No puolikuollut sit
Hän on niin mustasukkainen vieläkin. 23v poikalainen saattoi mut kotiin koska luuli pääsevänsä... :
Toki oli kiva kävellä kimpassa kun kaipasin puheseuraa mutta alaovella Kiitos ja hyvää yötä
Miehet on hölmöjä kun kuulevat naisen olevan leski. Toiset säikähtää (oikeesti) joillekin tulee ooooh! Toi haluu varmasti munaa ym Idioottireaktiota olen todistanut monia kertoja. Tai sit mulla on vaan väärät mestat
Kaikki ystävät ja puolitututkin tietää tietenkin mieheni kuolemasta mutta kevätkiimaisten ravintolamiesten käytös osaa ärsyttää niin paljon.
Se nähtiin tuolla ylhäällä ja tv meni päälle itsestään kun tulin kotiin. Hyvin vahva läsnäolo edelleen.
Hassua oikeesti miten se tuntuu. Oltiin paljon tässä olohuoneessa yhtä aikaa. Minä netissä: luen, kirjoitan ja kommentoin miehelleni lukemiani juttuja ja oli paljon keskusteluja
Hän istui huoneen toisella puolella ja luki Helsingin Sanomia, teksti-tv:tä ja mitäsattuu telkkarista.
Edelleen kun istun tän läppärin ääressä, aistin hänet niin vahvasti takanani, omassa tuolissaan. Tää ei ole edes ikävää vaan jotenkin sopeutumista edelleen
Sen vuoristorataintohimokaksoisliekkisuhteen jäljeltä jäi parantava rakkaus. Niin minä hänen läheisyytensä tunnen