Kyllikki6
|
|
« Vastaus #720 : 15.04.2011 08:00:21 » |
|
Orava! Tonne "grimmskeihin etc." jo manasin näitä meidän kulmien lakkoilevia oravia, mutta tänään lasten kanssa näin päiväkotiin mennessä "ovaran" Ja kun tulin takaisin kotipihaan, toinen (tai ehkä se sama?) kipusi tohon kuuseen.. joten myötätuulta lienee odotettavissa Kyllikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
Because you never saw your eyes like I did...
|
|
« Vastaus #721 : 15.04.2011 20:01:07 » |
|
Niin rela päivä ollu, että kaikki paska suoltuu jo pois, aivan sama te ette mua kumoon enää saa. Eli olen itse oman onneni seppä. Piste.
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #722 : 16.04.2011 19:22:47 » |
|
Tänään aurinko todella LÄMMITTI
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #723 : 16.04.2011 22:50:40 » |
|
Sain tehtyä kirjotustöitäni ja opeteltua sitä :huksen ohjelmaa **%%%% ---- Melkeen alotin jo asunnon suursiivouksen, se on nyt ihan hilkulla, nyt se alkaa (ainakin toivottavasti)- ostin aivan ihanan kakku-eye-linerin (tumma violetti), siveltimen ja veden kanssa, paras mikä mulla on ollu ikinä
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #724 : 17.04.2011 16:04:04 » |
|
perhonen ja leskenlehtiä
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #725 : 18.04.2011 09:14:45 » |
|
Jeeeeee!!!! Vihdoin syy ihmeoloon löytyi: kilpirauhasen vajaatoiminta. Mulla on uusi "omalääkäri" terveyskeskuksessa ja tänään eka käynti hänen luonaan. Tosi mukava n 50v ukkeli ilman valkoista lääkäritakkia. Höpistiin mukavia ja kysyin hänen horoskooppiaankin. Rapu. Tohtori kysyi myös mun skooppia ja vilkas sit uudestaan mun syntymäaikaa ja tokasi " oinashan sinä olet" Muutaman tunnin yöunien jälkeen ihan hönö olo, mutta hyvä fiilis Hyvä päivä just starting
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #726 : 18.04.2011 09:34:30 » |
|
Vantaalta löytyy Pikkari ja mukava lekuri
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #727 : 18.04.2011 17:13:29 » |
|
Yli tunnin kestänyt "elvytys"-puhelu 10 vuoden aikaisen hyvän ystävän kanssa. Keveni sydän, hiukan... : illalla zumba. Aurinko, millään muulla ei ole väliä, vaikka kuka sanois mitä. Vastoinkäymisiä on, mutta enköhän hengissä taaskin -ähäskutti- selviä... Nih.
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #728 : 18.04.2011 20:10:55 » |
|
Kauppahallissa oli kivaa, ostin hienon, edullisen kapean siveltimen - paljon kiehtovaa krääsää, täytyy mennä joku päivä taas uudestaan.
Aurinko paisto vaikka oli tosi kova hiekkanen tuuli, tais olla 20 m/s.
Löysin Elloksen kuvastosta kaks kivan näköstä oranssia puseroa ja tilasin ne.
Sisko lähetti terveisiä.
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #729 : 18.04.2011 21:47:21 » |
|
Ihana pitkä päivä joella.Saatiin jääpato lopulta murrettua.Joki virtaa vapaana.Putosin tietysti jäiden sekaan tohkeissani,mutta hyvää se vain teki.Kaikessa on kevään tuoksu,ja joen laulu kuuluu tupaan taas.Koski soittaa omaa sävelmäänsä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #730 : 18.04.2011 22:45:50 » |
|
Lapseni yltiöpäinen nauru mistä ei meinannut tulla loppua Se pulppusi sydämestä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #731 : 19.04.2011 20:23:31 » |
|
Ihana poni tänään!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #732 : 20.04.2011 02:18:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #733 : 20.04.2011 12:47:24 » |
|
Sain käytyä kaupassa ostoksilla ihan rauhassa.... Voi onnea ja autuutta....
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #734 : 21.04.2011 14:38:24 » |
|
Muutaman tunnin pästä tanssiin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|