Hei! Eihän tässä mennytkään kuin muutama vuosi, kun tuli rekisteröityä.
Täällä vaaka, nouseva neitsyt. Kiinalaisessa astrologiassa lohikäärme, mayalaisessa sähköinen valkoinen tuuli, ja numerologiassa elämänpolku on 11, eli siis sellainen oman polun kulkija, joka joka päivä ihmettelee maailman ihmeellisyyttä ja monipuolisuutta kaikilla tasoilla.
Teen rakkausenergiahoitoja kasvotusten ja etänä ja tämä on sellainen itsestään 7 vuotta sitten auennut juttu, jolle en ole vuosien eri energiahoitojen tutkiskelun jälkeenkään löytänyt vastaavaa, joten kutsun sitä sitten tuolla nimellä. Tekniikka on samantyyppinen kuin Pranic Healingissä, mutta silti erilainen. Sitten minulla on liuta apureita verhon toiselta puolelta, eri enkelitasojen lisäksi minulla on kunnia jakaa matkani Elohimin seurassa ja sieltäpä suunnasta onkin vuosien aikana monenlaista energiatehtävää tupannut - viime vuodet olen kanavoinut valoa maapallon energiagridiin ja tasannut gridiä omalta osaltani. Nyt on sitten valon jakamisen vuoro. Se onkin sitten enemmän ihmisten auttamista suoraan, mm. vanhoista peloista ja traumoista vapauttamista energiatasolla.
Astro.fi on siis tuttu paikka, mutta jotenkin tämä foorumi oli aina jäänyt näkemättä. Nyt sitten tutustumaan länsimaisen astrologian ihmeellisyksiin joulun aikana.
Ja kaikille siunattua, lämpöistä ja valoisaa joulua!