Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 389
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2641223 kertaa)
0 jäsentä ja 75 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1530 : 02.12.2012 19:45:46 »

Puhuin just 2h puhelun yhden kaverin kanssa Cool Hyvä välillä päivittää kuulumiset Afro

Luin viime yönä 1,5 kirjaa :Smiley Vähän lähteny käsistä tää yövalvominen, mutta ei noi kirjat loppuelämää kestä Tongue
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1531 : 03.12.2012 04:44:58 »

Olen aivan mielettömä kiitollinen läheisille ihmisille joita en tajunnut olevan  edes niin paljon.
Mulla on turvaverkosto tosi vahvana
Myös tällä kotona on lämmin henki. Mua ei edes itketä kuollut mieheni niin paljon kuin se, miten kultaisia ihmiset ovat olleet.  smitten smitten
Puhelin soi jatkuvasti ja viestejä tulee. Ystävät haluu tulla käymään ja lohduttaa. Mun puolesta rukoillaan ja anoppi on vahvuudessaan mulle esikuva.
Rakkaus ei ole kuollut vaan vahvistunut entisestään  smitten

Ystäväpariskunta pääsi siitä kauheesta homeluolastaan pois tänä viikonloppuna ja nyt heillä puhdas koti.
Olen tosi tyyväinen heidän puolestaan  Smiley
He tunsivat mieheni kauemmmin kuin minä ja auttavat myös.
Kuten meedio sanoi että ympärilläsi on suuri pehmeä huivi, tunnen sen hoitavan rakkauden ihan koko ajan.
Musta pidetään huolta. Se lämmittää ihan oikeesti  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1532 : 03.12.2012 10:33:07 »

Tulipa nukuttua vaan pari tuntia (ja siltä kans tuntuu), mutta sainpas värjättyä hiukset viimeinkin Tongue Taktinen veto alkaa värjäyshommiin heti aamusta.. Nyt voi nuokkua loppupäivän angel
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1533 : 03.12.2012 17:12:09 »

http://pakollinenjoulu.blogspot.fi/

Afro
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1534 : 03.12.2012 18:15:47 »

Punttisalireeni. Voi veljet kun teki ihanaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1535 : 04.12.2012 10:38:54 »

En ole koskaan ollut niin kiitollinen toisista ihmisistä kuin nyt tässä tilanteessa  smitten
Välittäminen ja myötätunto on ollut niin niin vahvaa. Mun miehellä on paljon ystäviä.
Kävin eilen hänen kantabaarissaan ja voi elämä mikä vastaanotto!!!!
Jokainen tiesi tapahtuneesta ja kaikki tukivat mua niin paljon että liikuttaa vieläkin kun tätä kirjoitan
Tosin tilanne kääntyi niinpäin illan edetessä että minä lohtutin surevia.
Oli tosi voimakas energia siinä paikassa ja tunsin mieheni läsnäolon, hänen rakkautensa

Mieheni paras ystävä on nainen ja he ovat tunteneet paljon kauemmin mitä minä ukkoni kanssa.
Hän on aivan huonona. Takertui minuun ja itki pitkin iltaa. Saikulla koko viikon.
Tapasin pitkästä aikaa myös ystävän jota tosiaan en o aikoihin nähnyt. Aivan sairaan hauska tapaus ja me juteltiin ja hihiteltiin kimpassa. Hänellä tosi outo huumorintaju mutta uppoo muhun täysii  Cheesy
Sitä jotkut katsoi pahalla et miten just menetyksen kokenut voi nauraa niin paljon ja siitäkin sain kahdelta naiselta kritiikkiä että olen meikannut.
Miltä mun pitäis näyttää??!! Haloo idiootit!
Olen kokenut juuri elämäni suurimman menetyksen ja suruun kuuluu myös se että tunteet menee kuin vuoristorata
Tosi nopeesti olen kuitenkin sisäistänyt asian.
Hetki kerrallaan eteenpäin.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1536 : 04.12.2012 11:26:23 »

Niimpä justiinsa, joissakin kulttuureissa iloitaan, jos ihminen on ollut kovin sairas ja sit pääsee siitä ruumiistaan pois.,elikkä kuolee, mut eihän ihminen katoa mihinkään.,vaan muuttaa henkimaailmaan. angel smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1537 : 04.12.2012 12:18:34 »

Itsekin menetin rakkaan läheisen keväällä, samaan tyyliin yhtäkkiä lähti vaan, ja kyllä siinä todella aluksi itki ja nauroi vuorotellen milloin mistäkin syystä.

Eipä siihen mitään sääntöjä pidä olla kuinka suree. Jos kerran välillä naurattaa niin sitten nauraa. Ei pitäis tarvita todistella kellekkään että suree "tarpeeksi" itkemällä koko ajan tms.

Voimia pikkari!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1538 : 04.12.2012 12:41:16 »

Niinpä. Itkee silloin kun itkettää mut ei kai nyt hyvänen aika nauraminen voi olla kiellettyä.
Tää juttu kuuluis paranormaalit ilmiöt puolelle mutta tulee nyt tänne. Mun seksivälineistö (dildot, suristimet ym) on kaikki kadonneet.
Huomasin toissa iltana että se kaapin ovi oli auki jossa ne kamat oli. Yhtäkään en ole löytänyt. Aavevaras  Smiley

Mieheni oli tosi mustis mut pitääkö oma kivakin lopettaa nyt  Wink
Seksikauppaan käy lesken tie  Cheesy
Sitä paitsi mä en jää tuleen makaamaan jota faijakin toittottaa koko ajan
Tarvitsen laastarisuhteen - nopeesti.
Samaa sanoo mieheni paras ystävä
Mennään kimpassa keikalle parin viikon kuluttua. Mä en kaipaa muuta kuin paljon ihmisiä ympärilleni.
Yksin en jää, eikä mua jätetä. Sen tiedän
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1539 : 04.12.2012 12:52:18 »

Niin ja voi itkee ja kärsiä muutenkin jos on vaikka huono suhde. Joku kokee eronkin pienenä kuolemana. Huh
Minä en kokenu, noh lähin kyl ite pois siitä suhteesta, ja en oo katunu päivääkään.. Shocked
Oiskohan parempaa tiedoss.. Wink :Smiley   smitten smitten
Ohhoh pikkari.. Wink Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1540 : 04.12.2012 13:50:05 »

Toivottavasti on hyvää tiedossa sinulle koska todella sen ansaitset  smitten
Meidän suhde ukkoni kanssa oli niin kummallinen.
Hän rauhoittui ja muuttui paljon loppuvaiheessa. Ihan kuin viiden vuoden pyörremyrsky olis käynyt mun elämässä ja nyt se on ohi
Ystävät soittaa ja haluu tavata. Hyvä  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1541 : 04.12.2012 13:57:46 »

Kiitos,, juu uskon niin.. Wink :Smiley
Mieki toivon sulle mukavaa elämää, onnellista. coolsmiley  smitten smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1542 : 04.12.2012 17:48:32 »

näin ystäväni pienen vauvan ja sain pitää sylissä  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1543 : 04.12.2012 17:53:29 »

Olen taas tyytyväinen itseeni siitä, että tuli lähdettyä veke tuolta viimeisimmästä hotellinurkkien nuohous-bisneksestä angel Mutta kaikki muut paikat olivat parempia&loistava henki työpaikalla, joten jos joku vakavissaan havittelee uraa kertsinä niin senkun kokeilemaan.

Hyvä lenkkeilykeli ulkona, varaamani sarjikset tulivat kaikki  Cheesy ja jospa sitä sitten kirjastoon suuntais joko tänään tai huomenna. Eikä unohdeta oikein rentouttavia ~11h yöunia, ne oli varmaan parasta tänään Kiss
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1544 : 05.12.2012 13:04:27 »

Ai hitto et oon tyytyväinen  Smiley Löysin oxamineja kätköistäin. Lääkäriin meen kuitenkin hakee lisää että voi antaa ystävälle joka on paljon huonommassa kunnos kuin minä
Olen saanut jopa siivotua tänään ja pieni annos rauhoittavaa piristi mieltä  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 389
  Tulostusversio  

Siirry: