SanctAstra
|
|
« Vastaus #465 : 24.10.2010 15:59:08 » |
|
Siivosin kirjahyllyjä ja sain toteuttamiskelpoisia sisustusideoita.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #466 : 25.10.2010 15:52:59 » |
|
^ nammm.. Ootkos maistanut sitä Ainon lakkajäätelö-uutuutta? Mmmmmm.... Jos tykkää siitä sinikuorisesta valion isosta jäätelötuutista (sellanen vähä isompi ku perustuutti) jossa on vaniljajäätelöä ja lakkaa (onko sen nimi Juhlatuutti) niin tykkää tosta Ainostakin... Mä on iloinen että aika kuluu... Mun raskaus on melkein puolivälissä (rv 17) ja vointi on hyvä. Haaveilen pienen pienistä kätösistä ja tassuista ja vauvantuoksuisesta päästä ja huudosta ja kakkavaipan vahdosta ja menetetyistä yöunista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #467 : 25.10.2010 16:45:51 » |
|
Opiskelu on taas jotenki niin kivaa Ehkä siks erityisesti ku menestys on ollu niin hyvää nyt. Ja oon vaan niin rakastunu nyt alan leipoon ku on hirvee makeenhimo.
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
Witch-83
Kohtuuastroilija
Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"
|
|
« Vastaus #468 : 26.10.2010 16:06:25 » |
|
Viime aikaisesta saamattomuudesta ja kyvyttömyydestä toimia huolimatta sain kun sainkin tehtyä kaverin huomisille kolmekymppisille hänen lahjan. Numerologiaa, astrologiaa ja tarot-tulkintaa tein hänestä pienen kirjan verran. Oon tyytyväinen saavutukseeni tässä tilanteessa Oon niin harvoin tyytyväinen ja ylpeä itsestäni, että tämä oli pakko ikuistaa tänne. Se katsokaas No vitsit mikä ihminen! Kivaa kun sun kaltaisiasi W-83 tallaa täällä!! Kiitos paljon. Tuntu sydämessä asti.
|
|
|
tallennettu
|
Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #469 : 26.10.2010 18:55:53 » |
|
Hyvä, onnistunut työpaja! Onnistumisen kokemus omassa työssä... Jes.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #470 : 26.10.2010 18:59:09 » |
|
Ettei tarvi yrittää nukahtaa ajoissa, huomen aamulla saa nukkua pitkään!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #471 : 28.10.2010 21:35:13 » |
|
Löysin ihkun hepan, josta oon fiilareissa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #472 : 28.10.2010 22:19:53 » |
|
Olen vaan elbannu hyvällä omallatunnolla. Ja pysyin rauhallisena, vaikka lapsi uhmaili huolella. Tuosta jälkimmäisestä olen tosi tyytyväinen.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Mustikka46
Vieras
|
|
« Vastaus #473 : 29.10.2010 16:56:08 » |
|
Tänään, tässä...kiitos, elämän kantamolle ja elämän energialle, rakkaudelle sekä luottamukselle!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #476 : 30.10.2010 17:39:35 » |
|
Ilo ponilla, kun hän näkee ja tunnistaa minut. Keskenään toimeentulevat kalat Ihana, oma kultamies, joka jaksaa tukea, kun raahustan kuolemanväsyneenä eteenpäin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #477 : 30.10.2010 17:43:32 » |
|
Rakkaan kummityttöni ostama "Villi ja vapaa" irtotee . Ananasta, ruusunterälehtiä, passionia, kiwiä ja appelsiiniä ja tietty vihreää teetä. Mielettömän ihanaa
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #478 : 31.10.2010 12:12:32 » |
|
Rauhaisa aamu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #479 : 31.10.2010 18:03:20 » |
|
Sain ensi kesäksi taiteellisen työn!!!! Ja huolimatta isäni olemassaolon perseydestä suurimman osan aikaa, olen silti ehjä, kasvava ja kehittyvä ihminen, jolla on kannustava, ihana, rakastava ja ymmärtävä puoliso. Rakkaus on parhain lääke.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|