Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kummitukset, poltergeist ja muut yliluonnolliset jutut  (Luettu 11479 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 13.12.2009 00:52:30 »

Mie kun olen niin hullu ja tykkään noista kummajaisten kohtaamisista,
niin ajattelin perustaa heille ihan oman topicin. Smiley

Kerro kokemuksistasi tai kuulemistasi yliluonnollisuuksista.
Lisää videoita tai kuvia vapaasti. Feikit ovat sallittuja, jos ne ovat todella hyviä. Smiley

Oletko videoinut kummituksia? Ajattelin ainakin yhden kännykkäni virittää kuvaamaan
tämän talon tapahtumia, kun välillä on tunne, etten ihan yksin kotonani ole.  Tongue

Oletko kutsunut joillain keinoilla henkiä, kummituksia jne luoksesi?

...ja tietenkin hyvä muistutus, älä menetä yöuniasi tai järkeäsi. Wink

Katsomisen arvoinen video. Afro

http://www.youtube.com/watch?v=zVzTNN46mds
« Viimeksi muokattu: 13.12.2009 00:54:23 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 13.12.2009 01:21:05 »

Hahaha....! Grin Humalainen kummitus se vasta jotain olisi! Grin

Tuossa aikaisemmassa videossa on pätkä tuosta liftarista,
mutta tässä se on kokonaisuudessaan. Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=WqW5TBQIP_s
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #2 : 13.12.2009 14:02:55 »

mä en tajuu tota videoo O.o voiko joku selventää?  Cry
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 13.12.2009 17:05:04 »

Mutta loistava pätkä se oli silti! Grin Paljon huonompiakin esitetään aitoina.  Tongue

mä en tajuu tota videoo O.o voiko joku selventää?  Cry

Vieraat kielet ei taitu..?

Nuo kolme tyyppiä on ajamassa kaupunkiin, näkevät tiellä liftaavan tytön, päättävät ottaa sen kyytiin,
koska tyttö on yksin pimeässä myöhäiseen aikaan, jota seurueen nainen hiukan vastustaa ensin.

Tyttö pyytää kyytiä ja ei kunnolla kerro, minne on menossa,
eikä kerro mikä on vialla tai onko kaikki ok, kyselyistä huolimatta, mutta kertoo nimekseen
kysyttäessä "Teresa"  ja sitten uuteen kysymykseen, mihin hän on menossa,
hän osoittaa paikkaa, että;
"Näettekö tuon pisteen tuolla noin... se on paikka missä onnettomuuteni tapahtui...
...ja missä kuolin..." kirkumista kun auto lähtee heittelehtimään ja päätyy ulos tieltä
seurauksella että kaikki muut kuoli autossa paitsi kuvaaja David
ja hän ei ole pystynyt jälkikäteen selittämään mitä oikeastaan tapahtui onnettomuudessa.

Poliisi löysi tuon kameran ja videon onnettomuudessa ja käytti sitä selvittämään,
mitä tapahtui.

Selvisi, että monia vuosia aikaisemmin 1983 samassa kohtaan kuoli
onnettomuudessa Teresa En-muista-sukunimeä niminen tyttö.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 13.12.2009 20:06:55 »

Onhan sitä sattunut ja tapahtunut yhtä jos toista ja tullut koettua monenlaista.  :Smiley Sen verta paljon, etteivät nämä asiat edes ole minulle (enää) yliluonnollisia. Nämä kummitusasiat ja muutkin on tosi mielenkiintoisia, en vain pidä siitä että näillä asioilla pelotellaan ihmisiä, jotka eivät tiedä että oikeasti mitään pelättävää ei edes ole. Ei edes niissä karmeimmissa "pahiksissakaan"

jotka kummittelevat. Enkä nyt siis tarkoita ketään teistä kirjoittajista, että pelottelisitte tms. Wink

