Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #495 : 12.11.2010 15:35:45 » |
|
Olin spontaanisti luova ja rustasin runon. Laitoin hetkeksi vauvan lattialle ja unohdin siihen kun niin nopeasti syttyi inspiraatio. Välillä riimit vaan virtaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #496 : 12.11.2010 18:18:40 » |
|
Hyvä pörisevä päivä, ja jotenkin hyvällä odotteleva olotila, ja kehuja vuokraponin emännältä! So happy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #498 : 13.11.2010 23:19:26 » |
|
Sain miästä! Melkein voisin sanoa tämän olevan parasta päivässä, kun nauroin ääneen. Mutta jos ihan asiaa kirjoittaisin, niin ylitin itseni keittiössä. Väänsin kolme kakkua ihan omin "pikku" kätösin tyttären syntymäpäiville. En yleensä viihdy keittiössä, mutta siksi se tuntuukin hienolta, kun tänään viihdyin.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #500 : 13.11.2010 23:35:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
*Tiina*
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #502 : 15.11.2010 19:51:05 » |
|
Tänään ihana vapaapäivä jonka sain viettää ihanassa hiljaisuudessa miehen ollessa töissä ja lasten koulussa Taidan tulla vanhaksi kun kaipaan näitä hiljaisia hetkiä
|
|
|
tallennettu
|
Sininen Yliääni Käsi Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen! Opas:Kotka Vastapartneri:Maa Planetaarinen partneri:Ihminen Okkultti:Taikuri
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #503 : 16.11.2010 10:56:39 » |
|
Mun mies. Osti eilen iltapäiväkahvimunkit, vei ihanasti tangossa, ja oli hyvä seuramies illanistujaisissa appilaisten kanssa meillä kotona. Sitten oli vielä hot lovea. Oon taas niin rakastunut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #504 : 18.11.2010 12:13:55 » |
|
LUMIPYRY!!!!! Aivan ihanaa! Ja valkeus tuli.... Ja Elwynillä on hieno Alphonse Muchan teos avattarena. En vaan muista sen nimeä.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #505 : 19.11.2010 14:05:08 » |
|
Ihuna kissi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #506 : 20.11.2010 23:27:09 » |
|
Loistava ilotulitus.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #507 : 20.11.2010 23:54:05 » |
|
Tuuppasin taas parit julkortit valmiiksi ja olen duunannut käsitöinä lasinaluset - tuli hienot (ja oon siitä vähän ihmeissäni, kun en kovin sorminäppärä yleensä ole.)
Olen intsinä joulusta ja tänään oli tosi kiva työpäivä - ja hyvät rahat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #508 : 22.11.2010 15:05:08 » |
|
lukea energiahoitojuttuja ja kuulla että ystävä vihdoin hakee neuvoja kun asiat tökkii.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #509 : 22.11.2010 22:14:25 » |
|
Molemmat lapset terveitä. Olisipa kissakin.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|