Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heh, vai mitä - Kristus tulee nyt sitten  (Luettu 12780 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« : 15.12.2009 12:53:30 »

nyt täytyy nauraa.. niin paljon kun kanavointeja seuraankin, niin huh.. miksi tämä muutenkaan tapahtuisi juuri nyt..

VIESTEJÄ MESTAREILTA

Kanavoinut Mark ja Beth ( www.GalacticRoundTable.com)
10.12.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Lordi Maitreya:

Tervehdys! Olen Maitreya, Kosminen Kristus. Tulen maan päälle avaruusaluksestani muutaman päivän kuluessa tuomaan viestin televisioon, radioon, painettuna sanomalehtiin, ja näiden ulottumattomissa olevat kuulevat viestin telepaattisesti omalla kielellään. Jokainen teistä tietää sydämessään, että se olen minä ja olen palannut Kristuksen toisena tulemisena, kuten se tunnetaan. Mutta todellisuudessa se merkitsee sitä, että avaan muistinne ja muistutan teitä siitä, että te olette Kristus. Jokainen teistä on Kristus-olento.

Mitä se merkitsee? Minut tunnetaan myös planetaarisena Buddhana. Kyse on henkisestä/Buddha/Krishna/Mooses/Muhammed/mahtava minä olen olemus/Jumala/Jumalatar tietoisuudesta. Kyse on mestaruudesta viidennessä ulottuvuudessa ja sen yläpuolella. Toimin Kristuksen "toimistossa", mikä on sisäisten tasojen hallitus, ja työskentelen siellä St Germainin ja muiden kanssa mestarisuunnitelman muodostamiseksi ja toteuttamiseksi. Jokainen teistä muistaa, että olette ylösnousseita mestareita.

Olemme tulleet yhteen muodostamaan rauhan maailmaa. Se tapahtuu nyt. Tämä on maapallon kaksinaisuuden loppu ja "terra novan" alku uudella, viidennen ulottuvuuden maapallolla. Rauhan maailma ja kaksinaisuuden loppu merkitsee sitä, että kaikki ovat tasavertaisia ja kaikilla on sama yltäkylläisyys. Toista ei voi olla ilman toista ja olen täällä tänä iltana kertomassa teille, että se on tapahtunut.

Sitten kun amiraali Sananda Kumara antaa merkin, paljastaminen alkaa. Krishna sanoi opetuksissaan: "Pysykää samana tuotossa tai tappiossa, nautinnossa tai tuskassa, sairaudessa tai terveydessä, voitossa tai häviössä, ylistyksessä tai kritiikissä! Pysykää mieleltänne tasaisena!" Tämä on avain ylösnousseena mestarina olemiseen. Ylläpitäkää tätä ajatusta näiden viime hetkien aikana, kun katselemme kaiken se, mikä ei säily, huuhtoutuvan ja hajoavan pois. Jatkan työskentelyä Galaktisen liiton kanssa ja vartioin ja autan niitä galaktisia ihmisiä maan päällä, jotka tekevät työtä pimeyden purkamiseksi ja mestarisuunnitelman saattamiseksi voittoon.

Siunausta kaikille, rakkaat!
Lordi Maitreya

Äiti Sekmeth:

Tervehdys, Ran lapset. Teissä on monia, jotka tuntevat, etteivät kestä enää viikkoakaan tai edes päivää. Niillä jotka tuntevat näin, on niin paljon enemmän kuin maan päällä monilla, joilla ei ole todellakaan mitään. Aina kun tunnette näin, antakaa anteeksi itsellenne ja kohdistakaa ajatuksenne uudelleen. Ajatelkaa maan kärsivällisiä.

Kun odotatte suurta muutoskohtaa, kääntykää edelleen sisäänpäin ja parantakaa itsestänne kaikki, mikä siellä viipyilee. Kutsukaa minua ja minä autan. Olkaa myötätuntoisia niitä kohtaan, jotka kamppailevat nyt suurten muutosten kanssa. Sallikaa heidän saada kokemuksensa ja vain ylläpitäkää valoa ja rakkautta heille ja näyttäkää heille valaistu polku, mitä he voivat seurata.

Kertokaa heille telepaattisesti, että rakastatte heitä vielä enemmän - he kuulevat teidät. Teemme yhdessä työtä kaiken herättämiseksi ja parantamiseksi Äiti Maan pinnalla. Muistamme kaiken elämän - eläimet, kasvit, elementaalit, deevat, henget ja taikaulottuvuudet. Kutsumme kaikki nämä rauhan maailmaan. Selviydytte kaikki ja liitymme seuraanne suurissa rauhan juhlissa ympäri maailmaa.

Siunausta.
Äiti Sekhmet

AE Metatron:

Te galaktiset ihmisenkelit olette ryhtyneet viimeiseen taistoon. Olen kaksoisliekkini Neptha El-Ran kanssa ohjannut Kaikkeuden kaikki voimat tänne toteuttamaan tätä muutosta. Enkelit, galaktiset olennot ja ihmiset ovat työskennelleet yhdessä loputtomassa projektimäärässä monien vuosikymmenten ajan. Haluan kiittää teitä kaikkia. Haluan onnitella teitä. Haluan antaa tunnustusta tekemillenne uhrauksille ja niiden aiheuttamalle kärsimykselle.

