Anthrax
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #15 : 25.10.2005 22:39:27 » |
|
Mielenkiintoinen aihe. Itse olen , ja olen ainoa perheestäni jolla se on ilma/tulimerkissä. Saan vähän väliä kuulla hajanaisuudesta, siitä että ystävät merkitsevät liikaa ja menen aina muiden pillin mukaan (?) Vanhemmat molemmat / maamerkissä. Vaikkei kaksosta juuri muuten kartallani olekaan, niin pistän sen kaiken juuri kuumerkin piikkiin. Lähimmäistenhän pitäisi tuntea sinut juuri kuumerkkisi mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Electra
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 26.10.2005 18:31:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #19 : 26.10.2005 18:35:31 » |
|
Täällä kuu oinas Kuuni on 11. huoneessa joten kaipa se hiukan vie itsekkyyttä ja äkkipikaisuutta pois, ONNEKSI! Mieheni kuu on kauriissa 10 huoneessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alcedo
Kanta-astroilija
Jeh!
|
|
« Vastaus #20 : 26.10.2005 20:24:25 » |
|
Christian, hieraisin silmiäni pari kertaa katsoessani karttasi symboleja ja muita "merkkejäsi". Löydätkö näistä omistani jotain samaa? ( ) / ( ) / ( ) / ( ) / ( ) Punainen Kristalli Kuu Tuli-Vuohi Kas, kas, aika tutulta kyllä näyttää! Siinähän on SEITSEMÄN oikein rivi + lisänumerot!
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005 20:25:58 kirjoittanut Christian »
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 26.10.2005 20:28:05 » |
|
-kuussa on onneksi muuten muitakin puolia kuin kaikkitietävyys tms päänaukominen, nimittäin urheiluhulluus, vauhdin, vapauden ja uusien asioiden kaipuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alcedo
Kanta-astroilija
Jeh!
|
|
« Vastaus #22 : 26.10.2005 20:37:03 » |
|
Eikä aina pölöttämässä joka paikassa , mutta kun me ollaan sellaisia intoilijoita , niin minkäs teet? Se vaan tulee, ei voi mitn! Vitsi se olikin, sillä oikeasti mä olin hiljaa (kerrankin ) ja Amma mumisi! Ja vesimiehistä sanotaan, ettei ne tiedä rakastamisesta mitään , mulla , enkä allekirjoita sitä - ainakaan enään. Ehkä lapsena ja teininä, mutta en enää. Joka tapauksessa, olkoon tulkinnat mitä hyvänsä niin, niistä kannattaa poimia vain itselleen sopivat pointit, eiks yep ? Näin on eli :t jatkavat tästä eteenkin päin oikeassaolemista. Tiedoksi vain kaikille!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #23 : 26.10.2005 21:44:10 » |
|
Se vaan tulee, ei voi mitn! No, eihän sille tosiaan voi mitään, mä vähän tuppaan oleen jokapaikassa päittäin, kun mulla on toi kari vielä ksessa Tekstiä tulee tasaseen tahtiin, sanoi eräs tuttavani ja meinas, et mikä näkijä sää oikein olet ku kaikki tiedät ? Sanoin, opettelevani astrologiaa No joo, mä meinasin tukehtua pullaan, näet maalaan kuvan mielessäni siitä kun sä olet Amman puristavassa syleilyssä ja haukot henkeä..... Olet jälleen kerran oikeassa, meillähän on tapana parantaa maailmaa, vai mitä ? Iloa sinulle terv. Stareyes
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Alcedo
Kanta-astroilija
Jeh!
|
|
« Vastaus #24 : 26.10.2005 21:56:46 » |
|
Tekstiä tulee tasaseen tahtiin, sanoi eräs tuttavani ja meinas, et mikä näkijä sää oikein olet ku kaikki tiedät ?Sanoin, opettelevani astrologiaa No joo, mä meinasin tukehtua pullaan, näet maalaan kuvan mielessäni siitä kun sä olet Amman puristavassa syleilyssä ja haukot henkeä..... Onneksi se antoi sitten lakun lähtiäislahjana. Olet jälleen kerran oikeassa, meillähän on tapana parantaa maailmaa, vai mitä ? Iloa sinulle terv. Stareyes Samoin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanani
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 27.10.2005 07:52:01 » |
|
Meidän huushollissa asustelee kuu-neitsyt ja kuu-skorpioni Joskus aikoinaan ja vielä autuaan tietämättömänä olisin veikkaillut ettei tämmöisellä yhdistelmällä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia (->neitsyen kriittisyys ja skorpionin tunneherkkyys ) mutta kappas, mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän ymmärrän miten paljon yhteistä näillä kuumerkeillä on. Parasta meidän suhteessame on asioiden syvällinen analysointi pidemmän kaavan mukaan ja tuo loputon hoivaamisvietti mikä yleisesti yhdistetäänkin näihin merkkeihin. Aina olen pitänyt kuu-merkkiä merkittävämpänä tekijänä ihmissuhteissa kuin esim. aurinkoa. Tietenkin ehdottomasti omaa tärkeän roolin kun ensimmäisiä kuvia teemme toisesta osapuolesta. Minuun esimerkiksi teki suurimman vaikutuksen kun kohtasimme raksuni kanssa, hänen hiljainen itsevarmuus seuraillessaan tilannetta sivusta eikä tehnyt itsestään suurta numeroa. Aurinko/nouseva-kauris hän onkin. Minä tietenkin aurinko-kaksosena ja nouseva-vaakana olin heti kontaktia tekemässä ja lässyttämässä ja toimihan se :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #26 : 30.10.2005 10:11:37 » |
|
Itse olen huomannut, että oma :ni :ssa johdattaa mut usein :n luokse!! Pisin suhteeni oli / + ja tunnetasolla ymmärsimme toisiamme sanoitta... Myös muiden :n kanssa toimii usein telepatia... Helpottaa ihmeesti esim. töissä!! Onhan :ssa kotonaan... Vaikka onkin tunteiden tulkki, enemmän kuin pelkkiä -merkkejä mä kyllä painottaisin myös muita asioita suhteessa/ syntymäkartoilla... Kuten ja DC ja . Ilmatar! Olen kateellinen nicistäsi... Liittyy mun syntymäpäivääni...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 30.10.2005 10:51:38 » |
|
Olen kyllä samaa mieltä, että lähimmäisten ihmisten pitäis tuntee meidät kuumerkin perusteella. Enemmän ku auringon. kun olen niin tunnustan, että olen ikuinen haaveilija enkä mitenkään erityisen käytännöllinen. Onneksi hieman tasoittaa... Kertokaa nyt muutkin mitä ajattelette. on itselläni huoneessa 11. toisiko se myös sitten piirteitä? Vahvin ihastukseni ja suhteeni on ollut toisen kanssa, mutta jostain syystä myös ja saavat aina polveni heikoiksi Alzbeta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gimmy
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #28 : 30.10.2005 11:23:50 » |
|
Olen itse myös -kuu. Ja kun se nepparikin kököttää ykköshuoneessa, niin sellaista pientä epäkäytännöllisyyttä kyllä esiintyy... Minä olen se, joka lähtee aina parisuhteeseen vaaleanpunaiset silmälasit päässä ja siitähän ei usein seuraa muuta kuin rankkoja pettymyksiä... Kiitos -aurinkoni, nuolen haavani suht nopeasti ja suuntaan etiäpäin Parhaat ihmissuhteet tunnetasolla olen kokenut -kuiden kanssa. -auringot kierrän kyllä kaukaa, kuten myös -auringot... joo ja myös -auringot... no thank you! Aurinkomerkeistä diggailen nykyään eniten vesimiehiä, ja jos elämänkumppania nyt etsisin, myös härkämiehet voisivat olla kovassa kurssissa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 30.10.2005 12:22:39 » |
|
Olen kyllä samaa mieltä, että lähimmäisten ihmisten pitäis tuntee meidät kuumerkin perusteella. Enemmän ku auringon. Alzbeta Niinpä, kun kuusta on kyse automaattisesta ympäristöön reagoinnista. Sideerisessä astrologiassahan painotetaan Kuuta ja AC:tä auringon kustannuksella, mikä ei yllätä, sillä Maa aurinkoon nähden on hidas eikä aurinkomerkki siten ollenkaan niin henkilökohtainen kuin länsimaisessa astrologiassa annetaan ymmärtää. Porukoissa näkyy normaalisti eniten AC:n ja siellä olevien mahdollisten planeettojen sekä niiden merkin vaikutus. Toisaalta Auringon ja kuun kontrastit selittävät ainakin jossain määrin monien ihmisten kaksijakoisuutta. Onneksi, sillä itse en tajuaisi ketään ilman teoreettisia teknisiä tietoja. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|