 21.06.2012 21:19:43 »

alkoi lomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1373 : 22.06.2012 09:47:08 »

Äidin eilinen leikkaus sujui hyvin, kasvain saatiin kokonaan pois eikä rintaa tarvinut poistaa. Heräsi narkoosistakin helposti ilman ongelmia, kiitos sairaushistorian prosentit oli 40-60 tuohon heräämiseen.
Tänään ilakoimaan Viikinsaareen aivan mahtavien ihmisten kanssa ja aurinko paistaa..oon niin onnellinen, että voisin päästää parit ilonkyyneleet jo nyt.

Suuria halauksia ja kaunista juhannusta kaikille!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Indium
Vieras
« Vastaus #1374 : 22.06.2012 15:58:07 »

Paljaat varpaat, puolivilli puutarha, tyyni lämmin sää, tuntuu kuin aika olis pysähtynyt jonnekkin kauas menneisyyteen mutta ihan hyvällä tavalla.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1375 : 23.06.2012 09:12:51 »

Olipas kiva, Soma  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1376 : 23.06.2012 09:31:43 »

Ihastuttava videoinen, soma  Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1377 : 23.06.2012 11:28:25 »

Tuli luettua Yod kirja ja tänään tulkintojen tekoa sekä Astrology for dummies kirjaa kun
on se niin viihdyttävä Smiley

Ihana päivä eilen täällä mökillä eikä haittaa vaikka tänään vähän sateisemman oloinen päevä!!

smitten

Minna
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1378 : 23.06.2012 20:12:40 »

Ihanan rauhallinen, leppoisa olo ja huomenna lähdetään anoppilaan  Smiley
Koko juhannus pääkaupunkiseudulla mut eipä haittaa lainkaan.
Miten mun mieli voi olla niin ailahtelevainen että kun on hyvä olo, olen miltei euforinen ja paskassa olossa alimmas helvetissä. Joku persoonallisuushäriö maybe
Maanantaina alkaa lääkäritutkimukset ja uusi asunto hakusessa eli korkeammat voimat pitäis laittaa toimintaan  angel
Olen niin happy että päästään täältä hetkeks pois kun ei se uusi asunto meille taivaasta tipu.
Juhannuskammotus oli kun kierukka lähti pois paikaltaan mutta maanantaina hoituu sekin
Toiv tää hyvä olo jatkuu pitkään. Olen ollut niin kauheen negatiivinen jo turhan kauan
Sateesta viis, sisäinen säätila on tärkein  smitten
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1379 : 23.06.2012 20:30:59 »

Lainaus
Lainaus
Miten mun mieli voi olla niin ailahtelevainen että kun on hyvä olo, olen miltei euforinen ja paskassa olossa alimmas helvetissä. Joku persoonallisuushäriö maybe
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksisuuntainen_mielialah%C3%A4iri%C3%B6
Voihan se olla "vain" intuitiivisuutta/impulsiivisuutta (kaksi eri asiaa).
tallennettu
Sivuja: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 386
  Tulostusversio  

Siirry: