Elwyn
|
|
« Vastaus #5490 : 01.02.2024 13:58:27 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.02.2024 17:11:22 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5491 : 02.02.2024 14:43:18 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2024 23:01:55 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5492 : 03.02.2024 13:15:07 » |
|
Sarjassa maistellaan erilaisia laskiaispullia: Sitruuna-passion kermapullat Oikein hyviä olivat + jos olisin Michael Monroe tai jotain 20v nuorempi
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2024 15:17:55 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5493 : 05.02.2024 13:22:58 » |
|
Harvenee varmaan vähintään ajatuskin tällä hiusvedellä + onneks laskiaispullakausi on kohta ohitse terv. pullat tursuaa kohta jo korvista ulos, mutta ei voi lopettaa pls send help. sitruuna-passion kermapullat johtaa tällä hetkellä kisaa
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.02.2024 18:41:45 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5494 : 07.02.2024 10:43:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #5495 : 07.02.2024 10:53:49 » |
|
En tiedä osaanko auttaa, mutta ainakin vertaistukea voin tarjota tuossa laskiaispulla asiassa. Viime aikoina mennyt pullaa ja suklaata ihan kiitettävästi... Menen tosin ihan perinteisillä laskiaispullilla että mihinkään kokeiluihin en lähde Nyt täytyy vähän rauhoitella. Suklaalaatikko on nyt tyhjä ja viimeiset laskiaispullat vielä tällä viikolla niin sitten täytyy riittää.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5496 : 07.02.2024 12:47:22 » |
|
Mulla on kans suklaalaatikko tai no parikin Pullia ajattelin katsella tänään kun meen isommille kaupoille. Syömistottumukset ja tavat on kyllä jännä juttu. Kaveri oli ihan järkyttynyt, että miten voin syödä noin paljon herkkuja kun se näki mun varastoja mutta voi pojat kun tietäisikin Meitsi on elänyt kymmeniä vuosia aika pitkälti kaikella muulla tavalla kuin perus-kotiruokaa syömällä. Kämppikset oli aikoinaan jostain syystä eniten järkyttyneitä siitä, että miten joku voi syödä aamiaiseksi päivällisen ja aamiaisen päivälliseksi + dream kitchen thingies
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.02.2024 16:07:25 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5497 : 08.02.2024 11:54:35 » |
|
# goals+ Siltasen vegaaniranut ++ torstaikännit +++ ihana kassatyyppi joka pakkasi mun tavarat valmiiksi ostin laskiaispullia ++++ näin
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.02.2024 00:13:12 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5498 : 09.02.2024 18:25:08 » |
|
TGIF + reipas viikko noin ammatillisessa mielessä, saa nähdä mitä tästä nyt seuraa eli we'll see later ++ tää oli oikeasti jo eilen, mutta menkööt: portugalilainen punaviini +++ kauneuskilpailu in my liking
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.02.2024 23:44:56 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5499 : 10.02.2024 11:27:39 » |
|
Kaikki random-kohtaamiset best Eilen bussissa oli siistejä 70+ rouvia joista yksi sanoi, että sitä oli paheksuttu kun oli joskus käynyt Tavastialla parhaimmillaan 4 päivänä viikossa. Siinä on tavoitetta En ole itse päässyt samaan tasoon vaikka olen ollut töissäkin baarissa, mutta pari kolme kertaa viikossa on istuttu esim. Joensuun Feverissä joten lähellä ollaan. + löysin Tokulta uuden keikkalaukun vanha pääkallolaukku koki kuoleman vuosien käytön jälkeen ja tarvi tilalle uuden joten nyt asia kunnossa ++ tajusin just, että Benjamin Peltonen on tosi saman näköinen kuin yksi vanha säätö vol hämmentäviä keissejä 10078 +++ Katri Helena
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.02.2024 22:26:36 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5500 : 11.02.2024 16:14:17 » |
|
Viisubiisi on ”Tokmanni-versio” KäärijästäIlmankos tykkään tuosta Win95manista kun oon Toku-muija by heart Hyvät showt vaan pystyyn toukokuussa eurodancen luvatulla maalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #5501 : 11.02.2024 21:57:39 » |
|
Jaa. Luultavasti tää 95man pärjää, koska minä en todellakaan ymmärrä. Käärijän kohdalla sentään tajusin, miksi ihmiset pitävät siitä...tätä en pysty ymmärtämään. Ehkä mun herkkä kaipais jotain paljon sielullisempaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5502 : 12.02.2024 10:20:03 » |
|
95man uppoaa ehkä suomalaiseen nörttimaailmaan koska win95 yms ja ysäri on ysäri. Esityksestä puuttui lähinnä vaan Peter Andre, avaruusalus ja vesiputous, mutta toinen niistä tanssijoista oli kyllä vähän Peterin näköinen ja ehkä saadaan putous&alus viisuesitykseen Muna on hemmetin hyvä, repesin heti kun katoin että sieltä se nyt olevinaan kuoriutuu. Pongasin somesta hyvän noston tuosta artistinimestä kun tuotemerkkiä ei saa vissiin mainostaa: win95manin pitää vaihtaa nimi linuxmieheksi ja unixmiehellä pitäisi olla pitkä parta Tässä olis mikkisoftalle hyvä mainostus-ja sponsorikeissi kun tyyppi painelee menemään jo valmiiksi logot kuteissa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5503 : 12.02.2024 11:34:44 » |
|
Win95man Keisteri ja Piispanen sanoivat instalivessä aikovansa tehdä lisää musiikkia yhdessä ja oon tod sillä kannalla, että kaikki mahdolliset musiikkigenret sinne levylle kuten ne puhui Ysärilevyt ovat tosiaan kuin seikkailuja kun niissä on lattaria, kovaa biittiä, hitaita biisejä, soulia, funkkia ja ties mitä iloisessa yhteisymmärryksessä. Hiton hyvä kun tulee lisää biisejä kun toivoinkin sitä heti kun olin kuunnellut ekan kerran No rulesin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #5504 : 12.02.2024 18:41:59 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.02.2024 18:49:42 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
|