Skitsoilin niin paljon viime yönä kylpyhuoneen katon takia että oli pakko soittaa tänään huoltomies paikalle.
Tsekkas kylppärin ja tokas et siisti kuin mikä eikä täällä haise home. No, tämäkin vahvistaa sitä että mulla on pakkoajatus tai mikä lie häiriö tullut. Hyvä kuitenkin että mestat on ok.
Helpotuksen huokaus.
Sit tuli puhelu sairaalasta että lähete on tullu ja milloin pääsen tulee polikäynnille, psykiatrille siis.
Olin aivan ihmeissäin miten nopeeta toimintaa. Alle viikossa pääsen nuppitohtorille ja vielä kunnallisella puolella.
Kai mä oon näyttäny niin surkeelta sillä A-sairaalassa että tuli pikalähete. Erittäin hyvä asia
Perjantaina tapaan psykiatrin. hehe tekis mieli kertoa tosta sunnuntain kokemuksesta mutta aukeis osastopaikka varmaan samantien
Kolmas hyvä ihminen tänään on mun äiti joka tuli auttamaan kotihommissa. Kultainen
No mikäs aika nyt alkoi kun apua tulee joka suunnasta. Frendi tuli pari tuntia sitten ns.miesten töihin ja naputtelee ympäri asuntoa. Ihmetteli myös tota mun pikapääsyä päälääkärille koska "ethän sä vielä niin hullu ole"
Laskeskelin tänään että olen käynyt tän vuoden puolella yleislääkärillä ainakin 6 kertaa, hammaslääkärissä 4 kertaa, ihotautilääkärissä 2 kertaa + kolme puhelinkeskustelua, fysioterapiassa pari kertaa, perjantaina psykiatrille, hammaskirurgi ja silmälääkäri reilun kuukauden kuluttua.
Tän lisäks allergiatestit + verikokeet. Aika paljon