Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #1275 : 11.04.2012 08:25:25 » |
|
Aah, tuli ilon kyyneleet silmiin teidän vastauksista vaikka olivat niin lyhyitä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #1276 : 11.04.2012 14:47:25 » |
|
Soma Vielä kun keksis missä järjestyksessä pistän asiani kuntoon. Oikein runsaudenpulaa selvitettävästä, ja mä en ole hyvä organisoija ollenkaan kun kyseessä on vain itseäni koskevat asiat ja niitä on yhtäkkiä näin paljon. Pitää palkata joku tökkimään mua kylkeen että hop hop, tees ny hommas.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #1278 : 11.04.2012 19:27:14 » |
|
Tilasinpa ajan kampaajalle loppuviikolle Menny tukkaki niin kummalliseen kuntoon ku ei oo normaaliin tapaan jaksanu hoitaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #1279 : 11.04.2012 21:17:14 » |
|
Aah, tuli ilon kyyneleet silmiin teidän vastauksista vaikka olivat niin lyhyitä... No tässäpä lisää..Olet rakkaus,enkelit rakastavat sinua. Eivatkä jätä sinua koskaan.. Sano itsellesi vaikka näin, rakastan itseäni, olen turvassa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #1280 : 12.04.2012 12:02:20 » |
|
Viimenen kurssipäivä tänään, lääh puh - sit saa kesä jo vähitellen luvan alkaa
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #1281 : 12.04.2012 12:05:12 » |
|
Aah, tuli ilon kyyneleet silmiin teidän vastauksista vaikka olivat niin lyhyitä... No tässäpä lisää..Olet rakkaus,enkelit rakastavat sinua. Eivatkä jätä sinua koskaan.. Sano itsellesi vaikka näin, rakastan itseäni, olen turvassa Ihanasti sanottu, voi kiitos Unelmassa Muoks: Pakko palata lisäämään kun häiritsee etten ensin sanonut... menin ihan siis kananlihalle tästä, oli niin ihana
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012 15:01:24 kirjoittanut Indium »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #1283 : 13.04.2012 15:02:27 » |
|
Kevätsade! Niin lempee että pysty ilman varjoa kävelemään, mutta silti niin raikas. Kaverit! Yksi lausui niin kerta kaikkiaan hassun kohteliaisuuden että ei voi kuin ihmetellä miten jotkut onkin niin tollasia!!! Liput yhteen monista kevään kohokohdista. Oi että kun naurattaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #1284 : 13.04.2012 15:39:54 » |
|
Ehdottomasti valkosipulimajoneesi. Eilen se oli maito.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #1285 : 14.04.2012 10:38:35 » |
|
^ Huippu pesukarhu Tiiättekö, tämä päivä on ihana. Löysin uuden mielenkiintosen kaupan kaupungilta, siellä myytiin enkelisälää ja tarot-kortteja. Energiat oli ihan mielettömät - kaikkien pitäis käydä siellä! Ostin Miraculous Medalin. Mikä kaupunki on kyseessä ? Entä osote ? Mä meen tänään kattomaan ku mun äiti esiintyy kivassa näytelmässä - kivaa
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #1286 : 14.04.2012 12:55:26 » |
|
Uus tukka! Ja uudet kengät!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #1287 : 14.04.2012 13:49:06 » |
|
Syömään illemmalla rakkaan lapsuudenystävän kanssa. Edellisestä näkemisestä onkin jo 4-5 vuotta . Edelleen myös onnellinen siitä että vanha työkaveri pääsi VoF:ssa jatkoon .
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1288 : 15.04.2012 13:26:40 » |
|
Eilisestä mukavasta päivästä vieläkin hyvä fiilis ja tääkin päivä sujunut hienosti Kävin aamulla uimassa ja uskalsin myös ensimäistä kertaa ikinä kylmäaltaaseen! Siis sen jälkeen kun lapsena vahingossa tipahdin sinne...
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1289 : 15.04.2012 15:21:41 » |
|
^ Ooh kylmäallas on ihana minä taas lapsena lilluin sielä (okei nyt jälkikäteen ajateltuna vanhemmat olisivat voineet vähän valvoa : ) Aaaah viimeinen ennakkotehtävä on pian valmis ja olen todella tyytyväinen siihen! Ja kaksi aikasempaakin ovat onnistuneet aika hyvin! Ihanaa pitkästä aikaa tehdä jotakin oiken kunnollista ja kun on aikaakin kun on näin hyvä syy tehdä niin ukkeli hoitaa lapset Ilmakin on kaunis! Ja lapset vihdoin terveitä! Ja musiikki on ihanaa ja maalaaminen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|