Siunausta jokaiselle pysymisestä mukana näiden rankkojen aikojen läpi - verhojen ollessa paikoillaan - ja oman osanne esittämisestä viimeisen päälle. Suostuitte kaikki olemaan nyt maan päällä ja tekemään vapaaehtoisesti uuvuttavaa työtä. Olette kaikki kulkeneet sen kohdan ohi, missä tunsitte voivanne onnistua, ja roikuitte mukana silti. Joka kerta muistutimme teitä uudestaan siitä, ettemme koskaan sanoneet homman olevan helppoa. Miljoonia teitä ovat koskettaneet kuiskaukseni, kun innostin teitä eteenpäin - muistatte sitä tai ette. Kiitos niistä henkilökohtaisista taisteluista, joihin ryhdyitte.

Nyt lähetän maan päälle suurimman kosmisen rakkauden ryöpyn, minkä maapallo on koskaan saanut. Jokaisen teidän sydänliekki roihuaa rakkaudesta ja saa hienovirityksen, mikä tarvitaan siirtymiseksi puoli askelta eteenpäin. Olette siirtymässä maapallon kultaiseen aikaan. Liittykää yhteen muistaen sen, keitä olette - ylösnousseita mestareita, Luojajumalia - ja kaikki on nyt mahdollista.

Syvällä kiitollisuudella,
Metatron

AE Mikael:

Olen arkkienkeli Mikael. Olen tuntenut jokaisen teistä henkilökohtaisesti. Minä ja enkelijoukkoni olemme suojelleet teitä, kun kiemurtelitte tietänne takaisin sen muistamiseen, keitä olette.

Olen tehnyt läheisesti työtä hallituksissa ja liiketoiminnassa niiden kanssa, jotka toimivat kaksoisagentteina ja tekivät muutoksen mahdolliseksi. Olen ollut paikalla matkan jokaisella askeleella ja tehnyt työtä Ashtarin ja Galaktisen liiton kanssa. Olen tehnyt työtä "pidätysten" kanssa ja lady mestari Nadan ja Miekkojen kuninkaan kanssa kaikissa heidän projekteissaan.

Ainoa tapa millä mestarisuunnitelma voisi toteutua, on, että jokaista askelta suojellaan ja se toteutetaan juuri silloin, kuin pitäisi. Jatkan työskentelemistä toisten tähtijärjestelmien galaktisen voimien, maiden johtajien ja jokaisen teidän kanssa mestarisuunnitelman toteuttamiseksi.

Miekan kera mestarisuunnitelma toteutuu, joka päivä enemmän. Pimeyden ei tarvitse enää odottaa. Se poistetaan ja tulee rauha.

Parantakaa maaplaneettamme yhdessä kaksoisliekkini Toivon (Hope) kanssa. Se mitä olemme kaikki yhdessä saavuttaneet, vaikuttaa koko henkiulottuvuuteen ja kaikkiin galaktisiin ulottuvuuksiin, kun palaamme yhteen rotuun, yhteen rakkauteen.

Arkkienkeli Mikael
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 15.12.2009 23:57:11 »

Ei voi muuta sanoa, kuin että just joo...  2funny2funny
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #2 : 16.12.2009 11:23:18 »

Aina meidät ennenkin on petetty. Aina sanotaan, et joo, Jeesus hei tulee ja sit ei näy tyyppii missään. Saapa nähdä, tuleeko nytkään  Cry
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 16.12.2009 11:30:48 »

ehkäpä osa kanavoinneista on tarkoituksella vitsejä, että ymmärrämme kaiken voiman olevan itsessämme.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 17.12.2009 18:14:16 »

Aina meidät ennenkin on petetty. Aina sanotaan, et joo, Jeesus hei tulee ja sit ei näy tyyppii missään. Saapa nähdä, tuleeko nytkään  Cry

Ei Jeesus tänne ole tulossa. Eikä edes Jeesuksen edustama Kristus tietoisuus, mites voisikaan tulla jonnekin mistä ei ole koskaan edes poistunut. Smiley Kristus tietoisuus on aina ollut läsnä meidän jokaisen sydämessä, Jeesus teki aikoinaan oman huippu työnsä luomalla omilla teoillaan ja esimerkeillään pohjan sille hetkelle, jolloin Kristus tietoisuuden on aika jälleen tulla tietoisuuteen. Kristus tietoisuus on siis täällä, on aina olut, vasta nyt egon rakentamat suojamuurit alkavat olla sen verran heikot että Kristus tietoisuus jokaisen sydämessä voi tulla esiin.

