No jotain se masina näytti koska sitä multa hoitaja kysyi mutta kuullostaa kieltämättä oudolle
Ihan selviä puhdistusoireita on ollut: viiltävä päänsärky joka menee muutamassa sekunnissa ohi, vatsa kurnii ja täytyy ravaa vessassa. Kamala tosin oli tän aamuinen kun menin makuuasentoon alkoi mun vasemman käden hauiksen kohdalla ei nykinä vaan sellanen tunne että ihon alla liikkuu jotain. Hyi! Ikinä kokenut tollasta.
Mä haluun sen myrkkylistan nähdä vasta sitten kun koko hoito on ohi. Muuten kehitän valtavan psyk som oireiston joten parempi olla tietämättä
Unelmassa on kiltti
Sä pelastit jonkun paivän
No kieltämättä vähän kuulosti oudolle.
Mutta ei pitä tuomitseman, hoitohan voi olla hyvinkin tehokasta ja tepsivää, vaikka hoidon antaja olisikin joidenkin mielestä vähän hourupää. Näin ainakin näissä meikäläisen energiahoidoissa..
Toi on muuten totta, että joskus on parempi olla ennakkoon tietämättä, mulla on kans tapana joko jännittää tai sitten kehittää oireita ennakkoon. Onneksi löysin aivan ihanan hammaslääkärin pari vuotta sitten, pelkopotilaisiin erikoistunut Itse Lempeys. Hän ei koskaan kerro ennakkoon mitään tulevista toimenpiteistä, vaikka varmasti kuvista tai muuten näkee, että ei välttämättä ole helppo juttu. Viisaudenhampaan poisto oli viimeksi ja kun asiasta sovittiin, sanoi vaan että puudutellaan hyvin!
Sitten vasta itse tilanteessa sanoi, että nyt näyttää siltä, että joudun kuule leikkaamaan tästä tätä ientä ja poskea vähän auki. En ehtinyt ajatella kuin "Mitä helvettiä, et kyllä varm.."
NAPS.
Ja se oli siinä. Jos se olis ennakkoon sanonut että on mahdollista että näin edes
voi käydä, niin olisin ollut aivan tuhannen paniikissa ja todennäköisesti
olis joutunut kantamaan mut sinne väkisin.