Noita-akka palasi baarista luuta sojossa, kissa kainalossa
Olen tavannut tänään taas niin mukavia ihmisiä että joku hyvä karma mulla jotenkin on tällä osa-alueella.
Ei ole sattumaa että ollaan nähty leijona-miehen kanssa kolme kertaa lähiaikoina. Ei mitään sexual juttua vaan tosi vahva yhteys. Tosi helppo puhua ja "minä lumoan hänet" sanojensa mukaan
No tietenkin lumoan vaikka naapurin mummon jos olen ollut miltei koko viikon yksin himassa ja todellakin pohtinut ihan liikaa kaikkea mahdollista. Sitten kun "pääsen irti" on sitä asiaa aika helevetin paljon
Huomasin torstai-iltapäivänä et tää vati kaaaaatuuuu ja lähdin shoppailee.
Ostin kaikkea muuta kuin sitä mitä piti, tuhlasin, ajelin taxilla, kävin baarissa pikasiiderillä jolloin törmäsin Jormaan 66v jonka lumosin myöskin ja hän halusi myös mun numeron kuunneltuaan mun monologia vartin.
Nyt kyllä naurattaa kun tätä kirjoitan mutta alkuviikko....suoraan helvetistä. Mielialavaihtelu aivan järjetön ja ainut mikä auttoi oli lähtee ulos kävelee. Olen siivonnut ja sotkenut yhtä aikaa.
Toisaalta just tällanen skitsokausi on kaikista paras luovuuteen.
Mielettömästi ja mielettömiä unia, kirjoitusfiilis, sisustaaINNO-oloissa, maalaa, laulaaaaaaa
Juttelelin leijonan kanssa tunnin puhelimessa. Herätin. Mulla on oikeesti niin mukava uusi ihminen tässä vaiheessa jossa sitä kaipasinkin. Mua paljon vanhempi mies, tosi lahjakas, viisas ihminen.
Sain ruusun häneltä
Se on nyt meedion maalaaman enkelitaulun vieressä
Samassa kohdassa oli ruusu jonka mieheni osti mulle joka viikko. Nyt taas itkettää kun kirjoitin ton
Enkä tajua sitä miksi meedio maalasi tolle enkelille ihan samanlaiset pitkät hiukset mitkä miehelläni oli.
Kuva on tosi kaunis väreiltään mutta miksi selvä maskuliinisuus ja sama hiusjuttu?
Meedio vielä kysyi heti kun tavattiin silloin 13.päivä et minkäs väriset hiukset M:lla olikaan?
Miks sen piti maalata mun enkelille kuolleen mieheni hiukset?
Mä soitan sille pääsiäisen jälkeen ja kysyn tota koska nyt häiritsee näköjään taas kaikki.
Leijona tulee hakee iltapäivällä jos haluun mennä ostoksille. Ei kiinnosta taas mikään.
Siihen olen tottunut että päivän mittaan voi muuttua muutaman kerran mieliala mutta nykyään voi vaihtua alle puolessa tunnissa. Se ON huolestuttavaa.
Koitan käydä ostamassa kuitenkin uuden takin tänään ja meen kissaterapiaan leijonan kotiin.
Mä rakastan kissoja ja ne tajuu jostain kumman syystä myös noita-akkaa....