meryem
|
|
« Vastaus #2880 : 27.10.2016 23:09:45 » |
|
Niinpä, jos ei ole mitään menetettävää niin mitä sitä enää pelkäisi. Toisaalta pelottava tilanne sekin. Mutta kyllä varmaan enimmäkseen menettämisen pelkoa ja epävarmuutta. Kun elämässä on jotain todella tärkeää niin pelkää, että sen menettää. Sitä täytyy vain antaa huutia ikäville ajatuksille ja uskoa, että kaikki se hyvä mitä on saanut, niin sen on ansainnut. Mun mielestä tuosta sun eilisen päivän kuvauksesta huokui sellaista aitoa iloa ja luottamusta elämään, että olen ihan kade, vaikka eihän tuollaiselle voi kuin hymyillä ihan aidosti iloisena, että jollain on noin.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2881 : 27.10.2016 23:39:34 » |
|
Oon mä kiitollinen siitä mitä mulla on, ihan vilpittömästi. Ja mä osaan arvostaa sellasta "kaurapuurorakkautta" ( 2. huoneessa)... Enimmäkseen mun arki ja elämä on HIRVEEN tavallista. Mun mieli sen sijaan ei ole ihan tavallinen. Mulla on sellanen ajatusmaailma/toimintamalli elämässä, mihin liittyy maanis-depressiivisiä / ADD -piirteitä (keskittymishäiriö ilman "ulkoista" ylivilkkautta). Perheenjäsenellä onkin diagnoosi tuohon jälkimmäiseen, mutta koen et pärjään elämässäni ilman diagnoosia tai lääkitystä, vaikka välillä aloitankin kymmentä projektia yhtäaikaa ollen vähä vauhdikkaampi ja välillä menee viikko niin että nukkuisin vaan ja kaikki on tahmeeta. Oon huomannut, että mulla auttaa vain se, että koitan toimia rutiinin omaisesti kaikessa, koska VAIKKA ne rutiinit on mun suurin inho, on ne myös mun pelastaja. Ja koen et mun oireilu on ns normaalin herkän ja luovan ihmisen elämää. Juhliminen ja alkoholi saa mut pois raiteiltaan, samoin kuin liika vapaalla oleminen tekemättä mitään. Silloin ahdistun, muutun levottomaksi tai lamaannun ja vellon synkässä olossa. Joskus tuntuu todella hassulta, että kaikista näistä mun "ongelmista" huolimatta mulla on toimiva koti, ammatti jossa on paljon vastuuta, hyvä mies ja lapset. Ja se kaikki on hallussa. "En ole mikään prinsessa, joka tarvii pelastaa. Olen kuningatar ja minulla on koko tämä paska hallussa!". Tietty mä iän myötä olen muuttunut päättäväisemmäksi ja teen asioita saavuttaakseni jotain, en enää käy ihan niin tuulella kuin aikaisemmin... Mut kyl mä edelleen meen paljolti vain vähä kuin virran mukana ja annan intuition ohjata kaikessa. ja mä ollaan niin vastakohdat tosi monessa asiassa. On oikeastaan todella outoa, että me ollaan yhdessä. Silti meillä on jotenkin saumaton yhteistyö. Mä todella tarvitsen jonkun, joka luottaa muhun noin sokeesti, siitä huolimatta että se tietää minkälainen mä olen. Tää viittaa nyt mun juhlimiskäyttäytymiseen ja ihastumistaipumukseen. Mut hänellä onkin tosi hyvä itsetunto. Samaa en voi sanoo itsestäni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #2882 : 30.10.2016 15:20:26 » |
|
Hyvä viikonloppu.. Pitkiä yöunia, eilen kävin lenkillä kahteen kertaan ja tänään menossa taas Elämä on tullut turhan suorittamiskeskeistä, ja jäänyt vähälle kaikkein parhaat jutut (kuten just ulkoilu) joten nyt käännetään suunta
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Domo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2883 : 30.10.2016 16:28:27 » |
|
Joo -tolta joskus tuntuu kun netissä juttuja lukee Tän päivän parasta antia oli pyykkikonekaupat. Naapurin konetta kaupittelin netissä kun naapuri itse ei juuri nettiä käytä ja muutaman mutkan kautta sit saatiin viimein se tänään vietyä uuteen kotiin. Naapuria helpotti kun sai turhan koneen pois nurkistaan ja mulla hyvä mieli kun pystyi auttaan
|
|
|
tallennettu
|
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua." -Risto Ahti-
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #2884 : 01.11.2016 22:22:42 » |
|
Aloin pitkästä aikaa pitää päiväkirjaa ja yritän nyt aamusivuja rustailla. Tai iltasivuja, jos ei aamulla ehdi tai jaksa.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #2885 : 02.11.2016 19:18:59 » |
|
Mää tarviin lomaa Parasta päivässä se, että nyt oikeasti tajuan sen että alkaa lähteä käsistä
|
|
|
tallennettu
|
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Varjotar
|
|
« Vastaus #2886 : 02.11.2016 19:31:43 » |
|
Olen saanut vastauksia kysymyksiin ja muistanut paljon kaikenlaista tärkeää. Oppinut nöyremmäksi ja olemaan kiitollinen paskasta tuulettimessa jonka siihen itse heitin
