Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 386
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2237125 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #120 : 22.02.2010 17:04:36 »

Sasha turpa kiinni!!! Pakkanen, jäätävä kylmyys ja tuuli ja kuollut luonto.

Okei veli toi oranssin keltaisen huivin Kreikasta ja kun sen pistää päälle niin saan etelän lämmön itselleni. Mut kyllä se on parasta kun tajusi, että on olemassa joku kahjo, joka kestää temppuni ja on innoissaan tulevasta. Me tehdään vielä suuria.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #121 : 22.02.2010 17:11:57 »

ihania paksuja lumikinoksia  Cheesy , lämpimiä koteja ja mukavia ihmisiä, hauskaa seuraa ja lapsia, huumoria, talviriehaa, matkoja, ja pikku jännitystä..  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #122 : 25.02.2010 16:58:32 »

Hiihtolenkin jälkeisessä väsymyksessä (irtosi varmaan sata selkälihaslukkoa liikkumaan) kahvihetki kera suklaapalan ja vadelmarahkan. Rauhassa - yksin. Aah.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #123 : 26.02.2010 20:23:29 »

Tummaa suklaata...

Ah, todella kiva ratsastustunti takana. Osasin jotain ja opin jotain = paras yhdistelmä. Mies tuli hakemaan kotiin ja nyt saunomaan. Elämä on aika yyberihanaa.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #124 : 26.02.2010 20:42:34 »

unelmani murentui ja olen viimein itsenäinen ja vapaa. Okei olisihan asiat voinut mennä paremmin, mutta hyvä näinkin.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #125 : 28.02.2010 14:18:33 »

Sain angsteissani rekrytoitua poikakaverini kitaristiystävän opettamaan mulle ruokapalkalla kitaransoittoa: JES JES JES!
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #126 : 28.02.2010 21:57:54 »

Kahdeksan vuotias serkun tyttöni nosti minulle enkelikortin ja kortissa sanottiin, että tulen saamaan haluamani, kunhan sen oikea aika on. Nyt on tärkein vain rentoutua ja nauttia olosta, antaa maailmankaikkeuden tehdä työt puolestani.

Juu kivet ja enkelikortit puhuvat totisesti lasten kautta. Meidän suvussa nuo lapset ovat hieman omituisia, niin on aikuisetkin. Sain tietää, että selvännäkökyky kulkee sukumme naisissa. Hieno perintö.

Pakko lisätä, minulla on vain poikia, minkäköhänlaisen tytön minä oikein synnyttäisin, kun itsekin olen tälläinen? Tyttö on minulle ennustettu aikoja sitten. Joo tuli käytyä tänään hautausmaalla omalla hautakivellä, josta näin unta marraskuussa. Kävelin samaa reittiä ja siinä se oli. Minä annoin itselleni uudeksi nimimerkiksi TiiaMaria (voiko sen vaihtaa täällä ulkopuolisen nimimerkin sijaan) ja avasin siihen sähköpostiosoitteenkin tiiamaria@hotmail.fi ja minun oma sukunimeni on Lehtinen. Onnennumeroni on 7, se on ihan ennustettu minulle. Ja siinä edessäni, juuri uneni paikalla hautakivi naisesta, jonka yksi nimi oli Maria, hän oli omaa sukua Lehtinen ja hänen syntymä- ja kuolinaikansa yhteenlaskettu summa oli 7.

Kyllä siinä hetken olin hiljaa ja otin itseasiassa kuvia itsestäni ja hautakivestäni. Niin ja kun menin hautausmaalle pyysin erään naisen ottamaan minusta kuvia, minulla oli mummolan pihasta napattuja havuja käsissä ja toivoin, että nyt minä olen matkalla omiin hautajaisiini haikein tunnelmin pukeutuneena mustiin ja toivon, että vielä joskus tulee päivä, jolloin minä seison arkkienkeli Mikaelin kirkon portailla helmiäisvalkoisiin pukeutuneena erittäin rakastuneena ja onnellisena.

Saahan sitä aina toivoa. Kävin tuossa kirkossa pari viikkoa sitten katsomassa ystäväni konserttia ja näin näyn kaksoishäistä ja toinen morsian olin minä. Sinä, joka pyysit minulta kanavointia, siinä sinulle kanavointini, jota pyysit, toinen morsian olit sinä ja olit yhtä onnellinen kuin minäkin. Se tapahtuu mahdollisesti 1.7.2011, muitakin päivämääriä on ja voi olla, että se on myös vuonna 2012. Tuo päivämäärä on ainakin jonkun suhteen tähän liittyen tärkeä ja mielestäni silloin, kun menen naimisiin on kesä. Tämä oli pakko laittaa julkisesti, jotta se toteutuisi. Täytinkö tehtäväni, kerroinko uutta, kuten toivoit? Minulle nimittäin on ennustettu, että vuosi 2011 on parisuhteen vuosi ja tulen jossain vaiheessa kohtaamaan todellisen rakkauteni ja tiedän takuuvarmasti, että menen naimisiin jonkun toisen parin kanssa, voi olla että se on eräs toinen, mutta epäilen sen olevan sinä. Sillä minun elämässäni on aina kaksi. Siis myös kaksi morsianta.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2010 22:15:21 kirjoittanut Ulkopuolinen » tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #127 : 04.03.2010 18:09:57 »

Tuttuni toi minulle kimpun tulppaaneita vastalahjaksi tarotien katsomiselle: oi kauneus!  smitten
tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #128 : 04.03.2010 19:08:52 »

Tänään oli tämän viikon viimenen työpäivä!  coolsmiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #129 : 04.03.2010 19:14:55 »

Ei vielä! Mutta saimme nauraa lasten kanssa koulussa!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #130 : 05.03.2010 11:13:55 »

Rakkaus, Jouskari-mies ja keväinen lämmin aurinko. smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #131 : 05.03.2010 11:21:01 »

Upea Aurinko! Ja vasta heräsin, nyt on jo parasta päivässä! + ratsastustunti, jei!
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #132 : 05.03.2010 15:19:10 »

Yksinkertaisesti aivan mahtava fiilis Cool
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #133 : 05.03.2010 15:44:49 »

Parasta päivässä on aurinko, keväinen fiilis, perjantai ja se että nukuin tänään pidempään ja tulin toimistolle virkeänä  Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #134 : 05.03.2010 23:14:13 »

Onnistumisen tunne ratsastustunnilla, ihana kulta, ihana ystävä, hyvää patonkia ja juustoa evakossa ja rauha olla ja ajatella.  laugh
tallennettu

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 386
  Tulostusversio  

Siirry: