mun pitää vielä opetella se spotify.
hih...niin ne netti-luennot. internetissä on kyllä hyvät puolensa, nykyään osaan jo arvostaa sitä...alussa ei ihan pää kestänyt sitä informaatiotulvaa. :
nyt jo jotenkin tajuan mistä siinä on kyse ja niitä mahdollisuuksia. tosin pohdittavaa riittää....
esim tuo nettiverkostoitumisen luonne. tänään hyväksyin huvikseen frendiksi jonkun italialaisen natsin :
kun edellisen kerran hyväksyin rastafarin...se natsi sai ilmeisesti joltain pakanasivulta käsityksen että kuulun 'porukkaan'...mutta jos näitä natseja alkaa tulvia enemmän niin pitää tehdä heille selvemmäx 'missä itse seison'....
esim. kansallissosialistinen taide on mulle hyvin vastenmielistä, ja kaikki sellainen inho propaganda missä laitetaan yksi tapa olla olemassa jalustalle ja sitten kaikkien pitää olla sitä
ja samoin se militanttinen äitiyspolitiikka ja naisen asema oli jotain yhtä kammotusta!
mutta tuosta aiheesta, menee taas off topikiksi, niin päättelin, että koska olen individualisti,
toisen yksilön aatemaailma ei ole tarttuvaa....eli jos hän on natsi, niin pelkkä netti'ystävyys' ei tee minusta natsia. :
mulla on vaan joku
piirre, liekö 12 huoneen kärki tai laskusolmu, että harrastan maallikko 'ihmistutkimusta' ja minusta oli jotenkin huvittavaa että hyvksyn ensin rastafarin ja sitten natsin.....
mutta siis verkostoitumisjutusta pitää kyllä tutkia miten tulevaisuudessa käy, koska minulle pakanuus ei ole rasismia.!!!!!!
mutta mikä oli parasta tässä päivässä niin se oli vielä toinen juttu, mutta siitä en halua vielä puhua, koska se on vaan vasta mahdollisuus.
ja mahdollisuudet on aina 50-50....