Tosi kiva ilta ystävän kanssa karaokebaarissa jossa oli hyviä laulajia minä mukaan lukien. Itsekehua
Vanha pappa tuli vielä sanoo mulle pilkun aikaan et laula tyttö lisää
Ihana
Frendi heitti ilmaan kummallisen ehdotuksen: Voinko mä muuttaa sun luo puoleksi vuodeksi?
Olin ihan hämmästynyt. Onhan mulla tilaa täällä mutta asuminen toisen ihmisen kanssa...
Jo niin tottunut olee yksin että kummallista ajatella toista täällä
Stadissa on kyllä järkyttävät vuokrat. Frendi maksaa alle 30 neliön kämpästä 700 egee kuussa.
Haluisin auttaa ja vois tulla mun kotiin...mutta niin älyttömältä vaikka kuulostaa mut mä en halua homeitiöitä himaani.
Pelkästään taximatkalla kotiin tarttui mun vaatteisiin se ällöttävän makea homeen haju auton penkistä ja kaikki kledjut on nyt pesukoneessa mitä mulla oli päällä
Kuski sanoi että siinä paikalla oli just aikaisemmin joku ihminen. Mulla on eläimen hajuaisti oikeesti sille paskalle
Frendi maksais mulle muutaman satasen kuussa asumisestaan täällä mutta just tän homejutun takia tuskin natsaa
Homeihmisiä pidetään hulluina mut haluun nähdä sen ihmisen joka nauttii neurologisista häiriöistä tai että kurkku ja suun limakalvot turpoavat on miellyttävää
Kiva ilta muuten
home vaan tulee turhan usein vastaan
Tapasin myös ihanan naisen ja vaihdettiin numeroita
En käsitä ihmisiä jotka sanoo ettei aikuisena saa enää ystäviä. Oltiin ystävän kanssa kaksin ja huomattiin kaunis nainen joka istui yksin. Pyydettiin hänet meidän pöytään ja höpistiin koko loppuilta kimpassa. Laulettiin yhdessä ja nyt ne kaks on jo facekaverita ja mä haluun nähdä ihan livenä sen naisen asap. Vaikeeta? Ei ole