Ratkaisu
|
|
« Vastaus #870 : 03.07.2011 00:25:58 » |
|
Iltauinti rauhallisessa hiljaisuudessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #871 : 04.07.2011 18:25:04 » |
|
Sain ostettuu antiikkiliikkeestä, vanhan kattokruunun, keskieuroopasta kotosin. Kirpputorillakin tuli käytyä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #872 : 04.07.2011 18:28:12 » |
|
Susipaita ja uus ihana pörsi - siis kukkaro. Nahkainen, vaalea ja siinä on kolme pinkkiä "timanttia" nätisti rivissä. Oli pakko ostaa, ku mummilla oli aikuinaan sellanen musta nahkapörsi, ja mie "perin" sen, mutta nyt vähän aikaa sitte se meni rikki, tuli reikä pohjaan. Nyt mulla on sitte ihan oma ja ihanan tyttömäinen kukkaro. Ja löysin myös sellasen kivan villapuseron mistä oon haaveillut jonku aikaa, oikeastaan viime aikoina oon toivonut sellasta vähän enemmän ku normaalisti. Ja siellä se oli, sekatavarakaupan hyllyllä minua oottamassa. Seki on parasta, että sain auttaa kummisetää tietokoneen kanssa ja se tuli siitä oikeasti ihan iloseksiki ja sano, että ehkä se oppii nyt käyttämään konetta minun ohjeilla. Enkä näköjään ollu missannu Suurimman pudottajan finaalijaksoa! Ah, mahtavaa, huonosta päivästä tuliki ihan kiva ilta, vaikkaki täytyy myöntää, että luistin tehtävistäni ja pyysin isää auttamaan juttuissa. Oisin kyllä voinu tiskata, mutta ei se antanu. : Ja minun paino on palannu entisiin lukemiinsa. Ei tarvi enää stressata siitä, että lihoisin täällä, kunhan vaan muistan liikkua enemmän. Siehä alat oppia..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #873 : 05.07.2011 18:42:40 » |
|
Tiikerinsilmäsormus löyty ! Kissa oli jemmannu sen hankalaan paikkaan kahden sängyn väliin, jee
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #874 : 05.07.2011 19:40:45 » |
|
Sain kukkineet kukat leikattua, ja siistittyä muutenkin kukkapenkkiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #875 : 05.07.2011 19:51:20 » |
|
Pojat lähti mummolaan Hitsi kun oon kärpäspaprua..luin tuota ketutusketjua, ja sitten alko itteäkin ottaa patiin ja tuntua raskaalta...kun luin tätä niin nuo hyvät fiilarit tarttu ja tuli hymy Eli minä ainakin ehdottomasti luen jos luen nämä tässä järjestyksessä, ettei purkaukset tartu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #876 : 05.07.2011 20:33:18 » |
|
Täällä on kova vauhti päällä,lapset tuli mummolaan.Niitä on jokapaikassa,tai ainakin näyttää siltä.Laitoin pienimmälle ,jolla on vielä neliveto päällä, polvisuojat,niin on kontannut kanojen perässä pitkin pihaa,syönyt jyviä,ja juonut kissan kupista maidot.Istui mansikkamaalla,puristeli mansikoita läsäksi ja paiskasi suutakohti.Survaisi sitten nyrkkinsä suuhuni rannetta myöten,jolloin mummo yökkäili hetken. Olen istunut rannassa laskemassa nouseeko vedestä riittävästi lapsia pintaan.Toistaiseksi kaikki hyvin. Terveisin onnellinen mummo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #877 : 06.07.2011 04:20:34 » |
|
On tämä onnellista tämmöinen.Illalla ei tuo neliveto tyyppi syönyt paljonkaan iltapalalla,jolloin äitinsä kysyi onko se syönyt jo jotain. Vastasin,että onhan se syönyt.Äitinsä,että mitä se on syönyt? Noo,kananpaskaa,kissanmaitoa,jyviä,multaa ja mansikoita.(siinä on evästys mummulassa,kaikki luomua) Jussi huusi kammarista,että laskitko,onko kaikki elossa olevat sisätiloissa ? Kysyin miniältä,montako niitä piti olla ? Laskin varalta,niin miniä sanoi,ettei se niin tarkkaa ole,kunhan suurinpiirtein.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #878 : 07.07.2011 17:21:50 » |
|
Jasmiinin tuoksu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #879 : 07.07.2011 17:41:20 » |
|
Ostettiin oma asunto! Mulla on maailman söpöin ja kivoin työharjoittelija! Mun mies on niin hyvä jalat maassa ja pää pilvissä tapaus. Hyvä hevonen kytiksellä, ja sitten vielä rakastan elämää!!!!!!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #880 : 07.07.2011 17:58:42 » |
|
Ostettiin oma asunto! Mulla on maailman söpöin ja kivoin työharjoittelija! Mun mies on niin hyvä jalat maassa ja pää pilvissä tapaus. Hyvä hevonen kytiksellä, ja sitten vielä rakastan elämää!!!!!!!!!!
Viijet ONNITTELUT sinulle. ps. Ihanaa heppa. niitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #881 : 07.07.2011 18:46:10 » |
|
Yleisesti hyvä olo,--mietteitä menneistä, ajatuksia tulevasta, miehen kanssa kaksistaan,--aurinko paistaa,--ei puutu mitään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #882 : 07.07.2011 18:52:40 » |
|
Viijet ONNITTELUT sinulle. ps. Ihanaa heppa. niitä. Kiitos sinulle! Oon niin fiilareissa ! Hihittelen vaan kotisohvalla ja mietin millaisen lampun haluan olkkariin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #883 : 07.07.2011 21:45:50 » |
|
Viijet ONNITTELUT sinulle. ps. Ihanaa heppa. niitä. Kiitos sinulle! Oon niin fiilareissa ! Hihittelen vaan kotisohvalla ja mietin millaisen lampun haluan olkkariin. Minä ostin antiikkiliikkestä vanhan valaisimen olkkariin, Keskieuroopasta kotosin. On se kyllä ihan kivan näkönen, siinä roikkuu pieniä ruusuja.. Siskon kans heti ihastuttiin siihen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
~Karuna~
|
|
« Vastaus #884 : 08.07.2011 18:14:01 » |
|
Juuri taas kun olin miettinyt, että oispa mukava pitää elokuusta asti vähän pidempää lomaa ja saada lokakuusta töitä taas niin tuli ihminen tyköni, joka niitä alkoi suorastaan siihen ajankohtaan tarjoamaan. On tämä ajatuksella luominen hurjempaa kuin uskoinkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|