Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsi ja polvi  (Luettu 4052 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« : 08.12.2009 23:45:49 »

Voi elämän kevät taasen, näen tosi paljon ennustavia unia ja hyvin sekalaisena vieläpä. Olen huomannut omissa unissa, että jotka jää todella mieleen, niillä on se ennustava tarkoitus, mutta kun en osaa tulkita mitä ne tahtoo kertoa  buck2 Näin sellaisen unen, että synnytin pienen lapsen ja se oli syntynyt minun polvesta  Huh otin käärön käteen ja ihmettelin, että miten se polvesta ja olen rymynnyt vaikka miten päin ja lapsi kuitenkin ehjä ja tarkistin vielä sukupuolen ja poikahan se oli  angel pienikokoinen kylläkin. Mittee tuo tahtoo sanoa, osaako kukaan valista, kun en ole unituntija ja täällä liikkuu niitä unimestareita kuitenkin   smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 09.12.2009 00:35:37 »

Voi Sawotar..  Embarrassed Mie tiedän kuinka paljon sinä toivot pientä nyyttiä
ja voi kuinka sinä olisit, itseasiassa olet kaikkien äitien äitien perikuva,
miten sen olla pitäisikin!

Olen surullinen ja vihainen, että juuri sinulla on niin hankalaa tuo uuden enkelin
maailmaan saattaminen, kun juuri sinä ja sinun miehesi olette ne,
jotka ovat päteviä enkeli-lapsia kasvattamaan.. miksi ne lapset valitsevat niin vaikean polun..? Cry
Pitääko enkelienkin käydä kehitysprosessia läpi vaikeamman kautta tai paremminkin,
miksi he tekevät sen..? Cry

Minulla on hyvin syvä, liikuttava ja luihin ja ytimiin asti menevä tunne ja se ei valehtele.
Se ei yksinkertaisesti voi! Cry

Miksi sinä et ole minun äitini tässä elämässä..? Cry
Sinä olet aivan erityinen..  smitten Cry smitten ...en mie tiedä miten.  Embarrassed

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.2009 15:03:56 »

polvi on käsittääkseni vähän samaa kuin jalat eli etenemistä.. lapsi on kehitystä.. joten pojasta polvi paranee. tarkoittaa mielestäni edistystä.

itse näin "vähän" rankemman unen; äidiltäni oli poistettu käsi ja silti piti sanoa että rakastan häntä niinkuin onkin.

Knee

To dream of your knees, symbolizes a level of support your may be receiving. It also indicates that you are feeling very emotional. Feelings of inadequacy and issues of power/control also come into play. You may have more than you can handle.

Amputation
To dream that your limbs are amputated, signifies abandoned talents and serious, permanent loss. It indicates your feelings of frustration, powerlessness and helplessness. Sometimes amputation may also represent a situation that you have been ignoring and has finally reached a crisis point. In particular, to dream that your arms are amputated, suggests that you lack motivation. Dreaming that you legs are amputated suggests that you are limited in movements and where you want to go in life
« Viimeksi muokattu: 09.12.2009 15:08:13 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #3 : 10.12.2009 21:52:55 »

Kaunis kiitos Sasha ihanista sanoistasi  smitten  smitten  smitten Ja minä ole heittänyt vauva haaveet romaukoppaan, ilmeisesti ei ole niin tarkoitettu tulevaksi, vaikka povattu satoja kertoja, että pieni poika tulisi vielä  angel se tulee jos tullakseen, olen silti tyytynyt tähän hetkeen ja etenen urallani eteenpäin hiljaa nauttien elämän tuomista ihanista asioista  smitten Tosin kuulin, että minusta tulee mummo  angel  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 10.12.2009 22:01:45 »

No mutta voi mahdottoman hieno juttu! Cheesy  smitten Nuori mummo siusta tulee!  Shocked Cheesy smitten
Meillä on koko perhe vanhempia, isovanhempia, iso-isovanhempia,
tätiä ja setiä parissa polvessa myöden aivan sekaisin perheen vastasyntyneestä pikkuisesta! Cheesy
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2009 07:12:32 »

Aivan varmasti Sasha  smitten  smitten  smitten Onnea kovasti tädille, syntyi lapsi oikein mahtavaan ja rakkauden täyteiseen perheeseen  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: