Anoppi antoi kuvan pojastaan jotain yli 10 vuoden takaa jossa hän näyttää vielä komeammalta kuin eläessään viimeisiä aikoja. Oikeesti kaunis mies
Mun sydämessä ikuisesti.
Olin käymässä lähikaupassa illalla ja piipahdin läheisessä ravintolassa josta löysin ystävät jotka ei suostunu päästää mua yksin kotiin joten miltei väkisin kaappasivat mut pikkujouluihin joista just palauduin kotiin pikkuhuppelissa joka sopii erittäin hyvin tähän mielentilaan
Nyt en aisti mitään muuta kuin tyhjän pään. Mieheni paras ystävä, naispuoleinen yksilö on niin paskana et multa meni puoli iltaa psyykata häntä kuntoon ja sen jälkeen hoitaa kyyti sekä saattaja koska oli ihan sekaisin hautajaisista sekä otti hieman liikaa alkoholia.
Aamulla varmasti vielä kaameempi olo.
Mä tiesin tän kuoleman etukäteen mutta kun aikaa on vaikee määrittää, ajattelin sen tapahtuvan vasta parin vuoden kuluttua.
Kultaisista ystävistä olen kiitollinen koko loppuikäni sekä meediosta jotka ovat ihan sananmukaisesti pitäneet mut jaloillani.
Hassuja juttuja tapahtui myös illan aikana täs mieheni ns kantapaikassa kun saavuin sinne: hanat meni kiinni ilman selvää syytä, musiikki loppui, kassakone avautui itsestään.
Aloin nauraa kun toinen on tiskin takana ihmeissään. Voimakkaasti läsnä vaikka nyt en tunne mitään muuta kuin humalan ja puhekohtauksen jonka uhriksi joutuu kohta joku satunnaisesti valittu frendi.
Voi prkl miten idiootteja miehiä voi olla olemassa
Heti mieheni kuoleman jälkeen olen saanut ainakin kolme törkeetä ehdotusta kun tietävät että asun nyt yksin.
Toki haluisin läheisyyttä ja kosketusta mutta muuten pitää elää kuin nunna. Tää talo varmaan kaatuis tai vähintään syttyis tuleen jos mulla olis yöseuraa
Kauheelta kuulostaa kun rakas ihminen on just haudattu ja edes mietin tällaisia...
Yksin asuminen ilman kosketusta on ihan anaalista.
Mieheni sanoi jo aikoja sit että kun hän kuolee mun pitää olla kunnolla ainakin suruajan. Kuka hemmettissä senkin määrittelee?
Toinen suree hetken, toinen loppuelämänsä. Luostari kutsuu..? Njet
Tää menee eteenpäin. Mitäs lähti ennen aikojaan? Meidän piti kuolla yhdessä jossain lento-onnettomuudessa
Tästä puhuttiin monta kertaa.
Ja minkä helvetin takia piti viedä mun kaikki seksilelut? Miehen logiikkaa
Tosi kiva ilta oli kuitenkin vaikkei tarvitsis käyttäytyä mua kohtaan kuin olisin joku särkyvä nukke