Annaelen, suosittelen että pitäisitkin sen "istunnon", että pappasi saisi lopullisen rauhan.  angel
Ei kovin pitkän matkan päässä kotoani, on yksi vanha kummitustalo, josta tiedetään ihan yleisesti ja aina siitä ohi mennessäni kyllä aistii monenlaista. Joitain vuosia sitten olin myös kesätöissä eräässä vanhassa rakennuksessa joka toimii luontotalona jne. ja aina aistin siellä jonkin läsnäolon. Jälkeenpäin sain sitten kuulla, että tästäkin talosta on yleisesti puhuttu kummitusjuttuja. Muutama päivä sitten olin työharjoitteluuni liittyen eräässä vanhassa kappelissa. Aistin siellä heti useiden vaeltelevien sielujen läsnäolon ja kun eräs työntekijä meni papin "puhujapönttöön", sen ovi pamahti hänen takanaan itsestään kiinni. Hän säikähti, mutta ajatteli että se oli jonkin vedon tai muun luonnollisen syyn seurauksena pamahtanut. Itse kyllä tiesin mistä se oikeasti johtui ja myhäilin mielessäni.  Wink Enpä viitsinyt häntä turhaan säikytellä...  Grin  smitten

Rakkaus tuo rauhan, rakkaus tuo valon, rakkaus vie pois pelon.  smitten angel

« Viimeksi muokattu: 13.12.2009 20:10:05 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 13.12.2009 20:16:11 »

Tuosta kappelista vielä sen verran, että se on yksi niistä harvoista, toinen oli Roomassa "kummituskappeleista"/kirkoista joihin olen törmännyt. Sillä yleensä, ne ovat hyvin rauhallisia, ihania paikkoja ja niistä huokuu pyhyys.  angel Eivät nuokaan pahoja paikkoja olleet, mutta rauhattomia ja jostain syystä sinne oli jäänyt niitä sieluja vaeltamaan. Tuo Suomessa sijaitseva kappeli on erään ison sairaalan yhteydessä, joten sillä ainakin lienee vaikutusta asiaan...
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #6 : 13.12.2009 20:34:17 »

en vaan saanut selvää kohdasta... kun tyttö alko kiljuu putosin kärryiltä... XD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 13.12.2009 21:51:22 »

Juu ei pelottelua, kuvittelin sanoneeni sen, ettei yöunien ja järjen menetyksille,
jos tietää olevansa herkkä, niin osaa varmaan käyttää omaakin harkintakykyään? Wink

Olen nähnyt tämän videon jo vuosia sitten poliisi-TV.ssä, ei Suomessa
ja silti se jaksaa hämmästyttää. Huh
Pätkä oli jo tuossa ensimmäisessä koosteessa, mutta tässä se on kokonaisuudessaan.

http://www.youtube.com/watch?v=XSLBtm__aKw

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 13.12.2009 23:18:53 »

Tuosta auto-onnettomuudesta löyty pidempi video.  Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=LOd2NcXxMPo&feature=related
tallennettu
Lucanne
Satunnainen astroilija
*

Angels are for us

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 16.12.2009 01:23:00 »

Minulle on tapahtunut kaikenlaisia asioita.
Mutta en koskaan niitä ole pelännyt vaan ottanut vastaan kaksin käsin ja jossain vaiheessa ymmärsin, että ne ovat viestejä ehkä tuonpuoleisesta.
Vaikka niin hirveästi kaipaamani isani käymisiä täällä.
Minä ihan nautin kaikesta kummallisesta. Ei niitä kannata pelätä.
tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 16.12.2009 13:02:29 »

Munkaan mielestä niissä ei ole mitään pelättävää.
Asun taloyhtiössä täällä Wienissä, joka on ollut olemassa jo 1000-luvulla
ja voitte kuvitella, että täällä on kaikenlaista kulkijaa.

Itse Mozart on asunut tässä talossa (tosin hän on asunut ympäriinsä, kun oli hiukan hulivili,
eikä maksanut laskujaan) ja hänen aikalaisiaan muusikoita (Operan läheisyydestä johtuen kait?),
jotka eivät ole välttämättä niin kuuluisia nimiä. Täällä kuuluu välillä Cembalon soitantaa
vaimean hiljaisesti seinistä. Myöskin Viulun ja Sellon soitantaa.
Seinät ovat 1-1,5 m paksut ja suurin osa naapureista on toimistoja
ja täällä kaikki naapurit tuntee toisensa täällä kerrostaloissakin (Itävaltalainen tapa)
ja viimeinenkin oikea muusikko muutti viime lopputalvesta helmikuussa pois. Tongue
Täällä on vain muutama asunto.  Tongue

Tämä on ollut myös poikakoulu, jota piti nunnat ja siitä on muistona täytetyt oviaukot joka ainoan
asunnon/toimiston seinässä, kun kaikki tilat olivat yhteydessä toisiinsa ja se täytetty aukko
"elää" vanhan talon ja kosteuden mukaan, joten rappausta pitää joka toinen vuosi olla korjaamassa,
kun se tulee esiin seinästä. Grin

Täällä kuuluu sellaista latinankielistä kiuskauslausuntaa ja se saattaa kuulua niin hyvin,
että jos on musiikkia soimassa, ei lujalla, mutta taustahälinänä, niin voit silti kuulla sen
ja miettiä, että mitä se laulaja oikein laulaa.  Grin

Wieniläiset ovat kait tottuneet näihin kulkijoihin, kun suurinosa kaupungin taloista on sen
200-300 vuotta vanhoja kaupungissa.  Grin

On sekin mieletön lahja kulkea tässä kehollisessa maailmassa kuolemansa jälkeen.
Kai ne yrittää jotain kertoa meille eläväisille ja haluavat olla yhteydessä?

Isääni olen yrittänyt olla yhteydessä jopa meedioiden kautta, mutta viestit kuuluu,
että hän on kaukana jo. Veljeni on yrittänyt sen sijaan paljonkin ottaa yhteyttä
ja meediot sanoo, että sillä olisi asiaa ja haluaisi minun olevan välittäjä.
Ja vtut, olisi hoitanut asiansa paremmin eläissään, mun kautta on turha yrittää
ja saa mun puolesta pysyä poissa mun elämästä.
Ei ole tullut sen jälkeen kun sanoin, ettei tarvitse tulla.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11 : 17.12.2009 09:58:23 »

ei ole mitään kokemuksia näistä ja hyvä niin!

se vielä puuttuisi. aion olla vain positiivisen hengen kanssa yhteistyössä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #12 : 17.12.2009 16:57:18 »

Ois NIIN siistiä asua Mozartin talossa, missä vain niistä Smiley Sitte minä ja Wolfgang pidettäis sellaset istunnot että  crazy2 Siinä heiluri vipattais.

Provided that Mozart siellä vielä hiippailee, se soitanta seinista voi olla ns. muistikuvaa, joka usein paikkoihin jää. Tai sitten Mozartilla on vaan ihan liian hauskaa vältellessään kaikkia jotka siellä liikuskelee... vähän oli kakara hän  Cheesy

annaelen

Ihan jännää, nauti Sasha  Cheesy

Mozartilla oli kuulemma Touretten syndrooma  coolsmiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 17.12.2009 20:11:01 »

Ois NIIN siistiä asua Mozartin talossa, missä vain niistä Smiley Sitte minä ja Wolfgang pidettäis sellaset istunnot että  crazy2 Siinä heiluri vipattais.

Provided that Mozart siellä vielä hiippailee, se soitanta seinista voi olla ns. muistikuvaa, joka usein paikkoihin jää. Tai sitten Mozartilla on vaan ihan liian hauskaa vältellessään kaikkia jotka siellä liikuskelee... vähän oli kakara hän  Cheesy

annaelen

Kuten sanottua aikaisemmin, niin tässä talossa on asunut kautta aikojen paljon muusikoita
johtuen Oopperan läheisyydestä, joten täällä on useampi
muusikon retale keppostelemassa. Wink

Tuosta muistijäljestä miekin olen kuullut, onhan nämä rakennusmateriaalit elävää ainesta.

Noita istuntoja Mozartin ja tottakai, hänen ystävänsä Haydenin jututtamiseksi
kuin myös Straussin ja Beethoovenin ja niin, on järjestetty tämän tästä
ja Mozartin on sanottu olevan ihmeissään, että hän on niin kuuluisa nyt
ja mitä erikoisinta hänen mielestään, että epäsiisti körmyilijä Beethoven on sitä myöskin
"niillä kamalilla sävellyksillään" ja yllättynyt, että hän ja nuo ovat kuuluisia myös Wienissä,
jossa Mozartin mielestä hänestä ei pidetty.   Grin

Tänään olin ostoksilla Maria Hilferstraßella Veskarin kanssa ja päätimme
haukata happea ja kävellä kotiin. Albertinan ja Perhostalon kohdalla
paperista ostoskassiani vasten törmäsi jotain ja Veskari kysyi,
että jokin orava tai rottako niitä vastaan hyökkäsi, vai potkaisinko itse
ja minä katsomaan, ettei se mikään elukka ole ja tuo ilmiö toistui
mulle vielä 2 kertaa ja Veskarin paperikasseihin 2 kertaa.

