Hienoa SA
Toivoisin voivani sanoa ton saman pikapuolin
Nää pari päivää on ollut olo kuin eri maailmassa. Mulla terve olo ja siitä ollut aivan mielettömän kiitollinen. Miksei me tehty aiemmin koetta olla pari päivää pois silloin kun alkoi tapahtua?
Me jämähdettiin, puuduttiin ja nukuttiin 12 tuntia vuorokaudessa miltei puoli vuotta ja psyykattiin toisiamme että tää menee kyl ohi.
Jos muutamassa päivässä muutos voi olla näin radikaali on meidän löydettävä se uusi puhdas (pyhä) koti tosi nopeesti.
Rukoilin taas ikonien ja kotialttarin ääressä toivoen että Pyhä Henki johdattais meidät paikkaan jossa on yhtä puhdas ilma ja ihana tunnelma kuin täällä
Enkä ole tod sormet ristissä koko ajan vaan omalla meiningillä pössytellyt varpaat nurmikossa tyytyväisenä hymissyt :
Huomenna mennään takas kotiin ja mä nukun tasan niin pitkään parvekkeella vaikka makuupussissa etten saa niitä kohtauksiani enää ikinä.
Viime yö oli jännä
Olin yläkerrassa läppärin ääressä ja aloin kuulla musiikkia Tutkin koko yläkerran enkä löytänyt äänen aiheuttajaa. Kun olin puolivälissä portaita alakertaan, mieheni tuli vastaan "arvaa mitä-ilme" kasvoillaan Me kuultiin sama biisi yhtä aikaa ja tää musiikkijuttu jatkui vielä kun jäin yksin valveille
Ja yöllä sit ihmejutut alkoikin mutta kirjoitan siitä toiseen ketjuun.
Faija pääsi tänään sairaalasta ja siitä olen tosi kiitollinen. Hän heittää minut sit vuorostaan sairaalaan huomenna
On tää kyllä niin ihmeaikaa
Noi Sepon videotulkinnat toimii mulle paremmin kun en astrotaitaja ole lainkaan