Johan oli puhelu!! Ystävä soitti (telepatia toimi taas) ja juteltiin hetki. Sit hän antoi luurin uudelle ystävälleen jonka on tuntenut vasta muutaman kuukauden. Tämä 22-vuotias kundi antoi mulle sellasen selvityksen Atlantiksesta sekä Lemuriasta, kristallien voimasta, enneunista, Kristustietoisuudesta, auroista ja suojauksesta että olin itse kuunteluoppilaana.
Luulin tietäväni jotain ja sit tällainen 15 vuotta mua nuorempi tapaus antaa sellasen tietopaketin omista tiedoistaan että olen edelleen ihmeissäni.
Olen niin kiitollinen siitä että tässä maailmassa yhä useimmat avautuu Valolle ja saa noinkin tarkasti tietoja vanhasta tietopankistaan. Tämä tapaus on aktivoitunut kaksi vuotta sitten
Kerroin toki omat neuvoni mutta sanoin että olisi hyvä tavata silmästä silmään ja voin ohjata hänet tarvittaessa omien tietäjänaisteni piiriin.
Aika epävakaata elämää elänyt nuori mies joka lopetti sekoilun ja on näköjään avautunut tosi nopeasti.
Oli tosi tylsä päivä tähän asti ja hän sanoi samaa. Sit ollaan yllättäen ihan samoissa sfrääreissä ja mä pompin ilosta hetken näitä ihania Valoihmisiä kuunnellessani jotka tiedostaa itsensä kovien kokemusten jälkeen ja tajuaa jo nuorena tehtävänsä
Kiitos kiitos kiitos