Naapuri tuli pistäytyy alkuillasta ja ohjas mut sivuille
www.bkwsu.org/finlandMe mennään maanantaina noiden hurujengin Ajattele posiivisesti- iltaan
Sitä todellakin kaipaan koska sain taas vaihtees niin megalomaanisen raivarin päivällä. Tosi onnekas kyllä olen että mun ystävät tietää skitson luonteeni ja jatkaa vaan keskustelua vaikka pimahtelisin miten sattuu.
Mua vituttaa faija ennnen kaikkee!! Lupas mulle sen talon, tänään perui kokojutun ja tätä eestaas systeemii on kestänyt kuukausi kaupalla
Nää on kuintenkin hänen kiinteistöjään ja hän päättää mun hyväksi mutta mutsi toimii takapiruna koko ajan.
Voi luoja kun olisin edes hetken terveenä että saisin opinnot lopuun ettei olis toisten armoilla koko ajan.
Loreenin Euphoria täysillä auttoi kyl hieman
Ei paska-aika ikuisuuksia kestä
Mä nautin tästä syksyn viileydestä kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Läpivedossa, kynttilän liekit lepattaen hämärässä mieli pikkuhiljaa rauhoittuu.
Pieni myssyttely myös sallitua tänä vkl ja sit alkaa taas homeopatiakuukausi.
Vinkvink. kannattaa ostaa luontaistuotekaupasta vahvaa c-vitamiinii. Mulla sellasta missä acerolaa, gojia ja agaita.
Kirjotinkohan oikein. Potkuu antaa kyllä. Inkiväärii ja valkosipulia raakana. Karaistamista tulevaa kylmää aikaa varten. Kyllä mä vieläkin ajoittain nappaan miedon rauhoittavan että en räjäyttäis koko maailmaa.
Nyt taxi alle ja baariin pitkäst aikaa. Muutama drinkki ja lisää happee.
Mukavaa perjantai-iltaa astroväelle!!