Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auroista  (Luettu 2927 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« : 13.12.2009 15:41:28 »

ei tässä kummempaa asiaa ollut,kuin että näen auroja(vain sinisiä,kultasia ja vihreitä,en ole muita värejä vielä nähnyt..) haluaisin tietää,miten niitä voi opetella näkemään paremmin,yksikseen. kerroin mutsille että näen auroja,sekä pikkuvelille ja isosiskolle,ja nyt ne luulee mua hulluksi  idiot2.faijalle en vielä ole  smiley6600 kertonut,sillä en halua että hänkin luulee. en kehtaa pyytää siskoani tai veljeäni tai mutsiani,sillä he sanovat että se on humpuukia. kyllä minä uskon siihen,minkä itse näen!  coolsmiley
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 13.12.2009 18:19:32 »

Katsopa ketjua "Faktapaketti auroista". Siellä on iso ja simppeli ohje aurojen näkemisen harjoittelemiseen.

Minusta on tärkeintä nähdä aurat tuntemalla - millainen fiilis sinulle tulee tuosta tai tästä henkilöstä, asiasta, tapahtumasta. Sen perusteella pystyy selviämään elämästään vähän helpommin, esimerkiksi aistimalla sen, kenelle voi auroista ja vastaavasta kertoa ja kenen seurassa kannattaa pitää suunsa kiinni... Wink

Suosittelen lukemaan henkistä kirjallisuutta, sieltä saa paljon vinkkejä ja neuvoja ja tietoa asioista!

Tärkeintä on, että itse tietää. Kuten Marilyn Manson on sanonut "ajaudumme suureen vaaraan mikäli emme pysty itse ajattelemaan omilla aivoilamme vaan seuraamme muita sokeina".
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 13.12.2009 21:20:24 »


Minusta on tärkeintä nähdä aurat tuntemalla - millainen fiilis sinulle tulee tuosta tai tästä henkilöstä, asiasta, tapahtumasta. Sen perusteella pystyy selviämään elämästään vähän helpommin, esimerkiksi aistimalla sen, kenelle voi auroista ja vastaavasta kertoa ja kenen seurassa kannattaa pitää suunsa kiinni... Wink

Olen samaa mieltä Athan kanssa.  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: