Lehmäherätys
Mä kävin tänään psykiatrilla ja ad/hd-tutkimukset alkaa. Pengotaan paperit neuvolaikäisestä asti
Olen saanut jo diagnoosin mutta kunnallisella puolella ollaan tarkempia lääkkeiden suhteen joten tulee olla varma dg. Tosi pätevä nuori psykiatri.
Kysyin onko tähän halvatun keskittymishäiriöongelmaan minkäänlaista luomuhoitoa. Hän sanoi: Koita meditaatiota.
Ei ole näköjään Räsäsen linjoilla
Toi ilmanpuhdistajakone osoittautuu päivä päivältä paremmaks hankinnaksi. Sairaalan sisäilma oli niin kamala että kysyin onko siellä hometta, hoitajien mukaan ei mutta valittivat itsekin miten huono ilmanlaatu on.
Ihana oli ukkonen viime yönä vaikkei täydellä volyymilla tullutkaan. Tuulee, ilma kiertää, läpiveto ja masina päällä.
Mulla on erittäin raikas koti nyt josta olen erittäin tyytyväinen.
Homekoulut ja vanhainkodit ei tule vieläkään saamaan tarvittavia toimenpiteitä vaikka on sanottu " Viimepäiväisissä keskusteluissa homekorjauksia on esitetty yhdeksi talouden elvytyskeinoksi" Sitä se todellakin olisi mutta katsotaan...
Tämä on iso ongelma joka tulee paisumaan isoihin mittasuhteisiin. Frendin ja lukioni reksin kanssa puitiin tän maan asioita viime yönä. On menty tosi pelottavaan suuntaan monella osa-alueella. Ystävä sanoi muuttavansa ulkomaille heti kun asuntolainan saa hoidettua. Mulla ei ole velkaa mutta täältä taidan lähtee minäkin jos tää junttimeininki jatkuu. Tuplais vaikka alkoholi-ja tupakkaveron niin rahaa kyllä tulis
Edelleen ihmettelen "Valo tulee Pohjolasta" juttua. Suomea se ei ainakaan tarkoita