Mitään ei kuitenkaan näkynyt ja se tuntui kuin esim. joku olisi tungoksessa
vahingossa huitaissut niihin.

Ajattelimme sitten, että paikan kummitukset tekee taas tepposiaan.

Näin kevyesti Wieniläiset kuittaa moiset! Grin 2funny

Täällä varmaan sattuu noita kummitusten kanssa kohtaamisia niin paljon,
ettei se hetkauta.

Niitä on varmaan paljon eri tasoisia ja oloisia täällä.
Puistoihin on haudattu vuosisatojen aikana niin paljon ihmisiä,
kun tilaa ja hautapaikkoja ei ole ollut ja erilaiset rutot ja muut tilanteet,
joissa ruumiita on tullut paljon, niin niitä on poltettu ja haudattu päällekkäin puistoihin
viimeksi nyt natsiaikana.

Joissain kohdissa kaupungilla voi tuntea nuo natsiteloitusten paikat,
vaikka ei heti ei tietäisikään, että paikalla on teloitettu ihmisiä.
Itselleni kävi näin kun muutin tänne, enkä vielä tiennyt, että missä juuri ja kuinka.

Tosin sitä vanhemmankin ajan teloituspaikat tuntuu, mutta jokainen on vähän eri tuntuinen
ja tunnistettavissa ja yksilöitävissä.

Monet kertoo nähneensä ja kokeneensa kummituksia ja henkiä ja esim. valvontakamerat
ja liiketunnistimet reakoivat niihin.

Sitä mä ihmettelen, että missä on kaikki paranormaalien ilmiöiden tutkijat täältä? Huh idiot2
tallennettu
Lucanne
Satunnainen astroilija
*

Angels are for us

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 17.12.2009 22:38:01 »

No nyt ajattelin kertoa teille sellaisen tarinan joka minulle sattui, poika oli seurassani silloin.

Isäni kuoli vuosia (15v) sitten ja jäin häntä kaipaamaan kovasti.
Muutimme sitten siihen taloon jossa hän oli asunut, omakotitalo ihanan rauhallisella paikalla.

Eräänä vapaapäivänäni päätin siivota yläkerran joka oli poikien käytössä ja pojat sitä siivosivat mutta ei niin kovin hyvällä menestyksellä.
Joten minun piti noin kerran kuussa vähintään pyyhkiä pölyjä ja lattiaa.

Nuorempi poikani oli jostain syystä myös kotona ja alkoi auttaa minua.
No, sitten tuli ämpärissä ollut vesi sen verran likaiseksi, että päätin käydä vaihtamassa sen. Yläkerrassa ei ollut vesipistettä joten piti mennä alas.

Lähdin alas ja poika tuli perässäni .
Pääsin juuri raput alas ja siitä kohtaa näki eteiseen ja ulko-ovelle ennenkuin mentiin keittiöön.

Ja voi kamala kun pelästyin ja poikani tuli aivan minun perässä ja laitoin käden eteen ettei hän näkisi.
Sillä isäni tuli tuulikaapin oven läpi. Kasvoillaan aivan totinen ilme ja katse suoraan eteenpäin ja meillä mentiin eteisestä olohuoneeseen.
Isäni ikään kuin leijui, jalat irti maasta noin 5-10 senttiä. Hänellä oli päällään sellainen nilkkoihin asti ylettyvä valkoinen kaapu.

Silloin kun laitoin käteni pojan eteen niin hän sanoi, että "mitä äiti tönit?"
Sanoin vaan sorry ja vaihdoin puheenaihetta.

Laitoin ämpärin keittiön altaaseen ja lähdin katsomaan, että mihin isäni meni?
Mutta en nähnyt häntä enää missään.

En ole koskaan oikein uskonut tosissani yliluonnollisiin asioihin mutta kyllä kääntyi kelkka aivan totaalisesti tuon kokemuksen myötä.
Samoin kun erään toisen jutun kanssa......mutta siitä toisen kerran.
tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: