Mun synttärit on tänään
Aurinko paistaa ja mieli on lämmin äitini puolesta jota olen pikkuhiljaa psyykannut rintasyövän takia poistetun tissin korjausleikkaukseen.
Äitini on vaatimattomana ihmisenä opetellut omaksumaan rinnan puuttumisen mutta Oinas-tytär turhamaisena Vaaka-nousuisena ajattelee estetiikkaa liiaksikin ja ENSIMMÄISENÄ tietenkin maman kokonaisvaltaista hyvinvointia yleisesti.
Joten terveysvinkkejä hänelle jakelen ja mun varovainen psyykkaus on toiminut
Äiti puhuu jo mulle leikkauksesta jota aiemmin vähätteli ja esitti olevansa ok puolitissisenä. Jokainen toki itse omasta vartalostaan huolen pitää, mutta joskus tarvitaan potku pepulle jos näkee toisesta kilometrin päähän että kaikki ei ole hyvin eikä itse (muka) osaa toimia.
Haa!! Hyvä minä
Hieman kepeempää iloasiaa on löytö kirppikseltä, farkut.
Olen niin hentorakenteinen etten löydä mistään istuvia, sopivan pituisia housuja. Tänään tod löytö oli noi byysat
Labrassa kävin aamupäivällä ja oon hiton tyytyväinen että jaksoin tällä kärsimättömällä luonteella varustettuna venata yli tunnin vuoroani. Kilppariarvoja taas tutkitaan.
Uskomattomin muutos on kuitenkin tapahtunut osa-aluella seksi
Aivan kuin olis tapahtunut metamorfoosi
Herkkyys on lisääntynyt aivan valtavasti ja O:t upeimpia ikinä moninkertaisina kaiken lisäks.
Chakrat kai jotenki epäbalance mutta toiv jääkin koska näin mageeta ei ole ollut koskaan aiemmin
Mieheni ihmeissään myös mut loistaa kuin naantalin aurinko
"On komee rakastajani, ei puutu multa enää mitään..." Mariska ja Pahat Sudet
Jotenkin maailmaarakastava olo ja näin mentiin synttäreistä rintasyövän ja kirppiksen kautta labrasta orgasmiin
Mukavaa päivää jok`ikiselle! Riemua ja riettautta