Keltainen lukioaikoina
Kiitos muru, päivän eka nauru
Mulla on niin ihme suhde faijan kanssa. Me tapellaan ja huudetaan toisillemme. Tehdään pikasovinto samana päivänä ja sit hän tuo jotain
Eilen oli tosi törkeä sanoissaan ja huusi mulle kun sain allergiaoireet siitä paskaisesta pesukoneen huoltajaukosta (masina on vieläkin mustissa sormenjäljissä) Sick! Ihan kuin se olis mun vika et olen niin jumalattoman herkkä
No tänään tuli sit lohdutuslähetys joka sisälsi kaikenmaailman pesuaineita, ihovoiteita ym
Tervettä menoa joo
Koko family on outo
Ihanaa kuitenkin että aurinko paistaa
On satanut niin paljon ja nyt jos vaan saadaan lisää paistetta, ei kestä kauan kun alkaa luonto alkaa vihertää
Kävin tunti sit kaupassa ja alkoi hermostuttaa jonossa joka tuntui tod matelevan. Enkeli alkoi väreillä vieressäni ja siitä ihanasta lähti ilon energiaa paljon. Hymyilin ja vieläkin hyvä olo kun ajattelen sitä
Niin toivon että jokainen näkisi oman enkelinsä edes joskus ymmärtääkseen miten paljon meitä rakastetaan
Soitin ystävälleni ja kuuntelin hänen murheitaan. Sit hän alkoi nauraa tosi vapautuneesti, tajusin että se ilon enkeli kosketti häntä
Kolme viikkoa myöhässä olleet menkat alkoi samantien
Sitä kundia olen tapaillut joka näytti mieheni kuolinpaikan ja hän on alkanut muistaa uniaan sen jälkeen kun tavattiin ja ollaan puhuttu tosi paljon
Jollain tavalla mun auttajan rooli alkaa hahmottua. Hyvä
Tuli tästä omasta viestistäni jotenkin outo olo kun luin uudestaan vaikka totta joka sana.
Tyttöystäväni on ihanan vapautunut sexual mutta mä en pysty edes ajattelemaan muita kuin se mitä oli.
Ja niin kauan kuin sitä mietin, ei uutta tulekaan. Frendi sanoi vkl:na että olen ihan psyk.som kipee eikä muuta. Jaaha, jos vierestä tempastaan henkimaailmaan ihminen joka on tyydyttänyt kehon niin seksuaalisesti, haastanut henkisesti sekä stimuloinut älyllään
Ei sentäs trauma mutta melkein on tajuta se etten varmaan ikinä löydä niin karismaattista, monipuolista ihmistä. GRRRRRR!!! Ei pitäis ajatella negaa...mut oli paljon aikoja joita missään nimessä en haluis takasin
Ihan mieletön ristiriita ja liikaa minäminä-ajattelua mut silti... Mun haastaja on pois