Tähän taloon on tulossa putkiremontti ja olen stressannut megana missä ihmeessä asun remontin ajan.
Faija keksi tänään loistoidean: asuntovaunu
Voin siis olla vanhempieni tontilla siinä pömpelissä niin kauan kuin haluan.
Vanhempieni talossa en voi viettää pitkiä aikoja koska sielläkin on hieman hometta josta oireilen ja toki asuntovaunuissakin voi olla hometta mutta vaunun voi vaihtaa sit uuteen koska me ainoastaan vuokraisimme sen
Peseytymismahdollisuus on myös erillisessä ulkorakennuksessa eli mun ei tarvitse käydä siinä ns päätalossa välttämättä lainkaan.
Olen niiiiiiiin helpottunut
Toinen ilonaihe on yllättäen iskenyt kokkausvimma
Olen aika surkea kokki mutta siihen tulee muutos.
Ostin tänään kuivakaapit täyteen ei-gluteenipitoisia jauhoja mm tattarii ja spelttia, lisäks linssejä sekä hirssiä joista alan opettelee erilaisia ruokia.
Olen leiponut viimeks 7-luokan köksäntunnilla joten saas nähdä mitä vakerryksiä tulee. Motivaatio on kuitenkin kova
Kahden viikon kuluttua tapaan meedion kurssin merkeissä ja sitä odotan kovasti.
Suuri ilonaihe oli myös kahden tunnin puhelu sielunsiskoni kanssa jota näen aivan liian harvoin. Sovittiin että lähdetään lähiaikoina stadiin hurukauppoihin yhdessä kiertelemään.
Muistan varmaan ikuisesti sen kun saimme yhtä aikaa oudon kohtauksen Jalokivigalleriassa ja lähdimme pikavauhtia ulos huohottamaan.
Tosi herkkiä ollaan kumpikin ja niiden kivien lataus vaan oli meille liikaa.
Tällä kertaa koitamme pienempää kiviputiikkia