Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #420 : 27.09.2010 17:18:54 » |
|
Stressittömyys.. plus että saan tänään varmaan vuoden tai ainakin puolen vuoden hillot valmiiksi (mulla on sukulaiskokki tekemässä toisen sukulaisen antamista itsekasvattimistaan herkuista). Ihanaa omena- ja marjahilloa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #421 : 28.09.2010 10:35:00 » |
|
Parasta: Meen kahville mun ystävättären luo... Me ollaan varmaan kuukausi soiteltu ristiin rastiin ja yritetty nähä... Sillä on ne kaks pientä lasta ja keikkatyö, itsellä taas oli kipeenä oloo ja tää vuorotyö niin vaikee on ollu löytää ajankohta mikä molemmille kävis.. Mut se on tänään..! <3
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #422 : 28.09.2010 12:52:45 » |
|
Ehkä parasta tässä päivässä on se, että se loppuu! Joskus... Olen Kaikki muuten hyvin, vain väsyttää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #424 : 28.09.2010 18:52:53 » |
|
Sain antaa teinitytöille mukavan kaksituntisen työpajan, joista heille tuli hyvä mieli!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #425 : 29.09.2010 01:10:10 » |
|
Mä todella Avasin sanaisen arkkuni ja sanoin mielipiteeni, senkin uhalla että siitä tulee konflikti! En jäänyt ollenkaan hissuttelemaan tai yksinäni hautomaan, loissstava fiilis. Tää on mulle todella vaikeeta joskus joissain asioissa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #426 : 30.09.2010 22:35:13 » |
|
Tää päivä meni paaaaljon paremmin ku kuvittelin, kerran näinkin! Voisin jopa sanoa, että oon saanu tänään paljon aikaseks ja hyvin tuloksin Odotan huomista jo niin, kun pääsen viettämään iltaa parhaista parhaiden ystävien kanssa pitkästä aikaa Kun ihmiset muuttaa ja lähtee töihin ja opiskeleen eri paikkakunnille, niin on niin harvoin mahdollisuus nähdä kunnolla..
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #427 : 01.10.2010 08:23:50 » |
|
Illalla ratsastustunti, tänään inspiroivien ihmisten kanssa palaveri ja hyvää aivopörinää. Viikonloppu ja sen mukanaan tuoma vapaus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #428 : 01.10.2010 14:47:17 » |
|
Viikonloppu ja koko perhe saa olla yhdessä (paitsi esikko on mummulassa).. Pitkästä aikaa anopin luokse kyläilemään, mukavaa. Raha-asiatkin järjestyi taas kuin jotenkin ihmeen kaupalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #429 : 01.10.2010 16:55:22 » |
|
Olen iloinen, että sain auttaa sairasta ihmistä, vaikkei hän tuntenut siihen itse tarvetta (oikeasti oli tarve). Kaunis sää saa ihmeitä mielialassa aikaan.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #430 : 03.10.2010 17:28:38 » |
|
Ihana aamu, anoppila, hyvä ruoka, juoma ja seura. Nyt ylhäinen yksinäisyys ja pohdiskelua prokkisten ympärillä. Ihana elämä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #431 : 04.10.2010 12:54:08 » |
|
Yllätyskirje ystävältä, suitsukkeita ja ihana kortti
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #432 : 04.10.2010 13:29:16 » |
|
Työhaastattelu torstaille sovittu. Ihan kätevää, että tänään mietin, että tarvitsisin työpaikan, niin ihan lupaavalta vaikuttaa, että heti pääsi haastatteluun. Josko tuota työtä vaikka irtoaisi. =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #433 : 05.10.2010 12:35:33 » |
|
Kumppanuus. Se kuinka vastavuoroista on rakkaus! Ylä- ja alamäissä, "hyvässä ja pahassa", toisen pyyteetön tuki, rakkaus, ystävyys, se on niin mieletöntä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|