Monet tahot lupailevat että Jeesus tulee. Jeesus ei taatusti Jeesus persoonana tule, hän on elänyt, kuollut ja kuopattu. Mutta Kristus tietoisuus tulee meissä kaikissa heräämään, ja on jo monissa herännyt! Smiley

smitten

t.Free   
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Lucanne
Satunnainen astroilija
*

Angels are for us

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 17.12.2009 18:31:16 »

Ei voi muuta sanoa, kuin että just joo...  2funny2funny

Olipa kiva kun ei tarvinnut tuota itse kirjoittaa.............. Mutta ....voi hellanlettas!!!!!!
tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #6 : 17.12.2009 22:32:49 »

Sanonpa vain, etten hämmästyisi siitäkään  angel    että tulisi sillä aluksella  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #7 : 17.12.2009 22:51:17 »

Sanonpa vain, etten hämmästyisi siitäkään  angel    että tulisi sillä aluksella  Wink

2funny Smiley
Eipä sitä taida enää näinä päivinä hämmästyä mistään!! 2funny

Kaikki on nähty...ainaki telkkarissa... :Smiley

2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #8 : 19.12.2009 16:39:37 »

Ei Jeesus tänne ole tulossa. Eikä edes Jeesuksen edustama Kristus tietoisuus, mites voisikaan tulla jonnekin mistä ei ole koskaan edes poistunut. Smiley
[/quote]

Mutku aina luvataan, et se tulee sellasel hienol avaruusaluksel takasin, niin ei se voi täällä olla Sad
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Asteria
Kohtuuastroilija
**

Aalloillakin on kasvot

Profiili
« Vastaus #9 : 22.12.2009 16:59:19 »

Noissa kirjoituksissa käytetään aikasten paljon vertauksia. Esimerkiksi omat oppaani tekevät minulle joskus energiantasauksia ja sanovat laittavansa "alukseni kuntoon". Tuppasi ensimmäisellä kerralla naurattamaan...  Smiley
Kristustietoisuus on ihan jokaisen saatavilla oleva tietoisuus, ja luultavasti sille on eri nimityksiäkin. Omalla kohdalla liittyminen tapahtui ihan meditaatiossa ja myönnän kyllä, että sydänchakra on ollut sen jälkeen hyvin aktiivinen. Kristus siis tavallaan "tulee uudestaan maan päälle", kun tarpeeksi moni on kytkeytynyt siihen sydämellään, eikä kokemuksen tarvitse olla edes kovin mystinen, vaikka ajattelutapaa se kyllä muokkaa.
 Smiley
Olen nähnyt tämän nykyisen planetaarisen siirtymän niin, että ihminen muuttuu sieluihmiseksi ja tiedostaa enemmän itseään ja ympäristöään eri tasoilla. Siksi meillä on nyt niin monella tavalla hankalaa ja haasteellista, kun entinen/tarpeeton pitää ravistaa pois, että uudelle on tilaa tulla.
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 24.12.2009 13:57:29 »

itse asiassa olisi kovempi juttu nähdä tämä kristustietoisuus kaikissa kuin joku ufo. sitten vasta hätkähtäisin.  angel
tallennettu

Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 24.12.2009 15:10:55 »

itse asiassa olisi kovempi juttu nähdä tämä kristustietoisuus kaikissa kuin joku ufo. sitten vasta hätkähtäisin.  angel

Hieraiseppas kerran silmiäsi niin saatat nähdä..   smitten

t.Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
epona
Vieras
« Vastaus #12 : 24.12.2009 19:04:04 »

Minussa tämä kanavointi kertoi siitä, että esim. kristustietoisuus on heräämässä meissä kaikissa.

Yhtäkkiä kokemani yhteydet toisiin maailmoihin (ns. henkimaailmaan) tai esim. juuri Arkkienkeli Mikaeliin ei tunnukaan niin henkilökohtaiselta.  Cool

Olen ennenkin naureskellut itsekseni jos joku opas osoittaa minulle, miten hassu, turhamainen, naurettava, loistava, hervoton, avuton tai siis hönöstööppeli Uuno joko minä tai muut ihmiset olemme.

Smiley

Eipä mitään - itselleen etenkin - sydämmenpohjalta on ihana nauraa.

/A

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 25.12.2009 10:59:34 »

Hieraiseppas kerran silmiäsi niin saatat nähdä..   smitten

t.Free

Heh, ihanasti sanottuu.  Grin Aivan niin Free.  Wink smitten  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 25.12.2009 13:52:29 »

tuota, tuskinpa se nyt kaikissa vielä on, kun ajattelen porukkaa jota tunnen+ joista saa lukea, mutta hei, on aina hyvä että henkiset tyypit luulee näkevänsä enemmän.. sen pitäisi vaan sitten toimia, sama kuin visualisointikirjallisuus; kirjailijat tiedostavat paljon, mutta meneekö tietous kaiken kansan läpi. ja politiikan.

nyt pitääkin sanoa ihan toisesta aiheesta; alkaa nyppiä kun (jenkkiläiset) mormonilapsetkin jo julistaa uskoaan niin että lasten pitää pohtia lahkoja keskenään; toinen kaveri Jehova; yleensä nämä sulkevat ovet ja ikkunat ja uskovat mitä uskovat..

hekin varmaan uskovat että heissä on Se tietoisuus. no se uskonnosta näin Jouluna  Grin Grin
« Viimeksi muokattu: 25.12.2009 14:08:00 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: