Sivuja: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 386
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2233108 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
khanda
Kohtuuastroilija
**

..Tat Tvam Asi..

Profiili
« Vastaus #1590 : 20.12.2012 00:41:20 »

Se fiilis kun taas kerran tajuaa miten vähästä voi halutessaan tulla iloiseksi smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1591 : 20.12.2012 17:43:39 »

Ekaa kertaa tuli pieni joulufiilis kun lähikaupan edustalla oli kuusikauppias. Ulkotulet näytti ihanilta  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1592 : 20.12.2012 19:51:30 »

Joululahjat hankittu kaikille, ja junaliput jne. myös Afro Löysin tasan sellaiset pakettikortitkin mitä halusin Grin Paketeista löytyy tänä vuonna mm. painavaa sanaa, jotain hassua ja sarjiksia Cool
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1593 : 20.12.2012 22:01:00 »

Oi vitsi, Darth Wader Cheesy Ton haluan kans lukea.

Tänään on parasta olla oikeasti väsynyt ja mennä nukkumaan, nähdä tai olla näkemättä kivoja unia.

tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1594 : 21.12.2012 14:40:48 »

Vihdoinkin kunnolla pakkasta Afro Tulossa hieno yö kävelylenkkejä ajatellen Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1595 : 22.12.2012 04:07:01 »

Ihana ystävä jonka kanssa hieman outo suhde. Nähdään ehkä kaksi kertaa vuodessa vaikka välimatkaa vain 20 km
Hän on sielunsisko joka tajuu puolesta sanasta missä mennään. Rakas  smitten
Menettänyt hyvän ystävänsä samoihin aikoihin kun mun ukko kuoli ja nyt tod nähdään useemmin. Oli niin ihana kuulla hänen äänensä vaikkakin puhelimessa mutta juteltiin pitkään.
Minkä takia herkät, mediaaliset ihmiset saa usein niin järkyttävän raskaan taakan? Siks että voi auttaa muita. Just joo. Ei mene mun jakeluun. Kumpikin sanoi samaan aikaan: miksen minä saanut lähtee?
Olen kateellinen kaikille jotka pääsee Valoon
Toivotaan nyt kaikki että tästä alkais ihan oikeesti uusi aika jossa olis kevyemmät energiat  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1596 : 22.12.2012 18:22:17 »

Ostin jemmaan Paradis-rasian ja syön sen kunhan palaan tapaninpäivänä takas Joensuuhun Afro

Elämän pienet ilot..
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1597 : 23.12.2012 00:35:07 »

Olen ihan täpinöissäni kun ensi kuussa tai viim helmikuussa tapaan meedion. Haluun niin tietää mitä mieheni voisi kertoa siitä kun siirrytään täältä maanpäältä pois. Saako sielu edes kertoa siitä? Olen taas puhunut puhelimessa vaikka kuinka kauan ja katsonut Taru sormusten herrasta toisella silmällä
Olen myös puhunut mieheni sielulle ja kysynyt onko hän nähnyt Jeesuksen  Cheesy Ei mitään vastauksia mutta täällä on taas kirkas ilma tai sit mun silmissä on jotain vikaa.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1598 : 23.12.2012 00:38:59 »

Rukoilin tänää että pääsisin kovasta ahdistuksesta pois, ja heti tuli parempi mieli, mikä on jatkunut läpi päivän. Olen ihan täpinöissäni! Smiley  smitten

Tänää on ollut myös idearikas päivä, ajattelin tehdä eräälle mies-henkilölle vähän niinkuin yhteisen joululahjan, liimailen vähän yhteisiä muistoja kartongille ja näin näytän hänelle kuinka tärkeä se ihminen on mulle ollut, ja tulee olemaan.
Hihih, ihan yhtäkkiä tuollainen idea pomppasi mieleen!  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1599 : 23.12.2012 23:51:16 »

Hyvähyvä  smitten
Rukouksella on vahva voima ja vaikutus  angel
Kävin uudestaan kaupassa ja näin ystävän joka oli ihan silminnähden huolissaan miten voin. Tuli taas vartin puhekohtaus ja toinen ihmetteli 
No meneehän tää ja ylpeä itsestäni olen etten jäänyt tuleen makaamaan. Tänä aamuna oli oikein mukava fiilis ekaa kertaa.
Erittäin tarkasti minuu seurailee, saanut kai erikoisluvan  Cheesy Niin älyttömän mustis vieläkin ja päivittäin näkyy erilaisina ilmiöinä sekä tavaroiden siirtymisinä. Kuten jo aiemmin kirjoitin jos tänne toisen miehen toisin (naapurin homopoikaa lukuunottamatta) koko talo varmaan kaatuis tai vähintään syttyis tuleen  2funny

Puhuttiin paljon kuolemasta jo aikoja sitten ja mä sanoin että jos lähden ennen häntä, toivon että löydät ihanan lohduttajanaisen. Mulle ei sitä sallitä joten hyöriköön sit mukana kun siltä tuntuu.
Yksin en tunne jääneeni  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1600 : 24.12.2012 18:00:53 »

Hyvää ruokaa karjalaiseen pitopöytämalliin ja kohta tulee joulupukki Afro Katotaan, että onko pikkuheppu kuin tätinsä yli 25v sitten (eli heti kun pukki alkaa kolista eteisessä niin ollaan sohvan takana piilossa) angel
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1601 : 25.12.2012 09:24:11 »

Attitude.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1602 : 25.12.2012 15:37:08 »

Pääsee rauhoittumaan taas tämän jouluhässäkän keskeltä omaan kotiin omiin tunnelmiin. Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1603 : 26.12.2012 03:56:02 »

Itkua, naurua, ikävää ja laulua. Ikävä miestäni. Rakkaus vanhempiani ja ystäviäni kohtaan sekä erittäin siisti sekavuustila.  crazy2 smitten Surutyö (vihaan tota sanaa)
Laulettiin ystävän kanssa hienosti.
Menkat vois vihdoin alkaa koska puolitoista viikkoa pms-oireita tähän helvettiin on jo liikaa. Mun kroppa meni sekasin kun tapahtui menetys ja nyt olen   buck2
Äiti on ollut niin kultainen ja ystävä laulatti mua väkisin josta sit tulikin hihitysilta ja kamu vielä maksoi kaiken ja toi minut kotiin pari tuntii sitten taksilla.
Mut ihan paskaa asuu yksin. Yks myöhäisjoulupukki tänne. Tuhmana kiitos  police
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1604 : 26.12.2012 15:00:45 »

Kotona Joensuussa odottava jääkaappikylmä 1.5l PepsiMax Afro
tallennettu
Sivuja: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 386
  Tulostusversio  

Siirry: