Joku hyvä energia tässä päivässä tosiaan on
Lääkäriltä tosin olisin toivonut lähetettä enkä unilääkkeitä mutta hihittelin googlattuani Stella lääke. Jostain kumman syystä en saanut Yliopiston Apteekin sivuita tietoja avattuu
Kävin kaupassa ja poikkesin lähibaarissa. Puhuin kahden naisen kanssa paranormal ilmiöistä ainakin tunnin.
Kaupan söpö iranilainen kassapoika kysyi miten voin (mieheni jäi aina puhumaan hänelle kuten kelle tahansa tutulle) ja sit asiat kääntyi uudestaan yliluonnolliset ilmiöt osastoon HÄNEN taholtaan ja minä tietenkin korvat hörössä kerro lisää
Harmi että tuli toinen asiakas ja juttu jäi kesken mut sanoi että olenhan mä täällä joka päivä, kerron myöhemmin.
Ihana tyttöystäväni tapasin kaupan ulkopuolella ja hän pyysi käymään
Olen tehnyt muutaman kerran niitä Opasharjoituksia mut en tosiaan joka päivä. Näköjään toimii tai sit mä oon vaan liikaa himassa.
Nyt tulee tätä minäminäminä-tekstiä mutta olen ollut niin paljon yksin että miltei hurmaannun ihmisten seurasta mutta niin näköjään tietyt miehet myös minusta.
Ärsyttää se että hymy ja iloinen olemus tulkitaan ihan täysin väärin. Se että halaan ja pussailen ystäviäni ei tarkoita että mun syliin voi tulla.. ihan joka merkityksessä.
Hyvä fiilis anyway ja tämä jatkukoon