Esmiralda
|
|
« Vastaus #510 : 22.11.2010 23:38:32 » |
|
Jarru autossa olikin kunnossa!! Päivän paras!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #512 : 24.11.2010 09:48:32 » |
|
Hyvät kirpparilöydöt lämmittää mieltä ja lämmittävät kyllä muutenki: talvinahkasaappaat (15€), villatakki ja huppari (yhteensä 15 €). Kaikki lähes käyttämättömiä, kyllä köyhää opiskelijaa jaksaa nyt hymyilyttää Just tämmöinen on siistiä!! Tykkään! Nyt on siirrytty aikaan! Mä lähden hakeen väriä hiuksiini, mä oon taas tummatukka, ei se mitään, kiva tämä lumikki-efekti.. Ja toivottavasti löydän yhdet saapikkaat mitä olen tässä viikonverran kuolannut, mulla alkaa olla vilu mun talvikengissä, kun niistä menee lumet jo läpi. Ja kun ulkona on niin valkoista/valoa!! AH! Ihanaa..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #513 : 24.11.2010 11:15:54 » |
|
Kissakin on paranemaan päin! Wohou!
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #514 : 24.11.2010 17:07:16 » |
|
Kissakin on paranemaan päin! Wohou! Great! Ostin tänään ratsastustoppahanskat ja lisää askartelutarvikkeita - i´m hooked. Ja nyt koti-ilta miehen kanssa, love!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #515 : 25.11.2010 19:12:07 » |
|
Ihanaa on elämä! Olen iloinen, kun sain jollekkin hyvän mielen. Olen äärettömän onnellinen, että olen löytänyt oman tavan toimia. Tänäänkin, kun en suunnitellut mitään, toimin vain hetkessä ja nautin siitä, olen saanut paljon enemmän aikaan kuin varmaan vuosiin. : Mun tapani. Ja perheeni, se on mieletön.. Olen ihan euforioissa.. : -ainakin seuraavaan masennushetkeen asti!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #516 : 26.11.2010 11:22:58 » |
|
Ihana pitkä vapaa! Ja sain unessani halin, vieläkin näin hereillä on hyvä mieli!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #518 : 26.11.2010 17:57:18 » |
|
Itkin vuolaasti Onnesta ja Kiitollisuudesta tänään... mmmieletön tunne. Elämä. Huomen isän luo saunomaan. VKL ja koko perhe voi herätä aamulla yhdessä. Ja vielä esikoisen kanssa saan viettää kaksin aikaa kun mennään kenkäostoksille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #519 : 26.11.2010 20:04:23 » |
|
Ihanassa hoidossa, ja pian ravintolaa rakkaiden kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Tiina*
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #520 : 27.11.2010 20:34:17 » |
|
Tänään on neljännen lapseni syntymäpäivä,Emil siis 12 vuotta
|
|
|
tallennettu
|
Sininen Yliääni Käsi Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen! Opas:Kotka Vastapartneri:Maa Planetaarinen partneri:Ihminen Okkultti:Taikuri
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #521 : 27.11.2010 22:21:21 » |
|
Onneksi olkoon poikani kaimalle. Pyykkivuorikiipeily on tuottanut tulosta.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #522 : 28.11.2010 13:12:19 » |
|
Sama siivousinnoitus täälläkin! Ja jotenkin elämä voittaa fiilis muutenkin hetkeen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #523 : 28.11.2010 14:17:31 » |
|
Pikku-Tommin kanssa hurja yhteisratsastus.Hiljaa peikkolaakson halki,kovalla ravilla jättiläisten maan ohi,nousu kuninkaiden kukkulalle,siitä keijumetsään.Kierrettiin koko satumaa,sitten palattiin ihmisten ilmoille.Oi`niitä pieniä onnellisia kasvoja,kun nostin lapsen alas hevosen satulasta,voi sitä omaa tunnettani,miten onnellinen olin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #524 : 28.11.2010 21:36:59 » |
|
Anskun ja Antin tanssivoitto!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|