Mua ei mikään seerumi tai tiiviste enää pelasta, mutta ihailen todella teidän Vaakojen tyyliä. Jaksatte kiinnostua muodista ja purkeista.
Itsekin kiinnostun aina, hetkeksi, en tosin riittävän pitkäksi, jotta sillä olisi merkitystä käytännössä.
Mutta mua mietityttää, onko Long island iced tea sitten missä muualla tahansa esim rommikola?
Kun pääsisi Karibialle maistamaan oikeaa rommia. Ei sillä, opin viime talvena, että myös Gran Canarialla tehdään hyvää rommia ja espanjalaiseen tyyliin tarjoilija kaatoi sitä drinkkiini ihan riittävästi.
Jopa oppaissa mainittiin, että drinkkien kanssa kannattaa olla varovainen juuri tuosta syystä. Olin Barcelonassa ravintolassa ja tilasin sangriaa. Kysyin tarjoilijalta kuinka vahvaa se on, tarjoilija vaan levitteli käsiään ja sanoi, ettei tiedä. Kuulemma selviää sitten. Oli aikainen lento seuraavana aamuna, että en sitten juonut koko kannullista, mutta toi juttu naurattaa ja hymyilyttää vieläkin. Just siitä tykkään espanjalaisissa, että ne ei nipota mitään senttejä.
Tanskassa taas olen juonut elämäni parhaan mojiton ja sen tekeminen taas oli todellista hifistelyä! Miten paljon drinkkien teko kertoo eri kansoista? Hmm. Tykkäsin muuten myös tanskalaisista.
Näihin tanskalaisiin tunnelmiin, parasta on viikonloppu ja hyvä hygge.