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
Serafina
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2887 : 03.11.2016 11:30:02 » |
|
Vapaapäivä ja lumiset maisemat! Kylmän kauppareissun jälkeen mukillinen kuumaa teetä ja rahkapiirakka. Kaikessa rauhassa lukemista ja musiikin kuuntelua
|
|
|
tallennettu
|
Valkoinen solaarinen tuuli
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #2888 : 03.11.2016 20:04:21 » |
|
Lumi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #2889 : 04.11.2016 18:56:09 » |
|
Se että voi hyvällä omallatunnolla olla menemättä mihinkään Olis ollu työporukalla illanistujaiset, ja olin jopa menossa, mutta tulin kotimatkalla siihen lopputulokseen että ei kiitos.. Ihana olla kotona ja juoda teetä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #2890 : 05.11.2016 10:58:39 » |
|
^Pistin pomolle viestin eilen, että en tule, mutta ei tainnu mennä perille kun kaikki kyseli koko illan että olenko tulossa No voi kettu.. Päivän parhaat this far: WONDER WOMAN - Official Trailer https://youtu.be/1Q8fG0TtVAY+ Ihana talvipäivä pyykit kuivamaan, suihkuun, ulos ja sitten jos lähtisi käymään jossain kylillä.. + http://www.enigmaspace.com/#circleeight+ Modigliani Ateneumissa+ Prismassa on ainakin 7 erilaista Aino-jäätelöä o.O Meinasin alkaa jäätelölakkoon, mutta en mä nyt voi
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.11.2016 20:26:35 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #2891 : 06.11.2016 17:58:27 » |
|
Uusi lämmin ulkoilutakki En voi uskoa, että kukaan pöljä lähtee ulkoilemaan sellaisella ohuella syystakilla kun pakkasta on kuitenkin -4. Paitsi tietysti minä Mietin miksi se on niin vaikeaa tuo talvipukeutuminen. Kun menet ulkona lyhyetkin siirtymät villakangastakissa niin miksi sitä kuvitteli, että sama ulkoilutakki yli tunnin lenkillä(!) käy edelleen pakkasilla kuin syksyllä +13 keleillä. Nyt vien ton ohuen takin kyllä vintille, etten vahingossa taas laita sitä Muutama päivä sitten palellutin jalkani kun lähdin välikausi kengissä ja odottelin sitten yli puoli tuntia viimassa myöhässä olevaa junaa. Silloin mulla tosin oli villakangastakki. Miksi nämä samat virheet pitää tehdä joka vuosi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #2892 : 06.11.2016 18:14:28 » |
|
^ Mä rakastan syksy- ja talvivaatteita ja varsinkin takkeja, mutta ei aina löydy kaupoista sopivia. Nyt on villakangastakki ja toppatakki, sekä tuon villakangastakin päälle voi heittää turkisviitan jos tarvis on Pipo on vielä vaikeampi, mutta mulla on mutsin tekemä ja syksyllä löysin laivalta toisen hyvän
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #2893 : 06.11.2016 19:14:04 » |
|
Niin minäkin, mä en vaan aina tajua alkaa käyttää niitä Se tunne kun saat säähän sopivat vaatteet eikä tarvi hytistä Tykkään kanssa takeista, mutta huomannu, että mulla ne painottuu selkeästi kevääseen ja aikaisempaan syksyyn. Rakastan nahkatakkia ja mulla on muitakin hyviä välikauden takkeja, mutta talvella ei ole ollut kuin villakangastakki ja sitten sellainen tosi paksu takki, joka sopii silloin kun on -20. Mutta varsinkin ulkoilu näin -5 on jääny tosi heikolle varusteille, nyt on hyvä takki just siihen ja en tiedä tuleeko siitä jopa muutenkin käyttötakki kun villakangastakki ei pidä tuulta yhtään eikä myöskään vettä. Pipo mulla on hyvä. Ostin Lapin reissulta ja sopii just hyvin näihin keleihin. Sitten on sellainen kunnon karvapipo sitä varten kun on -20. Nyt talvikengät on edelleen ongelma. Ostin viime talvena Riekelit. Ne on lämpöset joo, mutta se malli ei sittenkään istu mulle eikä näillä keleillä tarvi olla ihan noin paksut vuoret. Kenkäkaupoille varmaan pitää mennä seuraavaksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #2894 : 06.11.2016 19:22:42 » |
|
Mulla on viime vuonna ostetut Timberlandin kengät talvikäytössä, mutta eivät kyllä toimi jotenkin, selkä ja jalat kipeytyy jos kävelee pitkiä matkoja Mulla oli viime vuonna myös yhdet halvemmat kengät millä sain selkäni jumiin samaan tyyliin. Riekerit eivät kestäneet kuin puolisen vuotta, alkoivat sen jälkeen päästää vettä sisään. Tästä näkee, että pitää testata ne kengät hyvin (tuo selkäjuttu) ja mielellään panostaa rahallisesti riittävästi, koska ne sitten kyllä kestävät vuosia kun kerralla ostaa hyvät.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|