Mitä on hygge?
Se taitaa olla jotain, mihin kaksonen ei pääse.. Villasukat, sohva, kynttilänvalo? Tulee heti levoton mieli. Jalkoja hiostaa. Ei jaksa maata, eikä istua. Pitäis tehä jotain muuta kun löhötä tässä. Samasta syystä kirjan lukeminen aloillaa, ei onnistu. Kynttilät tekee levottoman olon myös. En pidä savun hajusta ja mietin vaan, et muistankohan sammuttaa tuon. (ai vitsit, miten stressaavalta ihmiseltä kuulostan
)
Mut siis parasta tässä päivässä... Ehdottomasti se, et kuurasin ja puunasin koko kylppärin, siirsin pyykkikoneenkin ja pesin lattiat ja seinän sieltä takaa. Yöks mikä määrä sellasta "rasvaista pölyä". Lisäks pari legoukkoa, hiuslenkki, tyhjä käsisaippuapullo, tyhjä pyykinpesuainepullo ja pesupallo olivat siellä olleet jemmassa ties miten kauan.
Parasta on myös se et oon osannut nyt suhtautua realistisesti yhteen ihmissuhteeseen ja tajunnut sen potentiaalit. Jos toinen osapuoli ei ole valmis/halukas samaan kuin minä, niin mitä sitä suotta odottamaan ja toivomaan vuositolkulla. Oikeestaan pääsin tähän ajatukseen täällä astrossa. Kyse tästä mun
-kaverista. Pysyköön kaverina. Sellaisena, joka ihan itse saa päättää milloin haluaa seuraani. En enää odota että me lähdettäis viikottain lenkille tai tavattas kovinkaan usein tai puhuttais henkilökohtaisuuksia ja oltais aina kuin siskokset. Ei se hänen kanssa tule onnistuu. Ja nyt mä aion hyväksyä sen ja hänet ja antaa anteeksi itselleni että olen hölmöyksissäni odottanut häneltä vääränlaisia asioita.
Ja päästää irti katkeruuden tunteista!
Hauska kaveri. Mutta, mä löydän joskus elämääni vielä ystäviä, sellainen on mun suurin haave. Viimeiset vuodet olleet hiljaisia.