Miten mun elämä voi olla koko ajan vuoristorataa
Hyviä ja huonoja uutisia. Tulin tosi odottavaisin fiiliksin kotiin ja sain pienen hypomanian pyörien ympäriinsä. RAIKASTA
Hyvä energia
eli puhdistus toimi
MUTTA sitä ennen puhelimen liittymä meni kiinni jotenkin oudosti kahdeks tunniksi ja hullu mieheni oli saanut kauheet kilarit että mä oon taas sairaalassa. Käynyt Alkossa, juonut snadin viinapullon ja ajeluttanut ystäväämme ympäriinsä
Tuli ovelleni ihan jurrissa, pitkät hiukset paskasina (näytti siitä huolimatta kyl komeelta :
mut sanoin että näihin ihaniin puhtaisiin energiohin ei vastaanoteta alhaista kakkaenergiaa, kiitos.
Raivari, huuto,koko rappu kaikui
Joku naapuri vastas ylempää soittavansa poliisit "OLKAA HILJAA!!"
Kauhee kamppailu ovella kun toinen vetää ja toinen työntää, muutama kynsi katkes ja sormi taittui.
Tajus sit lähteä mutta soittaa koko ajan.
Välikohtauksesta varmaan kostona joku naapureista aloitti seksileikit kovaan ääneen. Eka kerta 10 vuoteen että jostain kuuluu jotain
Luulin että mun dvd-meni itsestään päälle.
Viidestoista soitto välkkyy puhelimen näytöllä eikä mene perille hänelle tää.
Jostain syystä telkkariin ei ole tullut tällä aluella kunnon signaalia ja pätki jo silloin maanantaina kun lähdin kiitää.
Mutta olipa jumalattoman kiree mutta tosi pätevä nuori naislääkäri joka määräs kauheen satsin silmätippoja ja vahvaa allergialääkettä. Kortisonia vähennetään reilusti Tervetuloa uni
ja näköjään myös uudet naapurit koska meno jatkuu
Ääniä
Tällainen kotiinpaluu. Mielummin olisin kyl ollut siellä budus mutta menihän se näinkin. Täällä on ihan oikeesti erilaista, ihan kuin olis kirkastunut ilma sen lisäks että on raikkaampaa
Mä oikeesti liikutun tätä kirjoittaessani. Tunnen niin vahvasti että hätä on nähty ja Korkeammat Voimat ovat auttaneet näitä puhdistajia
Eli iso ongelma tod näk ratkaistu mutta känniääliöllä on avaimet ja mun ihana harmonia pilaantuu jos se ei tajuu olla tänään pois. No, ilta on vasta nuori. Mä voisin hieman juhlistaa tätä