Mulla oli ehdottomasti aivan ihana päivä, kokonaisuudessaan tänään!
Sehän nyt on melkein kaikilla ehkä tunteena, jotka tänne jotain tähän ketjuun kirjoittavat...
Mutta siis olen ollut aivan jossain hyper-tiloissa ja superonnellinen, mutta samalla vakaa ja toiveikas tulevaisuuteni suhteen.
Kaikki alkoi aamulla, kun herätyskello soi noin yhdeksitoista. Sain nukkua ihanan pitkään, univelkaa ja unettomuutta on niin paljon, että unta olisi ehkä piisannut pidempäänkin... Siksi siis on pakko käyttää herätystä nukuaan, unimaailma ja unet ovat kehkeytyneet melko voimakkaiksi ja syviksi. Se on vain hyvä asia, minulle ainakin.
Olin nähnyt jotain aika ihanaa unta.
En enää tässä vaiheessa sen tarkemmin muista.
Sitten avasin sosiaalista mediaa yms. Siellä kaveri linkittää ihan pimeätä videota, joka on yhteinen läppä, yksi musiikkivideo jostain 80-luvulta!
Ja sama ystävä oli eilisaamunakin jo ehtinyt sen sinne tehdä!
Aivan mahtavia "herätyksiä" kyllä, saa nauraa...
No, kämppä on ollut aika sotkussa, joten sitten siivoilin, ja ei nyt ihan kaikki vielä valmiiksi tullut, mutta puhdisti jo energiatasoa kummasti. Hoidin kukkia. Nyt on kevät, se alkaa näkyä jo kukissakin...
Huonekasvit olivat alkaneet versota ja tehdä silmuja... Aivan uusia ilmiöitä siis... Vettä tippui koko päivän katolta, asumme ylimmässä kerroksessa siis kerrostaloasunnossa... Ihailin sitä veden tippumista aurinkoisesta olohuoneesta, sohvalla istuskellen.
Puhuin useita puheluita, bisneksen kannalta aika tärkeitä ja rakentavia keskusteluja. Sain mahdollisen yhteydenoton, joka voi johtaa työtarjoukseen, en tiedä vielä. Se toi uutta virtaa.
Lisäksi autoin erästä tuttavaani, ystävääni, pitkä puhelu, jossa hän antoi minun tutustua paremmin itseensä ja samoin minä häneen.
Liikunnan ilo hyvän ystävän kanssa, eri kuin tämä puhelutyyppi- On ilo ja kunnia, jos on monia ihania ja hyviä ystäviä. Onnellisuus ja herkät vaistot, ne vain siunaavat muitakin hyviä asioita ympärillesi. Se ikään kuin huokuu ulospäin ja säteilee, se onnellisuus.
Mutta olen silti kiitollinen tästä kaikesta. Elän ihanaa aikajaksoa, Neptunus ja Jupiter ja vielä Uranus samaan aikaan aktiivisia mun kartalla. Ihanaa on elämä.
Ja sitten vielä eräs vallan muu henkilö siellä salin pukuhuoneessa oli samaan aikaan suihkussa ja saunassa ja keskusteltiin vaikeuksistamme erittäin rakentavasti ja pitkään. Hän kannusti minua, Hän oli huolissaan minusta, koska näki herkkyyden minussa. Mutta sain vakuutella, että nyt asiat ovat jo paremmin. Joillekin se on vaikeaa tajuta, että herkkyys vain asuu toisissa ihmisissä koko ajan...
Mut ei se mitn.
Huomenna taas kaveri kylään, sosiaalinen elämä jatkukoon! Ja hänelle tulkitsen hänen karttaansa, on ensikertaa kuulemassa tulkinnan! Uuuu, voi mennä jännittäväksi...
Kello on jo paljon, mutta hyvä on mieli silti. Pian nukkumaan, levollisena. I love life and life loves me.